• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Wil je slapen?" vroeg hij. "Zolang je niets stiekem weggaat als ik slaap," grinnikte ik.
    Zachtjes begon hij te neuriën, wat uiteindelijk overging in zingen. Ik luisterde aandacht naar zijn stem, maar mijn ogen werden steeds zwaarder. Omringt door de warmte van Liams stem. Ik doezelde steeds verder weg. Mijn hart begon steeds harder te kloppen door zijn stem, zijn prachtige zangstem.We zaten zo dicht tegen elkaar aan dat ik niet zou schrikken als hij mijn hard kon horen.
    "Engelenstem," mompelde ik toen ik mijn ogen liet dichtvallen.


    Take me to wonderland

    [Haha, als Zayn nu binnen zou komen hé xd ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Haha, als Zayn nu binnen zou komen hé xd ]


    (Jammer genoeg kan dat niet. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zayn ligt bijna in bed met Louis, puh! x'D Niall en Liam geven vriendschappelijke knuffels...Soort van. x'D]


    Take me to wonderland

    [Haha, ik zei als xd En om een of andere reden vertrouw ik Liam niet >.<]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:19 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    "Ik zou nooit weggaan..." fluisterde ik toen hij in slaap was gevallen. "Nooit."
    Ik luisterde naar het ritmische ademen van Niall en glimlachte zwakjes, waarna ik zelf ook even mijn ogen sloot. Misschien kon ik nu wel zonder nachtmerries in slaap vallen, vredig.
    Ik zuchtte zachtjes en ik werd een beetje afgeleidt door zijn hartslag, die na een tijdje ietsjes langzamer ging aangezien hij lag te slapen. Ik nestelde me vredig wat dieper in Niall's armen en liet mijn hoofd op het kussen rustten, waarna ik rustig in slaap viel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Malino schreef:
    [Haha, ik zei als xd En om een of andere manier vertrouw ik Liam niet >.<]


    (Dat krijg je als ik met Liam schrijf.^^ Ik ben niet te vertrouwen... Maar het leuke is dat ik Liam heb en het dus fair en sneaky speel. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Malino schreef:
    [Haha, ik zei als xd En om een of andere reden vertrouw ik Liam niet >.<]


    [Om de een of andere reden vind ik dat grappig, omdat Liam een vertrouwensprobleem heeft. x'D]


    Take me to wonderland

    [Hmm, wat kun je slapende mensen laten doen? x'D]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    [Hmm, wat kun je slapende mensen laten doen? x'D]


    (Dromen. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Whaha, of moet ik Harry even laten komen? XD ]


    El Diablo.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Dromen. ;p)


    [NACHTMERRIE VOOR NIALL!!!!]


    Take me to wonderland

    Malino schreef:
    Zayn Malik

    Ik gooi mijn sigaret uit het raam en loop naar de deur. Ik weet bijna honderd procent zeker wie er staat en trek de deur open.
    'Louis' grijns ik, en laat mijn blik even over hem glijden. Niet slecht. Niall is beter zegt een stemmetje in mijn hoofd maar ik negeer het voor nu..
    'Kom binnen' zeg ik met mijn mooiste grijns en hou de deur open...


    Louis Tomlinson.
    Na een paar kleine seconde stond een grijnzende Zayn in de deuropening. 'Louis,' zegt hij, en ik voel zijn blik over mijn lichaam glijden. Een rilling loopt over mijn rug heen. 'Kom binnen,' glimlacht hij. Ik knik langzaam, en loop langs Zayn naar binnen. Een beetje onwennig blijf ik op die plek staan, niet precies wetende wat te doen, wat Zayn van wilde, en of dit allemaal wel zo'n goed plan was geweest...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik leun tegen de deur en kijk hem grijnzend aan.
    'Dus, wat verwacht je?' grijns ik, en kijk hem aan.
    Tja, altijd de eerste vraag die ik stel als ik mensen uitnodig in mijn slaapkamer..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Het was midden in de nacht dat ik door een luide stem gewekt werd. "Wie zei dat je op de bank kon slapen? Heb je gehoord dat ik daar ooit toestemming voor heb gegeven?!!" Mijn ogen verspreidde zich snel, maar voor ik van de bank kon gaan, nam een sterke hand me bij de haren vast en sleurde me van de bank. "De grond is je plaats! Moordenaars verdienen geen slaapplaats!" ik bleef roerloos op de grond liggen. ik durfde geen vin te verroeren. Een stamp in mijn maag liet me naar adem snakken. "Het spijt me, vader," hoeste ik. "Vader?! Bobby!" schreeuwde hij en hij hees me op door me bij mijn nek beet te nemen. "Ik ben geen vader voor iemand waardeloos zoals jij," met één beweging gooide hij me terug op de grond. Hij keek me met woedende ogen aan om daarna de keuken in te verdwijnen. Piepend van angst bleef ik op de grond lien. Na een paar minuutjes kwam Bobby terug de kamer in met een verhitte aansteker. Met geweld rukte hij mijn broek omlaag en begon ronde littekens in mijn benen te branden. Ik kermde van de pijn. Ik was niet toegestaan om te roepen en te huilen. Ik moest alles inhouden. Ik beet hard op mijn lip waarbij bloed uit mijn onderlip sijpelde. Na verschillende brandmerken op mijn benen gezet te hebben, stond hij weer recht en keek me met venijn aan. "Faggots verdienen het om gebrandmerkt te worden," sneerde hij.
    Met een luide schreeuw werd ik wakker waardoor liam perongeluk van het bed viel, maar ik had het niet in de gaten. In paniek trok ik mijn benen tegen mijn borst en trok aan mijn haren. Ik hield me in om tranen te laten. Ik was niet toegestaan om te huilen.


    Take me to wonderland