• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    /

    [oeps, dubbele post. oO]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:53 ]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Zayn leunde tegen de deur, en grijnsde naar me. Ik beet even op mijn lip, natuurlijk zag hij er niet verkeerd uit, maar ik wist niet of ik hier goed aandeed. Liam had me gewaarschuwd voor hem. Maar of dat goed of slecht was? Ik had geen idee. 'Ik heb al wel een vaag vermoeden,' mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Dubbelpost, my dear snowflake. :3)

    Liam James Payne.

    Ik liet een schreeuw door de kamer weerklinken toen ik op de grond klapte, maar ik negeerde de pijn en kreunde zachtjes toen ik overeind kwam. Rolde ik om? Ik wilde net weer in het bed kruipen toen ik Niall zag die compleet aan het doorslaan was, waardoor ik onmiddellijk mijn ogen groter maakte en uiteindelijk langzaam naast hem ging zitten.
    Ik keek hem even aan en wilde hem in mijn armen trekken, zeggen dat alles goed zou komen en het allemaal maar een nare droom was geweest. Maar ik wilde hem niet laten schrikken... In plaats daarvan ging ik voor hem zitten en keek ik hem doordringend aan.
    "Niall... Het was maar een nachtmerrie. Het was niet echt. Je bent hier veilig, vertrouw me maar. Er kan je hier niets gebeuren... Niemand zal je pijn doen." probeerde ik hem zachtjes te sussen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik lach even kort en grijns. 'Heb je nou weer Liam in je gedachten?' zeg ik.
    Ik snuif even, 'laat ik het maar zo vragen, wat wil je?' lach ik.
    Ik haal een wenkbrauw op en laat mijn mooiste lach zien..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Langzaam voelde ik dat mijn wangen rood werden, ik sloeg mijn ogen neer en beet op mijn lip, waarna ik mijn hoofd schudde. 'Nee,' mompelde ik. Ik wist niet of hij aan me kon zien dat ik loog, maar ik wist ook niet of hij het fijn vond dat ik aan Liam dacht, ach whatever. 'Mij maakt het niet uit? Jij hebt me hierheen gevraagd, dus, erm, ja... Wat wil jij?' Dat wist ik ergens wel, maar toch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik lach en laat mijn deur in het slot vallen.
    'Wat ik wil?' zeg ik en loop grijnzend naar hem toe.
    Ik loop een half rondje om hem zodat ik achter hem sta en leun op zijn schouders.
    'Jou wat plezier gunnen. Dat heb je nodig, niet?' fluister ik in zijn oor....


    El Diablo.

