• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik kijk op als er iemand bij me aan tafel komt zitten en ik zie dat het dan nick is. Gelijk slaat mijn hart sneller en ga ik ook rechter zitten. Hij vraagt waarom ik zo alleen zit en ik haal mijn schouders op. 'Waarschijnlijk omdat ik hier amper vrienden heb ofzo?' Mompel ik dan en kijk weer naar mijn salade waar ik dan een hap van neem. Als mijn mond leeg is praat ik verder. 'Maar dat zal nog wel komen. Het is vakantie nu, dus heb ik niet mijn klasgenoten leren kennen. Vanaf dan zal ik wel meer spreekvoer hebben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm, ik heb meestal liever vakantie dan school' Andwoord ik waarna ik met een vork prik in het eten waarvan ik nogsteeds niet weet wat het is en trek een wenkbrauw op, het bewoog in iedergeval niet en het kreeg geen poten en het begon niet te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden
    'Vakantie is lang niet zo leuk als je niets te doen hebt,' breng ik er tegenin. Ik schuif mijn salade aan de kant, geen trek er meer in. 'Is het gelukt in de stad?' Vraag ik dan aan hem. Geen idee wat hij precies ging doen in de stad. Ik zie hem merkwaardig naar zijn eten kijken. 'Wat eet je?' Vraag ik met onderzoekende ogen terwijl ik naar zijn eten blijf kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja, volgensmij wel.' Andwoord ik en zie hoe zij haar salade aan de kant zet, en besluit zelf mijn eten metrust te laten. 'Eerlijk? Geen idee, als het maar geen poten krijgt en begint te lopen vind ik het alles best' Andwoord ik met een lichte grijns en kijk haar aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Hou van je.' zeg ik zachtjes en teken hartjes en schrijf zijn naam met mijn vinger op zijn borstkas. Ik druk een plagerig kusje in zijn hals en leg mijn hoofd terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick raakt zijn eten ook niet aan en we kijken elkaar aan. 'Hoe kan je niet zeker weten of je geslaagd bent?' Vraag ik met een glimlach. Dan geeft hij antwoord op mijn vraag en door zijn grijns, die echt leuk is, moet ik lachen. 'Ik ga maar terug naar de kamer. Ga je mee of niet?' Vraag ik dan aan hem en ik sta op. Ik heb even geen zin in de drukte van de kantine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik eet dit eerst op, en kom dan wel' Andwoord ik vervolgens en neem dan een hap... Het proefde niet verkeerd eigenlijk.. Maargoed het was de eerste hap.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik knik. 'Dan zie ik je straks wel,' zeg ik dan en werp nog een blik op hem voordat ik de kantine uit loop. Niet aan denken. Niet aan de kus denken. Maar hoe meer ik dat denk, hoe meer ik er juist wel aan denk. Op de kamer laat ik mezelf weer op mijn bed vallen en trek de deken over me heen. Laat deze dag gewoon zo snel mogelijk om zijn oké? Misschien dat ik vanavond, als alle anderen toch naar het bal zijn, ga skypen met vrienden. Ik wil ze weer zien. Ik kijk voor me uit maar besef me dat dat dus echt geen zin heeft. Ik ga normaal zitten op mijn bed en pak alvast mijn laptop erbij. Dan kan ik misschien al met ze chatten ofzo, zonder video. Pas dan valt de kerstboom me op. Hoe kan het dat ik die niet bij binnenkomst heb gezien? Heeft Nick of Aurora gedaan? Ik heb haar ook al even niet meer gezien. Waar hangt die meid uit? Mijn aandacht wordt weer getrokken naar de kerstboom. Nick heeft het gedaan denk ik. Het is wel leuk.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {:c Ziet ze de kerstboom niet?}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Aangezien ik hier toch zou blijven met kerst.. En mischien nog langs Leslie zou gaan, en daarbij was ik toch in de feeststemming dus liet ik een kleine kerstboom verschijnen, en aangezien ik te lui was om hem te versieren liet ik er versiering aan verschijnen, lichtjes, kerstballen enzovoord. Het moterpak was al ingepakt en legde dat onder de kerstboom. Het tweede cadeau was echt niet voor morgen dus liet ik het eerst even onder mijn bed liggen waarna ik naar de kantine liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Aangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Alleen nog een cadeautje voor Jake. Ik weet best dat ik niet met een standaard cadeautje voor hem ga aankomen. Ik kom voorbij zo'n leuk winkeltje waar ze allerlei dingen hebben. Ik ga er binnen en zie dan een horloge. Die kan wel. Het is een zwarte icewatch. Oké, dat is in ieder geval iets. Maar ik zoek nog verder. Fotolijstjes. Ja, dat ga ik kopen. Ik koop ze en laat er foto's in verschijnen. Van Jake en mij. Oké.. Nog meer. Iets groots. Er schiet iets door mijn hoofd, maar dat laat ik al snel varen. Hm.. Wat kan nog meer. Ik heb echt geen ideeën. Oké, ik ben denk ik wel klaar. Zodra ik iets weet nog meer voor Jake laat ik dat gewoon verschijnen. Ik heb nu alle cadeautjes... En ik ga langs school. Ik moet Ashley vinden. Ik ga naar de auto en rijd dan richting school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik kijk verveelt naar de spiegel in mijn kamer. Wat moet ik dragen vanavond? Iets wat de jongens wel nog leuk gaan vinden. Ik laat een rode jurk verschijnen en houd hem grijnzend voor me. Jep deze is perfect. Mijn haar nog opsteken en make-up. Hm welke schoenen? Ik laat een paar verschijnen en gang dan de outfit in mijn kast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ga als eerste, met haar cadeautje, langs haar kamer -mijn oude kamer-. Misschien is ze wel helemaal niet op school. Ik haal me weer voor de geest hoe ze er vroeger uit zag, houdt dat in gedachten Leslie. Het zilverkleurige pakje heb ik in mijn handen en ik kijk d'r even naar. Is dit wel een goed idee? Waarschijnlijk niet. Maar toch zoek ik verder. Ik berg het cadeautje op, ik wil niet dat ze het gelijk ziet. En uiteindelijk zie ik haar inderdaad in haar kamer. Licht zenuwachtig zet ik mijn pas voort en loop naar haar toe. 'Hi Ash,' zeg ik dan tegen haar en kijk even naar haar. Zo verandert. Ze is zo erg verandert.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:18 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik kijk verbaast op en zie dan Leslie staan. What the hell doet zij hier! Had ze niet een liefdesnestje met MIJN Jake?! Ik kijk haar wantrouwig aan. 'Wat kom je hier doen Day?' vraag ik haar. Ik heb geen zin in een gesprek met haar. Ik wilde net iets doen in hun voordeel, Jake vergeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'