• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    "Ok." zei ik op zachte toon en met een glimlach om mijn lippen. Die glimlach veranderde dan al snel in een grijns.
    "Graag." Ik stond op en trok haar ondertussen mee overeind.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik sta snel alweer op mijn beide voeten en pak zijn hand wat beter vast. Ik trek hem zachtjes mee naar de badkamer en ik doe snel mijn bh en slipje die ik had aangehouden uit. Ik loop naar het bad en vul het. 'Heb je badolie?' vraag ik hem glimlachend.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik geef hem een harde stomp op zijn arm. 'Dat is gemeen Nick,' zeg ik dan tegen hem. 'Ik kan ook weer gaan als je dat wilt.' En ik kijk hem aan. 'Ja, samen met Jake. En jij? Nog iemand gevonden?' Vraag ik aan hem. 'Hoe heette dat meisje nou ook weer? Die je zo aardig vindt..' En ik kijk naar hem met een veelbetekenende blik.

Nick
    'Nee, blijf maar' Andwoord ik met een glimlach. 'Blijf je daar over door gaan?' Vraag ik haar als ze me met een veelbetekende blik aankijkt. 'Nee, ik heb niemand gevonden en weet ook niet of ik ga'

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    "Zie ik eruit als iemand die badolie heeft?" vroeg ik grijnzend. Dat was een stomme vraag. Ik zag er waarschijnlijk ook niet uit als iemand met een schoenenverzameling of alleen maar softe muziek...
    "Nja, laat maar." zei ik dan maar, om geen reactie verder uit te lokken. "Ik heb dus geen badolie, maar zeg me welke je wilt en ik laat wel wat verschijnen." glimlachte ik.

Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Er zijn knappe jongens die badolie hebben hoor!' verdedig ik mezelf. Ik denk na. 'Rozen of lavendel aan jouw de keuze.' grinnik ik zachtjes. We moeten toch niet weg dus veel maakt het niet uit of hij naar bloemen ruikt.

Leslie Day
    'Wat klink je toch overtuigend,' zeg ik op mijn beurt sarcastisch. Natuurlijk blijf ik, al is het maar om Nick te pesten. 'Maar je wil dus nu niet een mini-kerst even vieren? Wat ben jij saai,' zeg ik hem en prik hem in zijn zij. 'Misschien wel ja, blijkbaar doet het je iets,' zeg ik dan en blijf hem aankijken. Ik weet niet of ik het wel zo leuk vind eigenlijk... Maar ja. Ik mag echt niet egoïstisch zijn. En misschien is het wel helemaal niet zo. 'Ach, anders wil ik je ook nog wel een dans geven op het gala,' zeg ik dan. 'De vorige keer jatte je me ook als danspartner dus waarom niet?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'En dat vind jij leuk?' Kaats ik op mijn beurt terug en kijk haar aan, ze had een bepaalde blik in haar ogen toen ze zei dat het mij wat doet, dat ik het idee heb dat het haar ook wat deed. 'Is Jake dan niet lonly?' Vraag ik haar.

Leslie Day
    'Het maakt toch niets uit wat ik er van vind,' breng ik er weer tegen in. We kijken elkaar aan en het voelt als een andere keer aan. Ik ga altijd graag naar terrasjes, ik vind de drukte meestal wel leuk. Maar Nick niet echt. Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat hij hierheen is gegaan omdat hij zich verveelt. Maar goed, Nick en ik zijn een keer naar een terrasje geweest en toen hadden we ook zo'n discussie achter iets waarin we elkaar willen aftroeven. 'Alsof jou dat iets uitmaakt?' Vraag ik hem dan. 'En Jake kan ook best even met iemand anders dansen. Dat heeft hij op het vorige bal ook gedaan met ene...' Ik denk na over haar naam. 'Oja, Sarah.'

Nick
    Ik had een idee voor Leslie haar cadeau en aangezien ze die van mij blijkbaar ook al had gekocht en ik die zometeen zou zien liet ik het in een zwart doosje verschijnen en daaromheen een rood cadeau papier. 'Jouw cadeautje,' Zeg ik vervolgens en sta op en laat het cadeautje op tafel liggen. 'Tot vanavond' Zeg ik voordat ik het taras af loop en in de menigte verdwijn.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Er zijn knappe jongens die badolie hebben hoor!' verdedig ik mezelf. Ik denk na. 'Rozen of lavendel aan jouw de keuze.' grinnik ik zachtjes. We moeten toch niet weg dus veel maakt het niet uit of hij naar bloemen ruikt.

LostMagic schreef:
    Alexi

Axton
    "Zweer me eerst dat we vandaag nergens meer heen gaan." zei ik en schudde grijnzend mijn hoofd.
    "En nee, kies jij maar, het maakt niet uit naar welke bloem ik ruik..."

Alexi
    Ik kijk hem lachend aan. 'Ik zweer dat we negens meer naartoe gaan, de enige die vandaag nog naar binnen en buiten komen hier zijn de mensen die het eten voor vanavond brengen. En rozen alsjeblief.' glimlach ik.

Axton
    "Ok." zuchtte ik toen.
    Ik liet een potje badolie met rozengeur verschijnen en gaf het aan haar.

Alexi
    'Dank je.' en ik druk een kus op zijn wang. Ik ga op de rand van het bad zitten en draai de kraan open. Ik gier er wat van de olie in en kijk even glimlachend naar hem voor ik mijn hand er in steek om te voelen of het niet te warm is.

Leslie Day
    Ineens verschijnt er op tafel een doosje met rood pakpapier er omheen en hij zegt dan dat het mijn cadeautje is. Ik kijk ernaar en dan naar nick. Ik zie hem opstaan en ik vraag me af waar hij heen gaat. Hij zegt tegen me tot vanavond... Dus hij komt! Maar hij vertrekt al voordat ik ernaar kan vragen en ik pak dan het cadeautje. Zal ik het al uitpakken? Waarom ook niet. Ik open het en er verschijnt echt een prachtige halsketting. Het is simpel, maar toch indrukwekkend en mooi. Ik ga er langs met mijn vinger en voel eraan. Mooi. Ik doe de deksel er weer op en stop het in mijn tas. Ik loop gewoon van het terras af dan, ik ga dus echt niet voor Nick betalen. Hij is verdwenen in de menigte, maar ik zal hem vanavond zien. Dan maar de laatste twee cadeautjes kopen. Luna en Jake. Luna hield vroeger al erg van lezen dus besluit ik een boek voor haar te kopen. Het is een boek over de wereld en met reisroutes. En dan bedoel ik niet dat ze weg moet, maar dat ze iets moois heeft om te zien. Nu nog voor Jake... 'Wat te kopen?' Mompel ik tegen mezelf.