• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik zucht en laat me weer achterover vallen en kijk naar het plafond. 'Waarom?' fluister ik tegen mezelf. Voor een mens niet hoorbaar. 'Waarom doe ik zo achterlijk. Die kus stelde niets voor.. Voor hem.' Ik ga weer overeind zitten en blik naar mijn laptop. Ik typ wat antwoorden naar vrienden maar sluit dan mijn laptop af. Geen zin meer in praten met ze.


    Nick
    Mijn gehoor stelde zich direct af toen ze iets fluisterde epwat ik kon verstaan.. Ze dacht dat het voor mij niets betekende, voor haar wel? Ik was erg bemieuwt naar het andwoord maar had zo'n idee dat ze dat niet zou fluisteren. Jammer, dan is er nog een andere manier om er achter te komen, maar ik wacht liever tot ik me beter voel anders zou ze eerder denken dat ik brand vloog ofzo. Ik pakte een stuk of 3 asperines en nam die mee samen m et een glas water en slikte ze achter el kaar aan door toen ik op mijn bed zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Mijn mond valt open bij het resultaat als Ashley terug komt uit de badkamer. Ik heb die foto wel gezien van haar, maar daar zag ze er toch weer anders uit. Ondanks dat we niet meer ouder worden. Ik sluit mijn mond en blijf naar haar kijken. Ze bedankt me. 'Je hoeft me nergens voor te bedanken,' breng ik er tegen in. 'Je hebt zelf die plamuur laag weggehaald.' Ik kan dat namelijk geen make-up meer noemen. Ze is nu echt een heel ander meisje. 'Misschien dat ik Jake toch nog niet vertel over dat ik met je gesproken heb. Is het goed als ik hem vanavond meeneem naar je toe. Zodat hij het zelf gewoon kan zien?' En ik kijk haar aan. 'Je bent echt mooi,' floep ik er dan uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Nick komt dan weer terug. Even twijfel ik eraan of hij me gehoord heeft maar dat sluit ik uit. Dat is onmogelijk. Want het was niet hoorbaar voor anderen. Ik zie dat hij drie aspirines inneemt. 'Voel je je niet goed?' Vraag ik dan aarzelend aan hem. 'Wist je dat het ook niet goed voor je is om zoveel aspirines achter elkaar in te nemen?' Ik kijk hem vertwijfeld aan. Ik heb niets gemerkt dat hij zich niet goed voelt ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Dank je.' zeg ik zachtjes. Ik kijk aarzelend naar het rode kleed in de kast en zucht dan. Ik verander het naar een wit kleed. Veel beter. Ik kijk haar aan en op dat moment komt Damien binnen. Hij is ook een demon en alhoewel hij hier niet op school zit is hij mijn date en tevens een goede vriend. 'Sorry ik ben verkeerd.' mompelt hij en ik moet zachtjes lachen als hij weer wil wegrennen. 'Damien? waar ga je naartoe?' grinnik ik en hij draait zich verbaast om. 'Ash? Wow je bent veranderend. Gisteren zag je er zo... ' zegt hij en vind het juiste woord niet. Ik glimlach even verlegen. Ik vind hem echt leuk maar Jake was een obsessie gekomen en die moet ik nu laten gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze bedankt me zachtjes en ik glimlach. Het is nu veel makkelijker om te geloven dat ze echt weer terug haar oude ik wordt. Dan gaat de deur open en ik kijk op. Een knappe verschijning komt binnen en ik heb geen idee wie het is, maar wel dat het een demon is. Hij mompelt dat hij verkeerd is en ik wil net zeggen dat het niets geeft als Ashley zijn naam noemt en vraagt waar hij heen gaat. Damien dus. Haar date. Wauw. Nu ze niet meer al d'r make-up op heeft herkende hij haar niet. Ik zie hoe Ashley verlegen glimlacht. 'Hi Damien,' zeg ik hem dan maar gedag. 'Aangenaam, ik ben Leslie.' Misschien dat hij mijn naam wel kent, maar dan van haat kreten over mij. Ik kijk naar Ashley. 'Het is weer tijd voor mij om te gaan Ash. Jake wacht thuis op me en ik heb tegen hem gezegd dat ik zo snel mogelijk weer naar huis zou komen.' Even aarzel ik maar dan steek ik mijn armen naar haar uit voor een knuffel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    'Ze is een vriendin van me.' verklaar ik Damien en hij knikt verwondert en zijn blik staat nog verwonderder als hij Les Jake hoort zeggen maar reageert er niet op. Ik trek Leslie in een knuffel. 'Dank je voor het cadeautje.' zeg ik tegen haar nog en glimlach even zachtjes. 