• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Terwijl Alexi in de keuken bezig was, had ik door de hele kamer kaarsjes gezet. Zilveren, witte en blauwe, zodat ze bij de kerstboom zouden passen.
    Vanavond zou ik die dan aansteken. Nu liet ik ze nog even uit, zodat ze niet al voor kerstavond echt begon op zouden zijn.
    Ik was in de zetel geploft en had gewoon mijn ogen gesloten.
    Ik hoorde Alexi binnenkomen en glimlachte;
    "En hoe lang is even?" vroeg ik grijnzend, zonder mijn ogen te open of mijn onderuitgezakte houding te veranderen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik alles gevonden heb en ik knik. 'Zo ongeveer wel, alleen eentje is me echt te moeilijk, dus daar moet ik nog wat voor bijhalen,' zeg ik dan. Ik haal een hand door Jake's warrige haar. 'Het is aan je te zien Jakey,' grinnik ik. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de living. Ik knoop mijn jas los en leg die tijdelijk even op de bank. Die ruim ik zo wel op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Een kwartiertje en dan moet ik het beleg maken.' glimlach ik en ga op zijn schoot zitten. 'Goede zetel dit.' grinnik ik zachtjes en kijk hem aan. Zijn ogen zijn gesloten en ik druk een lief kusje op zijn lippen. 'Niet in slaap vallen he?' lach ik dan zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en glimlachte bij haar kusje.
    "Neuh, ik geniet gewoon. Luister..." ik opende mijn ogen, zodat ik mijn vinger op haar lippen kon leggen en liet haar luisteren. Ik sloot opnieuw mijn ogen en hoorde zacht het gezoem van de koelkast in de keuken, uit de flat onder ons klonk zacht het geluid van kerstliedjes, een auto raasde door de straat, een bijna onhoorbare stem klonk uit de verte. Voor het raam zat een vogel die af en toen zacht een deuntje floot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik hoor niets.' zeg ik dan na een tijdje stil te zijn. 'Maar ja jij hebt ook betere oren dan mij.' Ik sta op en loop naar de kerstboom. Ik ga er even met gekruiste benen voor zitten en denk na.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij vraagt of ik alles gevonden heb en ik knik. 'Zo ongeveer wel, alleen eentje is me echt te moeilijk, dus daar moet ik nog wat voor bijhalen,' zeg ik dan. Ik haal een hand door Jake's warrige haar. 'Het is aan je te zien Jakey,' grinnik ik. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de living. Ik knoop mijn jas los en leg die tijdelijk even op de bank. Die ruim ik zo wel op.


    [jake? >.<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik opende mijn ogen en keek haar aan. Glimlachend stond ik ook op en ging achter haar zitten.
    "Niets is ook goed. Er zijn momenten dat ik een moord zou plegen voor wat stilte. Om niks meer te horen dat me kan afleiden. Soms wil ik gewoon eens kunnen verdrinken in mezelf, in de stilte of in eenzaamheid." zei ik zachtjes, terwijl ik een kus op haar schouder drukte.
    "Meestal wil ik alleen van jou genieten en al die andere geluiden weg hebben." ik sloot mijn ogen opnieuw en luisterde. Ik dacht de geluiden weg en spitste me alleen af op Alexi. Op haar ademhaling, haar hartslag,...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Hm, oke. Eigen keuze natuurlijk' Zegt ze waarna ze een boek begint te lezen, hoevaak las ik een boek? Niet heel vaak. Waarom niet? Omdat het einde altijd voorspelbaar was. Ik stond op om vervolgens de kamer uit te lopen, zonder iets te zeggen aangezien dat in mijn ogen niet nodig was en ging buiten tegen een boom in het bos zitten. 'Waarom doe ik zo achterlijk. Die kus stelde niets voor.. Voor hem.' ging er steeds door mijn hooft, vaak genoeg om er gek van te worden.


