• Iets langer dan een week geleden heb ik te horen gekregen dat een echt hele goede vriendin van me haar kanker terug is. Ik voel me echt super Kut door. En mijn stemming is de hele tijd anders. Want stel ze gaat dood? ik weet echt wel dat ik er neit aan moet denken. Maar dat ga je dan wel denken.. En ik lach nog wel op school, maar dat doe ik om me tranen ook te verbergen ;$ Gewoon een beetje plezier denk ik ? Ik voel me gewoon zo vreselijk. En ik heb binnenkort een hele leuke disco, en had me al heel lang geleden op verheugt en zou dan helemaal gezellig worden met haar Maar ze mag nu niet komen.. Ik heb ook wel veel steun aan m'n andere vriendin (ook een goede vriendin van dat zieke meisje) Maar ik kan me gevoelens gewoon niet uitleggen. En als ik mensen dit zou vertellen, zouden ze echt denken; wtf. ben je verdrietig want je lacht altijd enzo? Maar vanbinnen is dat helemaal niet zo.. Maar ik zit dus steeds met de gedachte stel ze gaat dood enzo. En ik voel me daar zo kut door. Want ik kan haar echt niet missen..


    Sorry ik moest dit gewoon even kwijt.. Hopelijk vinden jullie het niet erg ;$
    Ze heeft btw leverkanker

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 19:00 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Er is trouwens wel kans ja, dat ze het niet overleefd.(huil)
    Omdat het ook voor de 2de keer is..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sterkte meis(flower)


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    KoekyMonstaa schreef:
    Sterkte meis(flower)
    tankyou:$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Heel veel sterkte.


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Flup schreef:
    Heel veel sterkte.
    Ook dankje btw ;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    sjees, dat kut.. sterkte!!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ahw, dat is heel erg kud.
    Veel sterkte, en beterschap voor je vriendin!
    Ik hoop voor je dat ze het overleeft.

    Heel veel sterkte!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sterkte, dat moet afschuwelijk zijn.


    ars moriendi

    Heel veel sterkte voor jou en je vriendin! Ik hoop echt dat ze zich hier doorheen slaat...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Stekelenburg schreef:
    Sterkte, dat moet afschuwelijk zijn.
    ja, nogal.. Maar voor haar is het nog erger... ik voel me nu echt stom, zit te janken zo'n beetje ;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    als ze niet naar die disco mag komen, kunnen jullie misschien met jullie 3 een slaapfeestje organiseren. probeer haar een leuke tijd te bezorgen, dan kunnen jullie daar allemaal veel steun aan hebben als het moeilijk gaat.
    veel beterschap voor haar! ik hoop echt voor jullie dat ze het overleeft.


    Love? No. I prefer cats.

    Sorry ik moest dit gewoon even kwijt.. Hopelijk vinden jullie het niet erg ;$
    Tuurlijk is dat niet erg, het is juist goed dat je het hier neer zet, misschien omdat het dan iets oplucht?
    Echt heel veel sterkte ermee!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sterkte meis.
    En dit is niet alleen afschuwelijk voor jou maar ook voor haar.
    Kanker is een klote ziekte en het fucked mensen hun levens.


    #WWED - What Would Emma Do?

    dit is echt heel erg afschuwelijk voor jou en voor haar en tja, voor iedereen eigelijk!
    heel veel sterkte (flower)