'En misschien kom ik wel eens langs als het je gelukt is voor met Jake te praten.' Damien komt naar me toe en slaat een arm om mijn schouder. 'Eindelijk doe je eens iets verstandigs.' grinnikt hij en ik geef hem een stomp in zijn zij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat Damien verwondert is en dat kan ik ook wel begrijpen. Het is dus duidelijk te zien dat ze tegen hem over Jake en mij heeft gepraat. Ashley neemt de knuffel aan en het voelt raar, maar ook goed tegelijk. Ze bedankt me voor het cadeautje en ik maak een handgebaar van 'het is al goed'. Ik glimlach als ze zegt dat ze misschien nog wel langs komt. Damien gaat dan naar Ash toe en slaat zijn arm om haar heen. Ondanks dat ze het vast niet zelf door hebben vind ik het er in ieder geval lief uit zien. 'Ik zal met hem praten Ash, dat komt wel goed. Ik zie jullie vanavond wel,' zeg ik dan waarna ik nog even glimlach en de kamer verlaat. Ik loop nu snel richting mijn auto en rijd terug naar huis. Al mijn cadeautjes zitten al in verpakking dus ik loop er mee naar binnen. 'Jake, ik ben thuis,' roep ik door het huis heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nick komt dan weer terug. Even twijfel ik eraan of hij me gehoord heeft maar dat sluit ik uit. Dat is onmogelijk. Want het was niet hoorbaar voor anderen. Ik zie dat hij drie aspirines inneemt. 'Voel je je niet goed?' Vraag ik dan aarzelend aan hem. 'Wist je dat het ook niet goed voor je is om zoveel aspirines achter elkaar in te nemen?' Ik kijk hem vertwijfeld aan. Ik heb niets gemerkt dat hij zich niet goed voelt ofzo.


    Nick
    'Gaatwel, voor zover ik weet ik het nu nog niet erg, gewoon voor de zekerheid aangezien ik niet graag ziek ben.' Andwoord ik schouderophalend. 'Ik heb een snelle stofwisseling' Andwoord ik simpelweg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Dus als ik het goed begrijp is hij nog niet echt ziek, maar neemt hij wel drie aspirines in. Als ik iets voel opkomen neem ik er eentje in. En met een snelle stofwisseling zou ik er hoogstens twee innemen. Maar meer echt niet. 'Hm, oke,' zeg ik dan. 'Eigen keuze natuurlijk.' Ik kijk even naar hem maar besluit dan maar gewoon een boek erbij te pakken om te lezen. Herinner mij van Ann Brashares.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hm, oke. Eigen keuze natuurlijk' Zegt ze waarna ze een boek begint te lezen, hoevaak las ik een boek? Niet heel vaak. Waarom niet? Omdat het einde altijd voorspelbaar was. Ik stond op om vervolgens de kamer uit te lopen, zonder iets te zeggen aangezien dat in mijn ogen niet nodig was en ging buiten tegen een boom in het bos zitten. 'Waarom doe ik zo achterlijk. Die kus stelde niets voor.. Voor hem.' ging er steeds door mijn hooft, vaak genoeg om er gek van te worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    In de verte hoor ik een stem. Leslie's stem. Ik knipper verdwaast met mijn ogen en heb dan door dat ik in slaap gevallen was. Ik sta op en loop naar de voordeur. 'He!' zeg ik vrolijk en draai haar een rondje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik hou ook van jou." fluisterde ik in haar oor. Ik sloot mijn ogen en genoot van het moment. Van haar warme lichaam tegen het mijne, het zoetgeurende water, de liefde die mijn hele binnenste vulde... dit mocht voor eeuwig blijven duren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach vanzelf even en leg mijn hoofd iets beter op zijn borst. Ik voel al mijn spieren ontspannen en ontspan me helemaal. Het is net alsof ik nu week ben gewoon door het warme water en doordat Axton achter me zit. Zachtjes neurie ik My Favorite Things van de Sound Of Music. Volgens mij is die vanavond weer op tv zoals elke kerst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik streelde met mijn hand over haar arm en glimlachte lichtjes.
    "Hoe laat is het?" vroeg ik sloom.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik denk bijna 2 uur of zo.' zeg ik en kijk hem weer even aan. Op de plaatsen op mijn arm waar hij strelend over gaat, staat er wat kippenvel. 'Waarom misschien?' glimlach ik dan weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'