• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...



    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)



    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson .


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik glimlachte zwakjes en grijnsde even. "Tenzij ze je een nieuw bord voorschotelen." zei ik gemeend.
    Ja, dat gebeurde genoeg hoor. Als ze vonden dat je niet genoeg gegeten had en je het bord gewoon ergens anders zette of het op de grond gooide kreeg je een nieuw bord tjokvol eten.
    "En als je op een lolly sabbelt zodat je afgeleidt ben?" merkte ik op. "En misschien kun je wel proberen om je nagels helemaal kort te knippen."
    Wat? Het kon werken hoor... Bij een jongen met een rookprobleem had die lollytruc hem goed geholpen.

    Liam James Payne.

    Ik knikte zachtjes en glimlachte zwakjes. "Dank je."
    Zijn stem was net als engeltjes die zongen, maar dan was hij de grootste engel van de hele hemel. Bij die gedachten werden mijn ogen groter en keek ik op naar Niall met mijn bambi-ogen.
    "Je hebt een mooie stem." fluisterde ik zachtjes, waarna ik voelde hoe bloed naar mijn wangen stroomden.
    (Aww! Ik zie die twee de hele tijd voor me, zo schattig! ;o)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Dan ren ik al gillend deze eetzaal uit, zodat ze het bord bij hun kunnen houden. Of ik duw ze met hun gezicht in het bord met eten, dan kunnen ze eens proeven hoe vies het eigenlijk wel niet is.' Ik grinnikte, dat leek me eigenlijk nog best wel een leuk ideetje om te doen... Wie weet. Maar vast zouden ze dan heel erg kwaad worden. Helaas. Pretverpesters hier. 'Voor een lolly heb je maar een hand nodig, dan kan ik nog met de andere krabben...' Ik zuchtte zachtjes, het was onmogelijk. 'Dan wrijf ik er alsnog met mijn handpalm overheen, ik ben onmogelijk.' En dat was een ding wat zeker is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Je hebt een mooie stem." fluisterde hij. Ik zag zijn wanen rood kleuren en ik grinnikte zachtjes.
    "Je hebt ook een fantastische stem," zei ik gemeend.
    Liam was zo schattig. Als een puppy dat verwaarloosd werd door zijn baasje en dat je nu voor altijd wilt knuffelen in de hoop dat alle boze gedachten in hem weggaan. Ik wil hetzelfde voor Liam. Ik weet niet precies wat er allemaal met hem is gebeurd, maar ik ga ervoor zorgen dat hij het nooit meer meemaakt, nooit meer bang moet zijn en nooit meer pijn moet hebben.

    [Hoe denk je dat ik hier zit? x'D "Omg, zo cute! Meer genknuffel!! meer cuteness, bitches!!"]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk nog even naar Louis en zucht.
    'Ik ga, je weet me te vinden' grijns ik naar Louis.
    Ik loop naar mijn kamer en steek een sigaret op..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik schudde mijn hoofd even en grijnsde. "We kunnen dat eens proberen, waarschuw me maar wanneer je er zin in hebt." zei ik, waarna ik even lachte en luisterde naar Louis zijn argumenten, waardoor ik eventjes zuchtte. "Dan weet ik het even niet... Maar ik zal erover nadenken. Probeer eens handschoenen." zei ik grinnikend, waarna ik zocht naar de stoel en die langzaam aanschoof. "Ik ga eens naar mijn kamer of zo..."
    (Nu kan Zayn los gaan. ;p)

    Liam James Payne.

