• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Wanneer ik mijn eten op het bord op tafel staan en sta ik op om vervolgens de kamer uit te lopen, ik loop naar de kamer om vervolgens te zien dat Hayden op haar bed zit. Zelf trek ik mijn tas op mijn bed en open deze om ten eerste te kijken of ik nog een pak heb, dat was niet het geval dus liet ik er een verschijnen op de bodem van mijn tas en leg die bovenop waarna ik mijn tas weer onder mijn bed schuif.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie hoe verbaasd ze is, wat ik ook wel kan begrijpen. Er is een reden waarom ik Jake niet heb verteld dat ik langs Ashley zou gaan, maar dat vertel ik straks wel als ik thuis ben. Ik zie de wantrouwige blik in haar ogen. Ze vraagt wat ik hier kom doen. 'Ik kom voor jou,' zeg ik dan en loop de kamer verder in. Ik ga op mijn oude bed zitten. 'Ik wil je iets geven,' zeg ik dan tegen haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik kijk haar iets vermoeid aan. Ik laat even de bitch varen en zucht. 'Ik neem aan dat het niet Jake is.' zeg ik met een klein glimlachje en ga iets beter op mijn bed zitten zodat ik tegen de muur leun. Ik kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet kleintjes glimlachen als zij ook even glimlacht. 'Sorry, daar ben ik te egoïstisch voor,' zeg ik dan. Ik haal het pakje tevoorschijn. Het is een zilveren ketting met een plaatje eraan waarin gegraveerd staat, Be who you truly are and believe in yourself. Het is ingepakt in een zilverkleurig papiertje. Ik sta op en geef het aan haar. 'Fijne kerst Ashley.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Wanneer ik mijn eten op het bord op tafel staan en sta ik op om vervolgens de kamer uit te lopen, ik loop naar de kamer om vervolgens te zien dat Hayden op haar bed zit. Zelf trek ik mijn tas op mijn bed en open deze om ten eerste te kijken of ik nog een pak heb, dat was niet het geval dus liet ik er een verschijnen op de bodem van mijn tas en leg die bovenop waarna ik mijn tas weer onder mijn bed schuif.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.Ashley
    Ik kijk haar iets verbaast aan en mijn blik verandert in onbegrijpend. Ik pak het cadeautje aan en open het voorzichtig. Ik zie de ketting liggen en slik zachtjes. 'Dank je.' fluister ik zachtjes en kijk haar zowel dankbaar als onbegrijpend aan. 'Waarom?' Ik snap het niet. Ik vind het echt lief van haar aangezien ik al jaren geen kerstcadeautjes meer gekregen heb en ik krijg er een van haar. Het meisje wiens relatie ik bijna geruïneerd heb.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Niet veel later komt Nick de kamer binnen en ik kijk op naar hem maar al snel kijk ik weer terug naar mijn laptop. 'Heb jij die kerstboom opgezet?' Vraag ik hem dan. En kijk dan toch maar weer naar hem en zie hem met zijn tas bezig ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik kijk haar iets verbaast aan en mijn blik verandert in onbegrijpend. Ik pak het cadeautje aan en open het voorzichtig. Ik zie de ketting liggen en slik zachtjes. 'Dank je.' fluister ik zachtjes en kijk haar zowel dankbaar als onbegrijpend aan. 'Waarom?' Ik snap het niet. Ik vind het echt lief van haar aangezien ik al jaren geen kerstcadeautjes meer gekregen heb en ik krijg er een van haar. Het meisje wiens relatie ik bijna geruïneerd heb.


    [Laten we daar maar AshleyPaige van maken :p]