    Niall Jammes Horan

    Ik trilde als een gek. De wondjes op mijn benen begonnen opeens weer pijn te doen. Waarschijnlijk was het een fantoompijn, want de wondjes waren al een tijdje genezen, maar ik voelde ze wel branden.
    "Niall... Het was maar een nachtmerrie. Het was niet echt. Je bent hier veilig, vertrouw me maar. Er kan je hier niets gebeuren... Niemand zal je pijn doen." hoorde ik Liam zachtjes sussen. Mijn hoofd ging snel naar zijn richting, ik schrok wel een klein beetje. Ik was helemaal vergeten dat Liam hier nog was. "Het doet zo'n pijn," zei ik zachtjes waarna ik mijn haren losliet en over mijn broek krabte en wreef tegelijkertijd. "Ik mag niet huilen, ik mag niet huilen,"
    Ik vocht met al mijn macht tegen de tranen als ik opeens dacht aan Sebastiaan en Patrick. "Laat hen niet komen, alsjeblieft," jammerde ik. Ik bleef over mijn benen wrijven.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:53 ]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Hij lacht, en laat zijn deur in het slot vallen, om vervolgens naar me toe te komen, hij draait een half rondje om me heen en met zijn kin leunt hij op mijn schouder. Ik slik heel even hoorbaar. 'Jou wat plezier gunnen. Dat heb je nodig, niet?' fluisterde hij zachtjes in mijn oor. Ik beet op mijn lip. 'Hmm, ja, wie weet...' Antwoordde ik stoer, alsof het totaal niets met me deed, maar dat deed het wel, ik voelde me best vereerd dat hij seks met me wilde, als dat al zijn plan was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik keek hem aan en beet even op mijn lip. God, wat voelde ik me nu machteloos... Ik wilde iemand van de verpleging erbij halen, maar ik had het gevoel dat ze Niall niet zo zouden begrijpen als mij. Wij jongeren wisten wat de ander doormaakte, want we hadden zelf ook een probleem. Wij konden toch beter weten wat de ander nodig had? Eigenlijk zouden we eens met z'n allen rond te tafel moeten gaan zitten om ieder om de beurt te gaan helpen, maar dat was zorg voor later.
    "Je mag wel huilen, Niall. Al schreeuw je de boel hier bij elkaar en huil je de hele kamer vol met je tranen..." zei ik zachtjes, waarna ik zijn handen heel voorzichtig vastpakte en ze zachtjes streelde.
    Ik wist niet over wie hij het had, maar daar ging ik nu niet naar vragen. "Ze komen echt niet. Ze kunnen je niks doen. Ik ben er voor je, en ik blijf bij je. Ik beloof het." zei ik, waarna ik hem eventjes aankeek en zachtjes op mijn lip sabbelde.
    (Omg, net viel me het idee te binnen dat iedereen met elkaar afspreekt om samen steeds een persoon met zijn probleem te helpen en zo door te gaan. En ondertussen in opstand komen tegen de instelling. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Hmm, ja, wie weet...' zei hij. Ik lach even en zucht zachtjes.
    'Dacht ik ook ja' zeg ik, en laat mijn hand van zijn schouder glijden.
    'Now, just enjoy and play' zeg fluister ik en druk een kus onder zijn oor..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Hij laat zijn hand van mijn schouder afglijden. 'Now, just enjoy and play' fluistert hij en drukt een kus onder mij oor. Een kleine rilling glijd over mijn rug bij deze aanraking, het is best al wel lang geleden dat ik eens goede seks had gehad, meestal was het allemaal onder invloed en merkte je er niet veel van. Ik draaide me om, en bestuurde zijn gezicht, om hem vervolgens in zijn ogen aan te kijken, ik beet zachtjes op mijn lip. Ik durfde niet zo heel goed actie te ondernemen... Maar waar was ik nou zo bang voor?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Je mag wel huilen, Niall. Al schreeuw je de boel hier bij elkaar en huil je de hele kamer vol met je tranen..." Zei Liam zachtjes waarop ik mijn hoofd wild schudden. "Mag ik niet, hij gaf me geen toestemming," toch begonnen mijn ogen te wateren en als snel rolde er een warme traan langs mijn wang. Liam nam mijn handen voorzichtig vast, maar doordat ik net een traan liet, associeerde ik dat met een bestraffing van mijn vader. Hij ging me slaan. Ik jammerde. "Doe me geen pijn," zei ik gebroken. Toch hield ik zijn handen stevig vast. Ik probeerde me er terug aan te herinneren dat het Liam was en niet mijn vader.
    "Ze komen echt niet. Ze kunnen je niks doen. Ik ben er voor je, en ik blijf bij je. Ik beloof het."
    "Liam, je begrijpt het niet," schtichtig met een betraand gezicht keek ik om me heen. "Ze komen altijd," fluisterde ik.


    Take me to wonderland

    [Ik vind het grappig dat Louis geen één keer aan Niall denkt. x'D Of weet Louis niet dat Niall en Zayn iets hebben? :p]


    Take me to wonderland

    [Volgens mij niet... Anders zou hij er niet zo makkelijk mee ingaan, denk ik. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Hij draait zich om en bijt op zijn lip. Mhm, verlegen misschien?
    'Don't be scared' grijns ik en leg mijn hand op zijn borstkas.
    Ik zoen hem zachtjes op zijn lippen, ach ja. Ik wist niet waar hij allemaal tegen kan...


    El Diablo.