• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Liams hand reikte voorzichtig naar mijn gezicht om mijn tranen te veen. Toen ik de hand op me afzag komen, vulden mijn ogen zich met angst. Bewegen kon ik niet. Ik bleef altijd als versteend staan als ik zag dat mijn vader me in elkaar zou slaan. Maar ik ontspande me een beetje toen hij mijn tranen wegveegde. "Sorry," zei ik zachtjes. De sorry was gericht op het feit dat ik huilde. Ik had er heel veel moeite mee om dingen te doen zonder toestemming. Dingen waar je normaal nooit toestemming voor zou moeten vragen.
    Liam hielp me voorzichtig overeind uit bed en hield me stevig vast. Langzaam gingen we de gang op. Ik wou Zayn bij me, ik wilde zijn warmte bij me.
    Bang keek ik om me heen om zeker te zijn dat Sebastiaan en Patrick er niet opeens waren. Bang liep ik wat dichter tegen Liam aan.

    [Ahw, Liam en Niall zijn opeens dapper als de ander het moeilijk heeft. Ze zijn zo cute. :3]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:55 ]


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik bleef maar sussende woorden mompelen en probeerde Niall rustig te houden door hem gewoon vast te houden. Ik merkte dat hij bang was, maar wat kon ik doen? Moest ik hem zeggen dat het gewoon illusies waren? Dat kon moeilijk... Dat geloofde ik zelf nog niet. Het leek gewoon echt voor hem, ik wist heus wel hoe het zo ongeveer in elkaar zat. De losse draden begreep ik heus wel...
    "We zijn er bijna, Ni. Nog even doorbijten... Ik weet dat je dit kan." zei ik zachtjes, waarna ik naar de kamer van Zayn liep en aan de deurklink trok. Ik trok mijn wenkbrauwen op en gaf een hardere ruk. "Jezus..."
    Waarom ging die deur nou niet open?! Ik trok nog een keer aan de deurklink en besefte uiteindelijk dat de deur op slot zat. En waarom dat nou weer? Hij had toch niks te verbergen?
    Ik klopte op de deur. "Zayn! Opendoen!" riep ik, waarna ik naar Niall keek met een zwak glimlachje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik schrik op en slik even. 'Shit' mompel ik. Ik doe razendsnel mijn shirt aan en zorg ook dat Louis zijn shirt aanheeft.
    Ik pak hem bij zijn schouder. 'Zeg dit tegen Niall, Liam of wie dan ook en ik vermoord je' sis ik.
    Ik open de deur en duw Louis zacht naar buiten. 'Bedankt hé' zeg ik nog en druk een kus op Niall's mond.
    'Hee' zeg ik glimlachend en hou de deur open...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "We zijn er bijna, Ni. Nog even doorbijten... Ik weet dat je dit kan." Ik bleef maar om me heen kijken. Ik vertrouwde het niet. Ik voel gewoon een aanval aankomen. Ik kneep onbewust steviger in Liams hand.
    "Zayn! Opendoen!" hoorde ik Liam opeens roepen. Ik draaide me snel naar hem toe. "Is de deur op slot vroeg ik zwakjes.
    "Tuurlijk is de deur op slot," Ik schreeuwde zachtjes bij het horen van de stem en ging tegen Liam staan.
    "Je weet wat het betekent als Zayns deur op slot is," grijnsde Sebastiaan. "Nee," jammerde ik. Ik wist wat het betekende, maar ik wilde het niet geloven.
    Opeens ging de deur open en liap Louis en Zayn naar buiten. Ik staarde hem aan voor een paar minuten. "Bedankt he!" riep hij toen naar Louis.
    Hij gaf me een kus, maar ik reageerde niet op de kus. "Wat deed Louis in je kamer?" vroeg ik piepend.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 23:14 ]


    Take me to wonderland

    [aangepast.]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk hem aan en glimlach gewoon.
    'Hij hielp me met een nieuw nummer' zeg ik en trek hem zachtjes de kamer in.
    'Wil je het horen?' vraag ik...


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik keek wantrouwend van Niall naar Zayn en toen naar Louis die wegliep. Er klopte hier iets niet... duidelijk niet.
    "Waarom moest de deur dan op slot?" vroeg ik zachtjes, maar toch met een heldere stem. Ik wist niet of ik de kamer van Zayn binnen mocht, maar ik stapte gewoon naar binnen na een lichte aarzeling. Dit was voor Niall... Dit alles was voor Niall.
    "En waarom hoorde ik dan geen muziek?" vroeg ik daarna na een tijdje nadenken. Ja, ik was slim en oplettend... Alleen nogal bang voor Zayn's reactie. Ik ging dit uitzoeken hoor... Al moest ik voor Niall de nieuwe Sherlock Holmes gaan uithangen. Ik was bang, verschrikkelijk bang. Als Zayn me nu zou bedreigen of aanraken zou ik weer in dezelfde cyclus als normaal belanden. Maar voor Niall moest ik dit proberen. Ik zou alles op alles zetten om de waarheid boven water te krijgen.
    (Pam pam pam...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Liam en mijn ogen vernauwen zich even.
    'Omdat.. We alleen zaten te schrijven, de deur zat op slot omdat we niet gestoord wouden worden en de concentratie weg zou zijn' zeg ik.
    Ja, ik kon hele goed dingen verzinnen. En niemand zou er ooit achter komen..
    'Nou Liam, nog meer weten?'


    El Diablo.

    [Ik ga zo wel slapen denk ik...]


