• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik knik langzaam. Ik voel zijn handen op mijn borstkas, waarna hij de laatste centimeter tussen ons verbreekt en zacht zijn lippen tegen die van mij aandrukt. Hm, misschien kon dit nog wel eens heel goed afgelopen... Direct reageerde ik er op, en plaatste mijn handen op zijn heupen, zachtjes likte ik met mijn tong over zijn onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik grijns als hij reageert en duw hem zachtjes naar mijn bed.
    Ik zoen hem in zijn nek en zuig soms zachtjes.
    Ik grijns lichtjes en negeer de stemmen in mijn hoofd die zeggen dat ik eigenlijk moet stoppen..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Zachtjes duwt Zayn me richting zijn bed, ik laat me achterover vallen en trek hem aan de kraag van zijn t-shirt mee. Hij zoent me in mijn nek, en zachtjes zuigt hij soms. Een kleine kreun verlaat mijn lippen, en ik laat mijn handen richting de onderkant van Zayn's t-shirt glijden. Iets in mij zei dat het fout was dat ik dit ging doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    "Ik zal je nooit pijn doen, Niall! Echt niet!" zei ik meteen, zo eerlijk als ik was.
    Ik slikte even en dacht na, waarna ik op mijn lip beet en aarzelde. "Als ze al komen ben ik er voor je om je te beschermen. Probeer ze uit te sluiten, Niall. Het klinkt makkelijk, ik weet het. En ik weet dat mijn vraag vrijwel onmogelijk is! Maar probeer het, voor mij. En voor Zayn." zei ik zacht, waarna ik eventjes vanbinnen gromde aangezien ik zijn naam had uitgesproken. Maar het was beter voor Niall...
    "Wil je anders even naar Zayn toe? Misschien helpt het als er meerdere mensen zijn." zei ik zacht, wetend dat ik dit verschrikkelijk zou gaan vinden. Maar voor Niall had ik dit over. Hij verdiende deze pijn niet...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Malino!! x'D Mag Niall binnenvallen of niet? x'D Zou wel grappig zijn. Liam: Ik breng je naar Zayn. Dan komt alles goed!
    Niall: -ziet zayn met iemand anders- -dood-
    omg x'D]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    [Malino!! x'D Mag Niall binnenvallen of niet? x'D Zou wel grappig zijn. Liam: Ik breng je naar Zayn. Dan komt alles goed!
    Niall: -ziet zayn met iemand anders- -dood-
    omg x'D]


    [Omg doe. Nog meer drama, HAHA.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik grijns als ik hem hoor kreunen, en zijn handen onder mijn shirt voel.
    Ik trek mijn shirt uit en trek ook zijn shirt uit.
    Ik maak een goedkeurend geluidje als ik zijn lichaam zie en zoen hem weer..


    El Diablo.

    IrishCharm schreef:
    [Malino!! x'D Mag Niall binnenvallen of niet? x'D Zou wel grappig zijn. Liam: Ik breng je naar Zayn. Dan komt alles goed!
    Niall: -ziet zayn met iemand anders- -dood-
    omg x'D]


    [Haha, ik vind het goed x"D Alleen de deur zit op slot, dus zullen we doen dat Zayn zegt dat er niks is. Maar dat Niall het niet erg gelooft omdat Louis ook in de kamer zit? ]


    El Diablo.

    (Hebben ze in een instelling wel sloten op de deur? ;$ Lijkt me idioot als je daar kinderen hebt zitten met anorexia bijvoorbeeld. Zo is uithongeren wel heel simpel. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Als ze al komen ben ik er voor je om je te beschermen. Probeer ze uit te sluiten, Niall. Het klinkt makkelijk, ik weet het. En ik weet dat mijn vraag vrijwel onmogelijk is! Maar probeer het, voor mij. En voor Zayn." zei Liam zachtjes. Ik knikte, maar ik wist dat als ze eenmaal daar waren dat ik ze niet kon uitsluiten. Ze beslissen zelf wanner ze komen en gaan.
    "Wil je anders even naar Zayn toe? Misschien helpt het als er meerdere mensen zijn." zei Liam na een tijd. Ik knikte. "Maar blijf bij me, ok?" Ik wilde niet alleen door de gangen. Ik trilde nog steeds heel erg en ik kreeg de beelden van mijn vader niet uit mijn hoofd. Tranen rolden nog steeds over mijn wangen.

    [Deuren kunnen in een instelling niet op slot. Is te risicovol voor de jongeren die zichzelf zouden opsluiten. ^^]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:44 ]


    Take me to wonderland

    [Haha, er kunnen toch sleutels zijn? ;P En met een mes kom je ook ver hoor -spreekt uit ervaring..-


    El Diablo.

    [Omg een mes. x'D Een mes geven ze NOOIT aan jongeren in instellingen. Ze controleren erop dat je dat niet bij hebt. x'D]


    Take me to wonderland

    [haha, een leiding heeft toch een mes van de keuken ofzo XD]


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik knikte en glimlachte zwakjes, waarna ik héél erg voorzichtig naar zijn gezicht reikte en een aantal tranen wegveegde. "Ssht... Het komt allemaal goed." fluisterde ik, waarna ik langzaam opstond en Niall overeind hielp. Arm ding... Ik begreep niet hoe iemand deze jongen zoveel leed aan kon doen. Ik bedoel, kijk eens naar hem! Zo lief en onschuldig... Dan ben je gewoon door en door triest. Afschuwelijk.
    Ik pakte zijn hand stevig vast, maar niet zo stevig dat hij pijn zou krijgen. Ik hield Niall nauwlettend in het oog en opende de deur langzaam. Ik wilde nu geen onverwachte of te snelle beweging maakte, misschien deed ik hem dan nog meer angst aan.
    Ik begon rustig richting Zayn's kamer te lopen en hield Niall vast.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Idk, heb nog nooit in de zakken gezeten van de leiding in een instelling. Maar ze zorgen er wel heel goed voor dat je niet aan een mes komt. Veel mensen die aan automutilatie doen komen daar en het is de bedoeling dat ze daar vanaf komen en er niet juist meer gaan bijzetten. x'D]


    Take me to wonderland