• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ha! Ik had gelijk! Al die tijd had ik gelijk gehad over Zayn! De eerste keer in mijn leven dat ik hem eens op zijn nummer had gezet in plaats van andersom! Weet je hoe goed dit voelde?!
    Helaas duurde mijn geweldige moment maar kort, aangezien Niall minder blij leek te zijn. Totaal niet blij zelfs... Ik keek Zayn even angstig aan en wierp toen een blik op Niall.
    "S-Sorry..." fluisterde ik.
    Ja, ik had hem immers mee naar Zayn gesleurd... En dadelijk sloeg Zayn me nog verrot. Ik had wel zijn vriendje een soort van afgepakt. Niall mocht mijn vriendje dan niet zijn, maar ik had hem nu wel mooi aan mijn kant staan. Zo ongeveer... Zayn ging dit niet zo leuk vinden. Ik rilde al bij de gedachten van wat er nu met me zou gebeuren. Maar eerst Niall... Die stond op het punt om in te storten volgens mij...
    Nog geen seconde later viel Niall op de grond. Ik zei het toch, al reageerde ik met die koeienhersens van me weer zo laat...
    Ik knielde naast Niall neer en beet op mijn lip. "Niall, niet doen... Je bent hem niet waard." fluisterde ik zacht. Slimme zet, Payne... Die hij van je stond er wel doodleuk bij.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 23:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik liet me tegen mijn bed zakken en zucht. Ik keek met tranen in mijn ogen naar Niall.
    'Ik kan het uitleggen' zeg ik zacht en leg mijn hoofd op mijn knieën.
    Great, begin ik ook te janken.. Heel fijn... Ik wil hem gewoon niet kwijt, maar het is nu te laat..

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 0:02 ]


    El Diablo.

    [Ik ga slapen,trusten xx ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Niall, niet doen... Je bent hem niet waard." fluisterde Liam, maar ik schudde wild mijn hoofd.
    "Iedereen haat me, Li" snikte ik. Ik ademde snel en onregelmatig.
    "Ik ben het niet eens waard om hier te zijn," huilde ik.
    "Ja niall, misschien is het beter als je op zoek gaat naar een touw of een mes," suggereerde Sebastiaan.
    "Aaah!" riep ik mijn handen nog steeds tegen mijn oren. "Laat hen stoppen, alsje blieft," huilde ik. Ik wist dat Liam niks kon doen, maar ik was wanhopig.
    Ik strekte mijn benen weer en begon over mijn jeans te krabben. De littekens moesten open, ik verdien het.
    "Pijn, ik moet pijn. Ik verdien het, ik verdien het, ik verdien het," zei ik steeds opnieuw en opnieuw.

    [Slaapwel!! :p]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 0:12 ]


    Take me to wonderland

    Zayn malik

    Ik kijk naar Niall en voel de tranen over mijn wangen lopen.
    ik wil hem nu zo graag vasthouden, zeggen dat alles goed komt..
    Maar het kan niet meer, ik heb hem befrogen en dat is de grootste fout van mijn leven...


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Lichtelijk in paniek keek ik toe hoe Niall zichzelf mentaal en fysiek aan het kapotmaken was.
    "Niall, stop... Ik haat je niet, echt niet." zei ik zacht, waarna ik Niall aanstaarde alsof hij gek was geworden. Ho, wacht... Dat was hij op dit moment misschien ook een beetje. Laat maar, mijn gedachten slaan op hol op dit moment! Sorry...
    "Niall! Je verdient geen pijn!" riep ik uit, waarna ik naar zijn handen graaide in een reflex en ze vast probeerde te houden. "Niet doen, niet doen..."
    Ik wilde niet dat hij zichzelf pijnigde. Zayn zou nog boeten voor dit... Als hij mij niet eerder de keel doorsneed. Je wist het maar nooit, aangezien hij nu wel een goede reden had om pisnijdig op me te zijn.
    "Niall, hou alsjeblieft op! Alsjeblieft... Ik smeek het." begon ik te jammeren.

