• namelijk een Sharkoon game muis en ik ben zo blij met hem! Hij is heel simpel en schattig en zo mooi qua design en hij past perfect in mijn handpalm! De knopjes zijn nog wennen maar ik vind het mini-groene lichtje en smootheid van deze schat zo geweldig! Dit meisje dat van games houdt is héél blij en gaat nu een potje gamen, hahahahhahahah. :)

    Wat was jouw technologische aankoop en hoe blij was jij er mee? :3


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Aahhh idd, dat zijn wel fijne muizen volgens mij en zijn vaak ook erg glad aan de oppervlak. Ook liggen ze zoals je beschrijft vaak fijn in de handpalm en das ook fijn xd ik heb nog een oude muis van ene paar jaar terug dat ik in London toen een keer gekocht had xd Hij doet het overigens nog wel heel goed.

    Mijn laatste technologische aankoop was mijn tablet en daar was ik heel blij mee. xd Nu kan ik lekker anime kijken op school en zelfs tijdens lessen, hoewel de docenten daar wat minder positief op reageren dan ik xd Maar wel een geweldige aankoop! :)


    Veel plezier met je gamemuis! :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    It looks awesome zover ik kon zien. Ik heb laatst een Xiaomi Mi2s gekocht. Een chinese telefoon die beter is dan de huidige Samsung Galaxy en zeker de helft minder kost :Y) Hij is echt geweldig, heeft heel veel handige extra opties die een normale Android telefoon niet heeft en erg goede specificaties.
    It also looks pwetty:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 15:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk. ^^

    Mijn laatste technologische aankoop was waarschijnlijk mijn huidige laptop, maar dat is inmiddels al ruim drie maanden geleden. Ik ben er natuurlijk wel blij mee, maar ik erger me ook steeds meer aan dit ding. Hij haalt soms wat rare streken uit. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn laatste technologische aankoop... hmm, drie jaar geleden met mijn gsm ofzo? Ik kan me echt niets bedenken! :'D

    Maar leuk dat je zo'n goeie muis hebt, zou er ook eens een nieuwe moeten kopen, heb alleen geen zin om er voor naar de winkel te gaan :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Geen idee, ik hou niet van technische dingen :') Heb echt helemaal niets met Tablets/Smartphones etc. In ieder geval niet zo dat ik ze zelf wil kopen, ik vind het wel eens leuk om bij anderen wat te zien, maar ja, that's it.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Mijn laatste technologische aankoop? Euh ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn laatste technologische aankoop is al zo'n twee jaar geleden, denk ik. Mijn huidige gsm. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.