• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ashley
    Ik haal het kettingkje uit het doosje en doe hem voorzichtig aan. Ik kijk haar dan iets bemoedigd aan. 'Ik heb geen idee waarom ik dit vertel. Ik heb spijt van wat ik gedaan heb en probeer nu verder te gaan. Ik mis het vrolijke meisje die ik was elke dag maar weet dat ze niet terug kan komen. En dat van Luna... Jij weet even goed als ik dat hij er superveel spijt van heeft. Ik zag het aan hem. Hij heeft echt om je, veel meer dan hij ooit van iemand gehouden heeft. Ik zeg niet dat ik plots hyper en aardig ga doen maar misschien... moeten we opnieuw beginnen?' zeg ik iets aarzelend. De bitch is helemaal weg op dit moment.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    ''Niets bijzonders' Andwoord ze, ik betwijfelde of dat wel echt zo was. Ze werd weer een beetje rood en keek weg, ik sta op en loop naar haar bed waar ik aan haar voeteneinde ga zitten 'Waar denk je aan?' Vraag ik opnieuw.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze doet het kettinkje om en ik kijk naar haar. Ze is zelfs nu al mooier nu ze niet die arrogante blik heeft. Maar oke, nog iets teveel make-up naar mijn smaak. Maar als zij dat mooi vindt moet ze het vooral doen. Ze zegt dat ze het vrolijke meisje mist maar dat die niet terug kan komen. 'Ze komt al terug, dat merk ik aan je,' zeg ik dan gemeend. 'Je gaat namelijk niet meer achter Jake aan.. En je hebt me iets verteld dat je aan niemand anders hebt verteld.' Ik strijk een lok achter mijn oor en haal een hand langs mijn koude neus. 'En ik weet dat Jake echt van me houdt.. Maar het blijft wel altijd in mijn achterhoofd zitten dat hij en met jou zo ongeveer is vreemdgegaan, en daarna ook nog met mijn zus. Alsof ik niet goed genoeg voor hem ben en hij meer dan alleen mij nodig heeft,'zeg ik naar waarheid. 'Maar dat moet ik gewoon wegstoppen.' Ze stelt dan aarzelend voor dat we misschien opnieuw moeten beginnen en ik kijk haar aan. 'Ik kan niet zomaar alles vergeten Ash,' zucht ik zachtjes. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Maar ja, ik wil overnieuw beginnen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Nick zit dan ineens bij mijn voeteneinde en ik kijk naar hem. Slechte keus. Voordat ik ga stamelen of wat dan ook richt ik mijn blik op mijn laptopscherm. 'Niets,' zeg ik dan weer. 'Ik was gewoon aan niets aan het denken met mijn blik op jou gericht en toen ik weer gewoon hier was keek jij terug en werd ik rood. Nu tevreden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik glimlach en steek mijn hand uit. 'Hoi, ik ben Ashley Worth, nice to meet ya' zeg ik en kijk haar glimlachend aan. Ik aprricieer het dat ze me nog een 2de kans wil geven. Misschien moet ik maar eens stoppen met het hele bitch gedoe en een normale demon worden als Kate. Minder make-up en stoppen met mijn haar te stijlen. Iedereen denkt dan wel dat ik plastische chirurgie heb gedaan maar dat is niet waar. Of ja enkel voor mijn borsten. De rest is make-up en andere spullen waarmee je een beetje fake lijkt maar ja. Ik had het er voor over, ik weet niet of het nu nog steeds zo is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hmm' Mompel ik en sta op waarna ik naar de badkamer loop, aangezien ik het heet heb maak ik mijn gezicht naar en daarna droog doormiddel van de warmte die ik sowieso al uitstraal.. Volgensmij was ik ziek ofzo aangezien ik heter was dan normaal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik pak haar hand aan. 'Aangenaam, Ashley, ik ben Leslie Day,' zeg ik dan en lach even. Dit voelt heel raar aan. Waarschijnlijk haat ze me alsnog en is dit slechts tijdelijk, maar dan was het in ieder geval voor een moment goed. 'Ga je vanavond ook naar het bal?' Vraag ik dan aan haar en kijk naar haar. Als het een ja is ben ik benieuwd met wie ze gaat. 'En waarom kom je anders niet een keer langs bij Jake en mij. We wonen hier niet ver vandaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    'Ja, ik ga met een jongen die ik al een tijdje ken.' zeg ik met glimlachje. Damien is wel leuk. Hij brengt me altijd aan het lachen en probeert me telkens te over tuigen de make-up weg te laten. Misschien moet ik dat vanavond maar eens doen. 'En ik denk dat Jake me dan eigenhandig buiten gooit dus niet zo'n goed plan.' zeg ik nog steeds glimlachend. Alleen nu iets zwakker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Hmm' Mompel ik en sta op waarna ik naar de badkamer loop, aangezien ik het heet heb maak ik mijn gezicht naar en daarna droog doormiddel van de warmte die ik sowieso al uitstraal.. Volgensmij was ik ziek ofzo aangezien ik heter was dan normaal.


    {Slapen, Night Night :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [James? :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja was even bezig met leren en naar boven gaan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ze gaat dus gelukkig niet alleen, want anders zou ik het op een bepaalde manier toch zielig vinden. Ze zegt dan dat het niet zo'n goed plan is, maar ik schud mijn hoofd. 'Ik ga met Jake praten,' zeg ik dan tegen haar. 'Hij weet niet dat ik hier ben, of überhaupt iets voor je gekocht heb, maar als ik zo naar hem toe ga dan ga ik er met hem over praten.' En ik kijk haar aan. 'Dus dat kan wel goed komen.' Ik glimlach bemoedigend. 'Je kan nog wel dat meisje zijn Ashley, maar alleen als je het zelf wilt. En als je dat meisje wilt worden, wil het dan voor jezelf, en niet voor anderen. Oke?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik zucht en laat me weer achterover vallen en kijk naar het plafond. 'Waarom?' fluister ik tegen mezelf. Voor een mens niet hoorbaar. 'Waarom doe ik zo achterlijk. Die kus stelde niets voor.. Voor hem.' Ik ga weer overeind zitten en blik naar mijn laptop. Ik typ wat antwoorden naar vrienden maar sluit dan mijn laptop af. Geen zin meer in praten met ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik knik en pak de remover uit de kast 'Eerst die troep van mijn gezicht krijgen en de kleur uit mijn haar spoelen.' zeg ik. Ja het is niet permament blond, mijn haar is bruin en ik hoe er te veel van om het echt te kleuren. Ik hoef alleen mijn haar onder de kraan houden en de kleur is eruit. Ik haal alles van mijn gezicht en geloof me dat is heel wat. De speciale dingen waardoor je fake lijkt, leg ik aan de kant en ik loop naar de badkamer om mijn hoofd onder de kraan te houden. Dan doe ik een heel klein beetje make-up op en kijk in de spiegel naar het resultaat. Veel beter. Ik loop terug naar Leslie. 'Dank je, ik voel me veel beter zo.' zucht ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lol de andere Ashley xd de oude Ash xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'