    (Sleep well, my dear. :3)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 0:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Niall, stop... Ik haat je niet, echt niet."zei Liam zacht.
    "Hij liegt Niall. Zayn loog ook tegen jou," zei Patrick op een zangerige toon.
    "je liegt!" riep ik huilend. Ik keek naar Liam en ik zag dat hij me aankeek alsof ik gek was.
    Ik was gek, ik ben een freak.
    "Niall! Je verdient geen pijn!" riep Liam en hij graaide naar mijn handen waardoor ik enorm schrok. Ik riep het uit van angst. "Sorry! Alsjeblieft doe me geen pijn!"
    "Niet doen, niet doen,"
    "Pijnig jezelf Niall. Je verdient je dagelijkse pijn en het is nu wel al even geleden, niet?" Vroeg Sebastiaan lachen.
    "Aaah!" riep ik weer. Mijn rug knakte naar achter en tranen sprongen uit mijn ogen. Ik liet me op mijn zij vallen. Mijn ogen werden dof, ik had geen controle meer. mijn linkerarm draaide zich in een rare hoek die fysiek onmogelijk was. Ik voelde al mijn spieren opspannen. Ik was ban dat ik mijn eigen ledematen zou breken, maar dan voelde ik mijn spieren weer ontspannen en viel in een hopje. "Li, wat gebeurd er met me?" vroeg ik jammerend. Ik stak mijn arm, die stijf aanvoelde en pijn deed, naar hem uit. Ik wilde zijn warmte. Ik wilde in zijn armen liggen. Tranen rolden over mijn ogen.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    "Ik lieg niet. Ik zou nooit tegen je liegen..." mompelde ik zachtjes. Ik voelde een steek door mijn hart gaan en wist dat dit door Niall's schizofrenie kwam, maar het bleven pijnlijke woorden.
    Ik wilde net zijn handen weer loslaten, aangezien ik door mijn eigen paniek te snel had gereageerd. Hoe idioot kon ik zijn?! Ik mompelde wat excuses, waarna ik bijna omviel toen ik Niall's vreemde bewegingen zag. Dat was toch onmogelijk?! Brak hij zo niks?! Ik begon zachtjes te jammeren uit angst en paniek en schudde mijn hoofd op Niall's vraag. "I-Ik weet het niet..."
    Ik pakte voorzichtig zijn hand vast en kneep er zachtjes in, waarna ik dichter naar Niall toe kroop en hem over zijn haren streek. "Zeg die dingen allemaal niet meer, Ni..." fluisterde ik gepijnigd, waarna ik een blik op Zayn wierp en hem verder negeerde. Zayn kon me eventjes wegrotten, door hem lag Niall nu wel hier. En deels door mij, want ik had hem hiernaartoe gebracht.
    "L-Luister niet naar ze. Ze liegen alleen maar." mompelde ik zacht met tranen in mijn ogen. God, dat mensen Niall zo konden zien liggen... Ik trok dit niet lang meer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Hij pakte mijn hand beet en wanneer hij er een kneepje in gaf, voelde ik mijn borst opwarmen.
    "Zeg die dingen allemaal niet meer, Ni..." fluisterde Liam gepijnigd.
    "Ze blijven het zeggen", jammerde ik. Ik was uitgeput, mijn rug en armen deden pijn. Ik voelde mezelf gek worden.
    "L-Luister niet naar ze. Ze liegen alleen maar." mompelde Liam en ik zag tranen in zijn ogen. Ik wilde ze wegvegen, maar ik had de kracht niet.
    "Ze zeggen me om dood te gaan, Li," piep ik. "Ze blijven het zeggen, steeds opnieuw,"
    "Zwak!" riep Patrick waardoor ik ineenkromp.
    "Alsjeblieft, laat me niet alleen," ik was zo bang. "Ik weet dat ik gek ben, maar alsjeblieft, ik wil niemand meer kwijt," ik probeer dichter tegen Liam te kruipen, maar ik zakte meteen weer door mijn elleboog toen ik probeerde te steunen. "Help me, Liam,"


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    "Ze mogen zeggen wat ze willen, ze zijn zwakker dan jou. Ooit geven ze op." zei ik bemoedigend, waarna ik even schrok van zijn woorden en een van de tranen voelde vallen. Een drup, twee...
    "Luister niet naar ze, Niall... Alsjeblieft. Ik kan niet zonder je." mompelde ik zacht, waarna er steeds meer tranen begonnen te vallen. Ik merkte dat Niall ineen kromp en ik schudde direct mijn hoofd. "Ik laat je niet alleen, nooit niet."
    Niall probeerde dichter tegen me aan te kruipen en ik beet op mijn lip toen ik hem zag stuntelen. Ik begon hem weer te sussen en huilde ongegeneerd verder terwijl ik hem langzaam tegen me aantrok zodat zijn hoofd op mijn borstkas rustte.
    "Het komt goed, Ni. Ik beloof het je." fluisterde ik, waarna ik zachtjes begon te zingen. Misschien kalmeerde het hem...
    "I won't let nobody hurt you, won't let no one break your heart..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    .
    "Ik laat je niet alleen, nooit niet." een warm gevoel in mijn buik Liam zou me niet alleen laten. Hij beschermt me, hij is mijn beschermengel.
    Langzaam trok hij me tegen zich aan, tegen zijn warmte en ik wilde er nooit meer weg.
    Hij liet mijn hoofd op zijn borstkas rustten en ik sloeg mijn armen rond zijn middel. Ik hield hem stevig beet alsof ik bang was om hem te verliezen.
    "Ik laat je niet alleen, nooit niet." fluisterde Liam. Ik keek hem met gebroken ogen aan. "Dank je, Li," zei ik zachtjes en ik begroef mijn gezicht weer in zijn borstkas.
    Zachtjes begon hij te zingen. Het kalmeerde me meteen. Hij had zo'n prachtige stem.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik sta op en loop de kamer uit.
    Ik draai me nog even om, 'veel plezier samen' mompel ik.
    Ik loop verder en steek weer een sigaret op.
    Éen ding is zeker, Liam komt hier niet goed vanaf...


    El Diablo.

    [Arme Liam. x'D]


    Take me to wonderland

    [Whaha, inderdaad XD ]


    El Diablo.

    (Oh... Niet Liam pijnigen! )': Ja, weet je... Doe maar. x'D)

    Liam James Payne.

    Ik zuchtte zachtjes toen Zayn de kamer was uitgelopen. "Wil je naar je eigen kamer of misschien naar de mijne? Ik kan begrijpen dat je niet hier wilt liggen..." mompelde ik toen ik klaar was met zingen.
    Eerlijk gezegd werd ik nu al een beetje schichtig en wantrouwend, wetend dat Zayn me hier echt niet mee weg ging laten komen.
    "Het is geen probleem, Ni." fluisterde ik terug, terwijl ik zachtjes door zijn haren streek en hem bleef sussen. Het kwam wel goed met hem... Dat wist ik zeker.


    Reading a good book is like taking a journey.