• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Gewoon... Ik vraag me af wanneer ik mijn cadeautje mag afgeven." grijnsde ik en drukte een kus op haar mondhoek.
    "Hmm... en je hoeft die babydoll vanavond niet aan te doen. Tenzij je het echt wilt, natuurlijk." glimlachte ik. "Maar je hebt me vandaag al genoeg gegeven." glimlachte ik erna en drukte mijn lippen zacht op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {moet gaan, de keuken en de living vegen.
    ben zo snel mogelijk terug on ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach 'Je mag het geven wanneer je maar wilt.' grinnik ik en ik wil weer antwoord geven over de babydoll maar dan kust hij me. Ik kus hem even zachtjes terug voor ik mijn lippen van de zijne haal. 'Ik heb het belooft en beloftes moet je houden.' zeg ik dan zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Je kan het ook op kerstdag aandoen in plaats van kerstavond." stelde ik grijnzend voor.
    "En trouwens... als ik het niet erg vind dat je de belofte uitstelt, en ik zeg uitstelt en niet breekt, dan mag het." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Het zal vanavond moeten, oma wil vast dat we voor kerst even naar daar gaan en dan moeten we de anderen ook nog bezoeken.' glimlach ik en druk een kus op zijn lippen. 'Maar nu ga ik nadenken over toastjes.' zeg ik vrolijk en sta op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Als je erop staat." grijnsde ik toen.
    "En ok, doe je best." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik stap het bad uit en sla een grote handdoek om me heen. Ik pak mijn ondergoed die ik weer aantrek en loop dan naar de kamer om een gemakkelijk kleedje aan te doen. Ik zoek een kookboek en begin er in te blaren. eiersalade, lentesalade, tortilla's, kan ik allemaal maken maar het mag ook niet te veel zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stapte ook langzaam uit het bad en liett het water weglopen. Ik sloeg een handdoek om mijn middel en keek in de spiegel.
    Hmm, jups... alles nog goed... Misschien werd het wel nog eens tijd om naar de sportschool te gaan. Ik had geen zin om mijn sixpack kwijt te geraken. Het zou veel te moeilijk het terug te krijgen.
    En mijn haar werd wel wat lang. Misschien tijd om het te knippen...
    Ik haalde mijn schouders op en grijnsde naar mezelf in de spiegel. Ah, Alexi leek het goed te vinden zo. Ik haalde mijn hand door mijn haar en legde het zo wat in de war. Nog steeds grijnzend droogde ik me af en trok mijn boxer terug aan.
    Daarna liep ik naar de slaapkamer om een korte joggingbroek aan te doen. Ik had geen zin om een shirt te zoeken en liep daarom zo maar naar de keuken om te kijken of ik Alexi kon helpen.


    {neem alvast een bakje, om het kwijl op te vangen :9~}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk op als Axton de keuken inloopt. 'Hot guy alarm.' grinnik ik even en mijn blik blijft even onbewust hangen bij zijn sixpack. Als ik het doorheb wend ik vlug mijn blik lichtjes blozend af en kijk terug naar het kookboek. Die kerstoastjes in rood en groen lijken wel goed dus daar zal ik maar eens mee beginnen denk ik. Na dat ik naar de winkel gegaan ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde bij haar woorden en nog meer toen haar blik bij mijn sixpack bleef hangen. Ok, Alexi vond het dus inderdaad goed.
    Ik liep nog steeds glimlachend op haar af en sloeg mijn armen om haar heen.
    "En kan ik mijn sexy girl ergens mee helpen?" vroeg ik glimlachend, terwijl ik over haar schouder meekeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'De ingrediënten laten verschijnen? Anders ga ik wel eerst naar de winkel en je kan helpen met de toastjes als je wil.' zeg ik glimlachend en tik met mijn vinger het recept aan. Dit is eigenlijk best een goed boek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik bekeek de ingrediënten 1 voor 1 en liet ze toen verschijnen.
    "Zo, ik heb wel weer genoeg gedaan voor vandaag." grijnsde ik.
    "Zie je straks in de woonkamer." knipoogde ik en liep grinnikend weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schud mijn hoofd. Geen hulp met de toastjes dus. Demonen... je kan niets met hen. Ik schud nog steeds mijn hoofd en ga dan aan het werk. Ik snij de 10 pitabroodjes elk in 4. Ik pers de knoflook en besmeer de binnenkant van de pitabroodjes met een mengsel van olijfolie en geperste knoflook. Ik zet de oven op 180° en wacht tot het voorverwarmt is voor ik de broodjes er in steek. Ik pak de kookwekker, zet hem op een kwartier en loop naar de living. 'Even wachten nu.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt aangelopen, volgens mij heeft hij geslapen en ik glimlach. Hij draait me een rondje en ik lach. 'Hi lief, heb je geslapen?' Vraag ik hem en kijk naar hem. Ik druk een kus op zijn wang. De tassen zet ik neer naast me en ik wacht op antwoord van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S/
    'Ja ik heb opgeruimd en ben daarna terug in slaap gevallen. Het is hier veel te saai zonder jouw.' glimlach ik zachtjes en kijk haar aan. Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Alles gevonden?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'