    Leslie Day
    Weer die verbaasde blik in haar ogen en ze fluistert zachtjes dank je als ze de ketting ziet. Haar blik verbaasd mij echter gedeeltelijk. Zie ik nou dankbaarheid? Ze vraagt waarom en ik kijk naar haar. 'Iedereen verdient een kerstcadeautje,' zeg ik dan. 'En zeker de meisjes die een leven hebben gered en er op hun eigen merkwaardige manier voor dat leven willen zorgen en bij ze willen zijn.' Ik zwijg heel even. 'En ja, je hebt verschrikkelijke dingen gedaan. Nog steeds schiet dat filmpje weleens door mijn gedachten wat me dan onzeker maakt, en eigenlijk helemaal sinds gisteravond. Ik heb een foto van je gezien, Kate heeft die in een album ooit gestopt. Daar ben je mooi. En oprecht. Maar goed. Ondanks wat je gedaan hebt tegen mij en mijn relatie met Jake zie ik wel wie jij ook kan zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja' Andwoord ik en pak mijn Ipad, aangezien het makkelijker werkt en leg die tegen mijn knieen terwil ik rechtop tegen de voorkant van mijn bed ga zitten. Daarna open ik facebook -iets waar ik al lang niet meer op gezeten heb- en waar ik bestookt ben met berichten en meldingen die ik nu niet ga openen. Inplaats daarvan besluit ik een spelletje te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley
    Ik zucht en ga met een hand door mijn haren. 'Wil je even zitten? Ik wil je iets uitleggen.' zeg ik aarzelend. Ik weet niet of het door haar woorden komen of het feit dat ze mij zelfs een cadeautje heeft maar voor het eerst ga ik echt mijn leven uit te doeken halen... en dan nog wel tegen over mijn rivale.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    'Dat heb je snel gedaan,' zeg ik dan en kijk naar de boom. Zo lang ben ik niet in de kantine geweest, hoogstens een kwartier. En Nick is in die tijd niet hier geweest toen ik hier was. Dan kijk ik maar weer naar mijn laptop. Er zijn een aantal vrienden online waar ik mee praat. Ik blik een keer naar Nick en dan vooral naar zijn lippen. Niet doen Hayden. Maar ik kan mezelf gewoon niet echt tegenhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nu ben ik degene die lichtelijk verbaasd kijkt. 'Eh ja hoor,' zeg ik dan maar snel als ik merk dat het even stil is. Ik ga zitten en kijk naar haar. 'Wat wil je uitleggen?' Vraag ik haar dan. Want ik heb geen idee wat ze uit wil leggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik pauzeer het spelletje wat ik aan het spelen was -het iriteerde al snel aangezien het niet lukte- en kijk haar aan om te zien dat ze naar mij kijkt. 'Waar denk je aan?' Vraag ik vervolgens, ik wou dat ik gedachten kon lezen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley
    Ik slik zachtjes. 'Ken je je van die grote pluchen knuffels die je op de kermis kunt winnen? Die knuffels die niemand wint, behalve een paar bofkonten. Ik heb er nooit een gewonnen.' Waarschijnlijk denkt ze nu dat ik gek aan het worden ben. 'Jake was mijn hoofdprijs, ik haatte je omdat je hem van me had afgepakt.' ga ik verder. 'Ik weet niet waarom ik hem zou ben gaan beschouwen. Misschien omdat hij mijn enige houvast was. Het meisje die je op de foto gezien had, wel er zijn dingen gebeurt die zelfs Jake niet weet ook al was ik zijn beste vriendin. Verkrachting, drugs, drank, opsluiting. Ik walgde van mezelf wilde iemand anders zijn, iemand waar niemand de spot mee zou drijven, dus veranderde ik mezelf. Op een avond kwam ik Jake weer tegen. Hij had pijn, honger en lag weg te kwijnen. Plots had ik weer hoop. En die hoop wilde ik niet los laten. Maar het word tijd dat ik dat wel doe.' Ik blijf zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik word betrapt door Nick als hij opkijkt en mij dan aan kijkt. Hij vraagt me waar ik aan denk en open mijn mond om iets te zeggen maar houd me in. 'Niets bijzonders,' zeg ik in plaats daarvan en kijk gelijk weg omdat ik bang ben dat ik anders rood word. Hoewel er wel weer lichte blosjes ontstaan op mijn wangen.

    Leslie Day
    Ik luister naar haar. Ik knik bij haar eerste vraag, die dingen kent iedereen wel. Zelf heb ik er ook nog nooit eentje gevonden. Ashley blijkbaar ook niet. Ik slik een keer na haar verhaal en moet tranen tegenhouden. 'Waarom vertel je me dit?' Vraag ik fluisterend. Want ik denk dat mijn stem anders breekt. 'En dat van verkrachting herken ik,' mompel ik dan en kijk voor me uit. 'En ook dat iemand Jake van je af pakt. Ik weet niet of jij het weet, maar Jake en ik zijn even echt uit elkaar geweest. Hij maakte het uit met me... Voor Luna. Mijn tweelingzus.' Ik kijk naar de grond nu. Waarschijnlijk zal Ashley me er later wel op pakken ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.