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik slikte eventjes en kromp in elkaar bij zijn woorden die hij leek uit te spuwen. Ik hoorde heus wel de woedende ondertoon. Hij was slecht op te merken, maar voor mij duidelijk aanwezig.
    "I-Ik... Waarom zit je haar door de war?" vroeg ik, wijzend op zijn haar. "Normaal gesproken zit het altijd perfect..."
    Bam! Triomf moment voor Liam! Ja, wat? Ik merkte dit toch mooi allemaal op... Ik was trots op mezelf voor een klein momentje, maar die zakte direct weer bij het blikken werpen op Niall. Dilemma... Ik wilde Zayn ontmaskeren, maar Niall ook geen pijn doen... Misschien had Zayn helemaal niets gedaan, maar dat leek me sterk. Hij zei toch duidelijk tegen Louis daarstraks dat hij plannen had met hem...?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Hij hielp me met een nieuw nummer' zegt hij en trekt me zachtjes de kamer in.
    'Wil je het horen?' vraagt hij dan.
    Ik weet niet meer hoe ik moet reageren.
    "Waarom moest de deur dan op slot?" Vroeg Liam die ook de ,kamer binnen ging.
    "Je weet wanneer Zayn de laatste keer zijn deur op slot deed, Niall," ging Sebastiaan verder. "Jullie hadden toen bijna alleen meer dan geknuffeld en gekust,"
    "Waarom moest de deur dan op slot?" Hoorde ik Liam op de achtergrond vragen.
    'Omdat.. We alleen zaten te schrijven, de deur zat op slot omdat we niet gestoord wouden worden en de concentratie weg zou zijn' Ging Zayn in de verdediging.
    "Niall, sinds wanneer schrijf je muziek zonder het daadwerkelijk te spelen?" kwam Patrick er nu ook bij.
    Ik voelde de tranen opnieuw in me opkomen.
    "Niemand houdt van je, Niall. Je was gewoon een fuck buddy voor Zayn," ik deed snel mijn handen over mijn oren, maar natuurlijk hielp dat niet.
    "Wie wil er met iemand lelijk zoals jij? Kijk naar je blabberbuik, je tanden, je haar,"
    "Je benen," grijnsde ze allebei.
    Het leek alsof mijn wereld in elkaar stortte. Ik wilde Zayn geloven, maar het werd zo moeilijk.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Omdat ik niks meer met mijn haar heb gedaan sinds vanochtend, dan werkt de haarspray uit weetje' zeg ik.
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem geïrriteerd aan.
    Ik zweer het je, als Niall hem gelooft word het hier niet gezellig..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Omdat ik niks meer met mijn haar heb gedaan sinds vanochtend, dan werkt de haarspray uit weetje' zei Zayn.
    "Niall, zie je het dan niet?" vroeg Sebastiaan kwaad. "Hij vroeg Louis vandaag eerder om met hem naar bed te gaan. Je was er zelf bij. Ben jij nu echt zo achterlijk als we dachten?" sneerde Sebastiaan.
    Mijn handen knelden aan mijn oren, maar liet dan los om Zayn aan te kijken. "Je vroe Louis deze middag om met jouw naar bed te gaan,' ik slikte. "alsjeblieft Zayn, lieg niet tegen me. Ik hou van je, maar wees op zijn minst eerlijk. Is Louis daarvoor vanavond gekomen?" vroeg ik zachtjes.
    "tuurlijk is Louis daarvoor gekomen. Louis is ook veel knapper dan jou. Heeft meer te bieden," Patrick.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Je vroeg Louis deze middag om met jouw naar bed te gaan,' zegt Niall. Ik slik even.
    'Ja, toen dacht ik dat je Liam leuk vond' mompel ik.
    "alsjeblieft Zayn, lieg niet tegen me. Ik hou van je, maar wees op zijn minst eerlijk. Is Louis daarvoor vanavond gekomen?" vroeg hij zacht.
    Ik kijk hem aan en voel een slecht gevoel opkomen in mijn buik. Ik zucht, het is over. Officieel. 'Ja' zeg ik en kijk weg.


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik hoop zo dat het niet waar is en ik kijk hem aan, ergens waat hoopvol. "Ja," zegt hij dan en kijkt weg.
    "Ik zei het je toch. Niemand houdt van je," zet Sebastiaan triomfantelijk.
    "Je bent zo naïef, Niall. Voor hem was je alleen goed voor de seks, maar zelfs dat heb je niet gekregen," Patrick natuurlijk
    "Je bent zelfs te lelijk om snel even seks mee te hebben,"
    "Kijk naar dat haar," sneerde Sebastiaan en nam een paar van mijn haarlokken beet.
    "Kijk je buik," Patrick prikte met zijn vinger in mijn buik. "Alleen maar vet!"
    "Alsjeblieft," smeekte ik de twee. Maar ze kwamen alleen maar dichter op me af. Ze sloten me in.
    "Iedereen haat je Niall. Je bent een schande. Je hebt je eigen moeder vermoord,"
    "Ze zouden jou niet eens hier mogen zetten. Ze zouden jouw ziekte alleen maar erger moeten laten worden tot het niet meer te behandelen is,"
    Ik sloeg haast mijn handen op mijn oren. Tranen rolde langs mijn wangen. "Laat me met rust! Ga weg!!" schreeuwde ik.
    "Wij gaan niet weg Niall, wij blijven voor altijd bij je," zei Patrick.
    "Tot je jezelf natuurlijk van kant maakt," lachte Sebastiaan. "Misschien nog een ideetje?"
    "NEE!!" schreeuwde ik zo luid als ik kon.
    "Liam en Zayn zouden je in elkaar moeten slaan. Je verdient het!"
    Ik snikte luid en liet me op de grond vallen. Ik trok mijn benen tegen mijn borst en wreef hard over mijn benen.


    Take me to wonderland