    Hayden Fitch
    Ik kijk hem na als ik zie dat hij op staat en weg loopt. Hij gaat de kamer uit en ik kijk weer terug naar mijn boek. Ik moet een zin vijf keer opnieuw lezen voordat ik een woord ervan kan begrijpen. Ik ben gewoon te afgeleid en mijn gedachten gaan maar naar een ding. Of eigenlijk een iemand. Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar verontschuldigend aan en pak de cadeautjes over die ik ook onder de kerstboom leg. 'I wish you a merry christmass, I wish you a merry christmass, I wish you a merry christmass and a happy new year.' zing ik lacherig.

    Alexi
    'eenzaamheid is zo leuk niet hoor.' zeg ik zachtjes 'en stilte is soms enkel eng.' Ik kijk hem even aan en glimlach even lichtjes. 'Dus niets horen heeft ook nadelen.' Ik druk een kort kusje op zijn lippen en grinnik dan zachtjes. 'Ik haat wachten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik neurie mee met Jake zijn gezang en loop naar hem toe. 'Je zingt mooi,' zeg ik met een knipoog. Ik sla mijn armen om zijn nek. 'Weet je voor wie ik niet iets geweldigs heb?' Vraag ik hem dan. 'Voor jou. Ik heb wel twee dingetjes. Maar die zijn niet zo speciaal ofzo, hoewel ik wel denk dat je het leuk zal vinden.' Het horloge en het foto-lijstje met een foto van Jake en mij erin. 'Dus heb je nog wensen?' En ik kijk hem vragend aan. 'O trouwens, ik ben nog even langs school geweest.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Nee want je moet niets voor me kopen.' grinnik ik en kijk haar even bezorgt aan als ze zegt dat ze langs school geweest is. 'Voor Luna?' vraag ik haar en kijk haar observerend aan. Er is alleszins niets kwetsend gebeurt anders zou ze niet zo vrolijk zijn nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Hmm, gewoon haar stem liet me glimlachend. Met nog steeds gesloten ogen snoof ik in haar nek haar geur op.
    "Het heeft inderdaad nadelen, maar af en toe zie ik die nadelen als een voordeel. Als ik heel triest ben, dan heb ik het soms nodig om... helemaal down te gaan. Het lijkt wel of ik eerst een dieptepunt moet bereiken voor ik weer kan klimmen. Daarom vind ik mezelf omhullen in eenzaamheid en stilte soms goed."
    Ik opende mijn ogen en keek haar glimlachend aan.
    "Gelukkig is dat nu niet nodig... En trouwens: van stilte kan je ook geduld leren." grinnikte ik dan;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Het moet niet, maar ik wíl wat voor je kopen,' zeg ik tegen hem en glimlach. 'Dus vertel op. Ik wil een wens van je vervullen.' Ik blijf hem aankijken, mijn armen nog steeds om zijn nek. Ik zie de observerende blik in zijn ogen. 'Ja, onder andere,' zeg ik dan. 'Ik heb haar een kerstcadeautje gegeven, tenminste.. Op haar kamer gelegd. Ze was er niet.' En voor Ashley, voornamelijk voor Ashley. Maar dat laat ik hem vanavond pas zien. 'Ik wil je vanavond aan iemand voorstellen,' vertel ik hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Zit op school XD Moet nablijven, maar aangezien de leeraar me mag mag ik om 4 uur weg :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik glimlach. 'Ik hou niet zo van stilte, enkel buiten in het bos of gewoon in de natuur.' zeg ik en sta dan zuchtend recht. 'Ik ga maar weer even naar de oven kijken.' glimlach ik en loop terug naar de keuken. Ik kijk naar het kookwekkertje. Nog 2 minuten. Ik pak 2 uien en versnipper ze. Ik fruit ze met wat zout aan in olijfolie. Als de ui glazig begint te worden doe ik er 4 geperste teentjes knoflook bij, en een beetje verse blaadjes tijm. Ik laat het nog een paar minuutjes verder bakken en schud het af en toe eens op. Ik haal ondertussen de pittabroodjes ook uit de oven en laat ze afkoelen. Dan giet ik een scheutje witte wijn bij het mengsel en een eetlepel azijn. Ik breng het terug aan de kook en laat alle vloeistof verdampen. Dan meng ik het met 150g ontpitte groene olijven. Nu alleen nog alles fijnhakken en zout en peper. Dan laat ik het ook afkoelen en verzamel mijn ingrediënten voor de salsa.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'