• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Owh?' zeg ik verbaast. Kent zij iemand op school dan die ik niet ken? 'Oke.' zeg ik dan gewoon en ga in de zetel zitten en trek haar op mijn schoot. Ik sla mijn armen om haar middel. 'Ik wil je niet meer loslaten.' glimlach ik en zucht dan. 'Ga jij je alleen klaarmaken straks voor vanavond of heb je hulp van Vans of Alexi of zo nodig?' vraag ik haar dan. Op het kerstbal hielpen ze elkaar toch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat hij verbaasd is. 'Het komt wel goed lief,' zeg ik dan en kijk hem aan. Hij heeft me op zijn schoot getrokken en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. 'Ik kan me wel alleen klaarmaken, maar het is gezelliger met meer. Dus misschien dat ik Alexi nog wel even wel.' Ik bedenk me iets. 'Ik hoop maar dat Alexi en Axton een oppas hebben kunnen vinden. Voor vanavond.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik denk niet dat ze gaan Les, de baby'tjes waren maar geplant na het bal dus ze gingen normaal niet gaan. Ik weet niet of het nog zo is... misschien moeten we zo maar eens langs gaan?' stel ik voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn mond vormt een o. Wel jammer dat ze niet komen. Maar dan maar een feest zonder ze. We gaan vast wel een keer uit met z'n allen binnenkort. Dat kan toch wel? Ondanks dat ze nu ouders zijn, ze mogen nog best genieten van het jongeren leven. In mijn ogen tenminste. 'Ja we kunnen wel langs gaan ja,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en kijk haar aan. 'Wil je nog eens gitaar voor me spelen?' vraag ik haar. Het is al veel te lang geleden dat ik haar heb horen zingen en spelen naar mijn gevoel. Ik strijk zachtjes over haar arm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake vraagt dan of ik gitaar voor hem wil spelen. Ik kijk hem glimlachend aan terwijl er kippenvel ontstaat op mijn arm. 'Ja hoor, ik pak wel even mijn gitaar. Of wil je het niet nu?' Vraag ik hem dan. Ik denk al na over een liedje. Wat zou ik voor hem kunnen spelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Nu alsjeblieft.' prevel ik zachtjes en druk een lief kusje in haar hals. Ik laat haar nog niet los maar haal dan zuchtend mijn handen weg van haar middel. 'Zo.' glimlach ik licht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach. 'Ik hou niet zo van stilte, enkel buiten in het bos of gewoon in de natuur.' zeg ik en sta dan zuchtend recht. 'Ik ga maar weer even naar de oven kijken.' glimlach ik en loop terug naar de keuken. Ik kijk naar het kookwekkertje. Nog 2 minuten. Ik pak 2 uien en versnipper ze. Ik fruit ze met wat zout aan in olijfolie. Als de ui glazig begint te worden doe ik er 4 geperste teentjes knoflook bij, en een beetje verse blaadjes tijm. Ik laat het nog een paar minuutjes verder bakken en schud het af en toe eens op. Ik haal ondertussen de pittabroodjes ook uit de oven en laat ze afkoelen. Dan giet ik een scheutje witte wijn bij het mengsel en een eetlepel azijn. Ik breng het terug aan de kook en laat alle vloeistof verdampen. Dan meng ik het met 150g ontpitte groene olijven. Nu alleen nog alles fijnhakken en zout en peper. Dan laat ik het ook afkoelen en verzamel mijn ingrediënten voor de salsa.

    Axton
    Ik ging liggen en grijnsde toen ik besefte dat het leek of ik onder de kerstboom lag. Ik schoof nog wat meer onder de boom en liet een blauw strikje verschijnen. Ik bond het om mijn middel en grijnsde.
    Nu was ik een kerstcadeautje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [wth? thaha ik wil ook zo'n kerstcadeautje ^^]

    Alexi
    Als de salsa ook klaar is en de pittabroodjes belegen, loop ik terug naar de living en zie Axton met en blauw strikje onder de kerstboom liggen. Ik schud lachend mijn hoofd en ga voor hem zitten. 'Ik mag je nog niet uitpakken dus je moet nog een uurtje of 4 blijven liggen.' grap ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt een kusje in mijn hals. En ik glimlach. 'Dat moet wel lukken,' zeg ik glimlachend. Ik sta op en loop naar boven om mijn gitaar te pakken. Als ik die heb loop ik er mee naar beneden en ga even zitten. Ik stem mijn gitaar iets beter zodat alles nog mooier klinkt. 'Ik ga eerst een nummer voor je spelen, en daarna mag je verzoeken indienen,' zeg ik met een knipoog. Ik ga voor hem staan. En kijk even van hem naar mijn gitaar en weer naar hem. 'Dit nummer ken je wel,' zeg ik. Ik begin met gitaar spelen en speel het intro.

    Take my hand
    I'll teach you to dance
    I'll spin you around
    Won't let you fall down

    Would you let me lead
    You can step on my feet
    Give it a try
    It'll be all right

    The rooms hush, hush
    And now's our moment
    Take it in, feel it all, and hold it
    Eyes on you, eyes on me
    We're doing this right

    Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all about us

    Suddenly, I'm feeling brave
    Don't know whats gotten into me
    Why I feel this way
    Can we dance, real slow
    Can I hold you, Can I hold you close


    The rooms hush, hush
    And now's our moment
    Take it in, feel it all, and hold it
    Eyes on you, eyes on me
    We're doing this right

    Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all about us

    Do you hear that love,
    they're playing our song
    Do you think we're ready,
    oh I'm really feeling it
    Do you hear that love,
    Do you hear that love
    (repeat 3 times)

    lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all about us

    Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all, all about us.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik schoot in de lach.
    "Nee, je hebt gezegd dat ik je altijd een cadeautje kan geven. Dus hier ligt je eerste cadeau." grijnsde ik.
    "En het smeekt om uitgepakt te worden."

    {haha, ja eh... xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik zie weer voor me hoe ik het bandje gevraagd had dit nummer te spelen en hoe ik geslowd had met Leslie terwijl ze met Nick toen was. Ik zing in mezelf de woorden mee.

    Alexi
    Ik lach en druk mijn lippen op de zijne heel even. 'Het cadeautje is heel kissable.' grinnik ik 'Maar zou ik het wel uitpakken?' Ik doe alsof ik diep nadenk en pak dan het blauwe lint vast. Ik knoop de strik los en laat het naast me vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik rolde vanonder de boom en kwam tegen haar tot stilstand. Grijnzend sloeg ik mijn armen om haar heen.
    "Ho ho ho, merry christmase." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan en glimlach tijdens het zingen. Dit nummer heeft wel wat herinneringen. Allemaal met Jake. Vooral de laatste is echt kenmerkend. In New York. Als het gedaan is blijf ik even stil en kijk Jake nog steeds aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik ook even. 'Dus eerst mijn vriendje, dan een kerscadeau en wat ben je nu? De kerstman?' zeg ik en por hem even in zijn zij. Ik kijk hem plagerig aan en wacht op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'