• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik wachtte geduldig, terwijl ik haar glimlachend aankeek.
    Rozen... wow, straks zou ik vast heel sexy ruiken...

“To live will be an awfully big adventure.”

Nick
    Ik besloot naar de moterwinkel te gaan en kocht daar een nieuw moterpak voor Hayden, aangezien de andere haar val niet bepaalt had overleeft en hij wel aan vervanging toe was. Vervolgens loop ik naar een andere winkel en stop dat in dezelfde plastic tas die ik onder mijn bed op school laat verschijnen zodat het niet opvalt. Vervolgens laat ik mezelf weer verdwijnen en verschijnen en rij terug naar de school waar ik een moter met een roode strik eromheen op de parkeerplaats zie staan en grijns. Als ik mijn eigen moter heb weg gezet loop ik er naar toe, natuurlijk is het eerste wat ik doe de strik eraf halen, ik twijfel even maar laat de moter waarop ik hier naartoe reed verdwijnen en weer verschijnen in de garage van mijn huis.. Hier het dichts bij, en haal de sleutels uit de moter die ik van Leslie heb gekregen om vervolgens naar binnen te lopen, in mijn kamer aangekomen gooi ik de rode strik in de vuilnisbak.

{Waar is Hayden?}

Don't be like the rest of them, darling

[In de kantine c:]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{Okay :3}

Nick
    Aangezien ik hier toch zou blijven met kerst.. En mischien nog langs Leslie zou gaan, en daarbij was ik toch in de feeststemming dus liet ik een kleine kerstboom verschijnen, en aangezien ik te lui was om hem te versieren liet ik er versiering aan verschijnen, lichtjes, kerstballen enzovoord. Het moterpak was al ingepakt en legde dat onder de kerstboom. Het tweede cadeau was echt niet voor morgen dus liet ik het eerst even onder mijn bed liggen waarna ik naar de kantine liep.

Alexi
    Ik trek hem zachtjes bij me en laat hem eerst instappen zodat ik op zijn schoot kan gaan zitten. Ik laat me in het water zaken en leun lichtjes tegen hem aan terwijl ik genietend mijn ogen sluit.

Hayden Fitch
    Ik zucht een keer en prik een beetje in mijn salade. Ja, ik eet alweer salade. Ik ben gewoon een salade-mens. Ik wil niet dat het gebeurt, maar toch zitten mijn gedachten de hele tijd bij de kus van Nick en mij. Nee, zinloos. Dat is wat er de hele tijd door mijn gedachten heen gaat. Het is zinloos om eraan te denken. Het was niets. Gewoon een grapje van hem. Het is zinloos om eraan te denken.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en sloot genietend mijn ogen, terwijl ik onderuit leunde in het water.
    Ok, ontspannend wel, maar het feit dat ik naar bloemen zou reuken, maakte niet blij...

Alexi
    Ik draai me iets moeilijk naar hem om en kijk hem aan. 'Sorry dat je naar rozen gaat ruiken door mij' glimlach ik zachtjes. 'Kan ik het goed maken met je?' Ik moet plots aan iets denken, no way dat ik vanavond dat pakje draag, ookal was het niet echt seks, 1 keer is genoeg voor vandaag.

Axton
    Ik glimlachte naar haar terug.
    "Ah, maakt niet uit. En je hoeft het niet goed te maken." Ik drukte een kus op haar wang.
    "Jij bent voor mij meer dan genoeg."

Alexi
    Ik glimlach en kus hem zachtjes. 'Dit word de leukste kerst die ik ooit gehad heb.' zeg ik gemeend. Het is de waarheid als je kijkt naar alle afgelopen jaren waar ik met mijn ouders kerst gevierd had. Het waren maar trieste bedoeningen.

Axton
    Ik beantwoordde haar kus en glimlachte.
    "De beste ooit." glimlachte ik.

Alexi
    Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Hou van je.' zeg ik zachtjes en teken hartjes en schrijf zijn naam met mijn vinger op zijn borstkas. Ik druk een plagerig kusje in zijn hals en leg mijn hoofd terug.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik zucht een keer en prik een beetje in mijn salade. Ja, ik eet alweer salade. Ik ben gewoon een salade-mens. Ik wil niet dat het gebeurt, maar toch zitten mijn gedachten de hele tijd bij de kus van Nick en mij. Nee, zinloos. Dat is wat er de hele tijd door mijn gedachten heen gaat. Het is zinloos om eraan te denken. Het was niets. Gewoon een grapje van hem. Het is zinloos om eraan te denken.

Nick
    Ik pak wat te eten -iets waarvan ik niet wist wat het was.. Zolang het geen pootjes kreeg en niet van mijn bord liep vond ik het best. Net toen ik de kantine door keek en Hayden zag zitten kwam er een meisje 'Hoi' Zei ze met een glimlach waardoor haar met rode lippestift versierde lippen omhoog krulden, 'Zou je mischien met me mee willen naar het bal?' Vroeg ze vervolgens met dezelfde glimlach, ik deed mijn best niet met mijn ogen te rollen. 'Nee bedankt, veel plezier met verder zoeken.' Andwoord ik met een korte glimlach waarna ik naar het tafeltje liep waar Hayden aan zat en ga tegenover haar zitten. 'Waarom zit je zo alleen?'

{Lol.. Wat moet ik doen als een jongen klef doet? XD En dan een jongen.. Die ik wel mag.}