• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    Ik zeg niets, er zijn geen woorden om te beschrijven wat ik nu voel. Daarom druk ik mijn lippen op de hare en stop er alles in wat ik nu voel. Vooral liefde en passie. Ik zorg dat haar gitaar niet geplet word.

Axton
    Ik grijnsde en dacht even na.
    "Wat je maar wilt, schatje. Ik heb een enorm talent voor acteren." grinnikte ik op een gaytoontje en gaf haar een gayhandje.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    'Oh my!' zeg ik 'Dan ben je mijn nieuwe gay best friend.' grinnik ik en ga met mijn hand even door zijn haren. 'Dus dat betekend geen kusjes meer, seks of wat dan ook.' en ik sta recht en lach dan zachtjes voor ik me in de zetel laat vallen.

Leslie Day
    Jake kust me en ik glimlach tegen zijn lippen. Ik leg voorzichtig mijn gitaar neer en trek Jake mee op de zetel en kus hem nog zo door. Ik voel alle goede dingen en probeer dat ook te laten voelen aan hem.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    'Je bent fantastisch' zeg ik als we even op adem moeten komen 'en mooi, en lief, en grappig, en geweldig' Ik kan zo nog een tijdje doorgaan en doe dat ook. Ik blijf maar dingen opsommen. 'En je hebt prachtige ogen en een stralende lach en ...' en zo ga ik maar door.

Axton
    Ik besloot het spel expres extra veel mee te spelen.
    "Geen... seks?" vroeg ik met grote ogen en ging op mijn knieën rechtop zitten. Ik kroop op mijn knieën tot bij haar en nam haar hand vast.
    "Dat mag je me niet aan doen!" riep ik zogenaamd geschrokken.
    Ik haalde mijn hand ook eens door mijn haar, om het weer in de juiste richting in de war te leggen.

Leslie Day
    Ik begin licht te blozen en telkens iets meer als hij dingen op blijft sommen. 'Dat komt omdat je verliefd bent, dan zie je de slechte dingen niet,' zeg ik tegen hem met een glimlachje. Ik krop namelijk emoties op, heb zo ongeveer duizend keer hem pijn gedaan en het feit dat ik heel erg jaloers kan zijn. 'Maar het is alsnog heel erg lief van je wat je allemaal zegt. Ik heb maar 1 woord voor jou eigenlijk... Perfect.'

Alexi
    Ik grinnik om zijn toneelspel en trek mijn hand weg. 'Ik ben naar spongebob aan het kijken.' zeg ik zogezegd geïrriteerd en doe alsof ik naar het scherm kijk terwijl mijn aandacht constant bij Ax blijft.

Jake S
    Ik glimlach en druk een kus op haar wang. 'Kom we gaan naar Axton, dan heb jij straks nog genoeg tijd. Moeten we de cadeautjes al mee nemen?' vraag ik haar dan.

Leslie Day
    'Ja is goed, moeten we nog naar ze bellen ofzo of gaan we gewoon als verrassing?' Vraag ik glimlachend aan hem. Ik sta op en pak mijn gitaar beet. 'Ja dat kunnen we wel doen ja, de cadeautjes mee te nemen,' zeg ik dan en loop even naar boven om mijn gitaar weg te zetten en loop weer terug naar Jake.

Axton
    Ik deed mijn best om niet in de lach te schieten.
    "Spongebob?" ik keek haar met superzielige puppyoogjes aan. Met traantjes en bijna huilen erop aan. "Ik snap wel dat je hem leuker vindt dan mij..." Ik snifte even en keek naar de grond.

Jake S.
    Ik wacht even tot ze terug is voor ik antwoord. 'Als verrassing en welke cadeautjes zijn voor hen?' vraag ik haar aangezien zij die gekocht had. Ik pak haar hand vast en verstrengel onze vingers.

Alexi
    Ookal is het nep, op dat moment breekt mijn hart toch een stukje en laat ik me naast hem vallen. 'Spongebob is dan wel geel en sponzig, hij kan nooit aan je tippen.' glimlach ik en druk een kus op zijn wang. 'Toneelstukje gedaan Ax.' fluister ik dan lachend in zijn oor.

Leslie Day
    Ik pak twee kleine doosjes. In de ene zit Ax's zijn cadeau. Een leuk weekendje waar dan ook heen voor hem en Alexi. En voor Alexi een bon waarmee ze naar een chocoladeproeverij kan. Ik hoop dat ze het leuk vinden. 'Ik heb de cadeautjes. Wie rijdt er?' Vraag ik dan glimlachend aan hem. Jake heeft onze vingers verstrengelt en ik trek hem mee naar de deur.

Axton
    Ik grijnsde en drukte mijn lippen op de hare.
    "Was ik goed?" vroeg ik grijnzend en trok haar dicht tegen me aan.

Jake S.
    'We flitsen gewoon.' zeg ik en rol met mijn ogen. Ik pak haar hand nog iets beter vast en flits ons naar de voordeur. Ik bel aan en knijp zachtjes in Leslie haar hand. Benieuwd wie er gaat open doen.

Alexi
    'Je was fantastisch.' glimlach ik en druk mijn lippen terug op de zijne. Ik zucht als de bel gaat. 'Doe jij open of ik?' vraag ik hem en trek hem zachtjes mee recht terwijl ik opsta.