• Hoi, geen idee in welke categorie ik dit topic moet zetten, maar daar gaat het ook niet om. Ik ben enorm horror freak, maar ik zoek me serieus kapot, maar ik zoek al tijden naar weer eens een nieuw horror verhaal:) als jullie iets hebben of kennen op quizlet LAAT HET ME WETEN!!!!!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Als ik horror zou schrijven, zou ik bang worden van m'n eigen verhaal.
    /No horror fan. Succes dude, hoop dat ge wat vindt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, jammer. Wel bedankt voor je reactie, ik kan op de 1 of de andere manier echt heel goed tegen horror;)


    -

    Ik schrijf thriller/horror verhalen, maar ik weet niet of ze je aan zullen spreken, ik vind ze zelf namelijk niet altijd even goed.
    Bij sommige verhalen heb ik thriller als genre staan, hoewel ze helemaal niet eng zijn, maar die ga ik ooit nog eens herschrijven (als ik er de tijd voor heb).

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 22:56 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Het is meer een thriller dan een horror, maar wie weet, na verloop van tijd. :')


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik schrijf wel een sorta horror story, alleen dat is gemixt met fantasy shizzle, dus dan word het wat milder.
    Anyway, er zullen ook genoeg horror stukjes in komen.


    Nou, ik ben al een hele lange tijd van plan een horror te gaan schrijven samen met iemand, maar die persoon is nauwelijks online dus we zijn nog niet heel ver met alles op orde krijgen. Ik wil je op zich wel waarschuwen als ie dan eindelijk eens zou beginnen? x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.





    Felice woont haar hele leven al in een weeshuis in Italië. Op een dag krijgt ze een brief van iemand die een familie lid blijkt te zijn.
    samen met haar vriendin Bo gaat ze op werledreis om achter de brieven aan te gaan..

    ''Luca, ik ben niet de heel wereld rondgerezen om een van jouw en je vaders leugens te horen, ik wil weten
    wie mijn ouders zijn, wat dit allemaal te betekenen heeft en waarom jij ons bent gevolgt! Ik wil antwoorden op
    deze vragen die ik mezelf al mijn hele leven heb gesteld!''


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    bedankt voor jullie lieve reacties, ik heb er echt wat aan, ik ga alle story's eens op mijn geemakje bekijken(yeah)(hoera)


    -

    lok mijn account en kijk miin DIy there is a lot of knutselideeen:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    knutselen???:|


    -

    gewoon stap voor stap handige dingen zoals dit:



    If you can dream it, you can do it❤️

    Hmm, ziet er leuk uit. Maar wat heeft dat met horror te maken;D?


    -

    Nothing:P


    If you can dream it, you can do it❤️

    Maarre, waarom zet je het dan hier neer...?_O__O__O_

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 19:38 ]


    -

    Als ik dat mag vragen


    -