    Ik keek hem vragend aan en haalde mijn schouders langzaam op. "Dat geloof ik niet." mompelde ik zacht, waarna ik hem eventjes ongelovig aankeek en op mijn lip beet. Ik zuchtte even en
    Ik kroop zo dicht mogelijk tegen Liam aan en glimlachte zwakjes, waarna ik echt de neiging moest onderdrukken om gewoon de deken om ons heen te slaan en zo de hele nacht te blijven liggen. Maar dat zou Zayn niet zo leuk vinden...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Veel te warm,' grinnikte ik. Ik knikte langzaam. 'Oke, dat is goed, ik zie je nog wel.' Ik glimlachte even, waarna ik ook mijn stoel aanschoof en dacht aan het aanbod van Zayn, misschien moest ik er toch maar even op ingaan en kijken. Wie weet wat er anders ging gebeuren. Met een klein zenuwachtig gevoel liep ik richting Zayn's kamer, alsof ik er al vaker was geweest, zo snel kon ik er heen lopen. Ik beet even op mijn lip, en klopte zachtjes op zijn deur.
    [Nu moet ik naar oudergesprek, meh. D:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik gooi mijn sigaret uit het raam en loop naar de deur. Ik weet bijna honderd procent zeker wie er staat en trek de deur open.
    'Louis' grijns ik, en laat mijn blik even over hem glijden. Niet slecht. Niall is beter zegt een stemmetje in mijn hoofd maar ik negeer het voor nu..
    'Kom binnen' zeg ik met mijn mooiste grijns en hou de deur open...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Dat geloof ik niet," mompelt Liam. Daar is onzekere Liam weer, Ik verstevig mijn grip rond hem en leg mijn kin nu op zijn schouder waardoor ik dicht bij zijn oor ben.
    "Ik zou het maar geloven," glimlachte ik. "Hij is echt prachtig," fluisterde ik in zijn oor.
    Ik voel hem dichter tegen me aandrukken waardoor ik mijn armen nog steviger tegen me aandruk, maar niet verstikkend stevig. Net stevig genoeg zodat het nog aangenaam is. "Ik ben blij dat ik je ontmoet heb," zei ik zachtjes voor ik even mijn ogen sloot.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte om Niall's woorden en bloosde even. "Als jij dat zegt..."
    Hij was eerlijk... hij was eerlijk... Knoop dat nou maar in je oren Liam, Niall zou niet tegen je liegen. Nooit niet. Ik voelde zijn grip verstevigen en kromp dit keer niet in elkaar, maar ik verschoot wel een beetje. Ik mompelde snel een excuus en zuchtte even. Hij zou me geen pijn doen...
    "Van hetzelfde." zei ik zacht, waarna ik merkte dat mijn ademhaling ietsjes langzamer ging van ontspanning.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Ik zag dat hij schrok toen ik mijn greep verstevigde en mompelde meteen een excuus.
    "Het is niet erg," fluisterde ik in zijn oor. "En ik verstevigde mijn grip alleen om er zeker van te zijn dat ik je beschermde," voegde ik er zachtjes aan toe.
    Zijn ademhaling ging al wat langzamer en ik glimlachte tevreden.
    "je hoeft nooit meer bang te zijn, Liam," fluisterde ik. "Daar ga ik proberen voor te zorgen,"

    [Cuteness \(^_^)/]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:09 ]


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik keek even op naar Niall en zweeg, maar mijn blik zei genoeg. Hij was hoopvol, blij en gevuld met dankbaarheid. Ik kon deze jongen nooit bedanken voor wat hij allemaal deed, maar ik kon hem wel vriendschap en liefde proberen te bieden.
    "Ik wilde dat ik iets terug kon doen..." fluisterde ik zachtjes, waarna ik Niall eventjes aankeek en meteen weer mijn ogen sloot uit een reflex. Ik lag precies goed zo. Ik wilde dat ik zo voor eeuwig kon liggen... Geen zorgen, geen problemen.
    (I know!! ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ik wilde dat ik iets terug kon doen..." fluisterde hij zachtjes en ik glimlachte naar hem.
    "Dat doe je al," met mijn hand speelde ik zachtjes met zijn haar. "Je laat me jou aanraken, dat wil zeggen dat je me vertrouwt en meer dan dat hoef je me niet te geven. Dat is alles wat ik wil," Voorzichtig ging ik neerliggen en zachtjes trok ik Liam met mee. "schrik niet, ok," allebei lagen we op onze zij naar elkaar toe. Ik hield hem stevig in mijn armen.


    Take me to wonderland

    (Ik was de voedselvoorraad op mijn kamer aan het aanvullen. ^^)

    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Niall zijn woorden en slikte even, waarna ik hem aankeek met grote ogen. "Dat is het liefste wat iemand me ooit heeft verteld." zei ik zacht, waarna ik me door Niall naar achteren liet trekken en ik eventjes wilde piepen, maar zijn stem kalmeerde me al direct en ik ontspande me weer. Ik knikte braafjes en bleef beschermend in Niall's armen liggen, waarna ik mijn benen optrok en als een klein bolletje wol in zijn armen lag.
    (Wahaha! Mijn muziek koos net S&M uit toen ik dit schreef. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Dat is het liefste wat iemand me ooit heeft verteld." Hij liet me glimlachen omdat hij voor een keer gelukkig was.
    Hij rolde zich op tot een bolletje in mijn armen en ik keek hem met verwondering aan. How adorable can you be?
    Ik begroef mijn gezicht in zijn haren en snoof de geur van zijn pas gewassen haar op. Ik voelde me plots wat slaperig worden en liet een geeuw.

    [Omg. -zet liedje op- S S S & M M M]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:45 ]


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik voelde hoe Niall zijn gezicht in mijn haren begroef en geeuwde, waardoor ik eventjes zachtjes grinnikte. "Wil je slapen?"
    Voor mij geen probleem, des te langer ik hier kon liggen... Ik neuriede zachtjes een liedje en ging uiteindelijk over op zingen.
    "It's alright, just wait and see your string of lights is still bright to me, oh... Who you are is not what you've been, you're an innocent."


    Reading a good book is like taking a journey.