• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [heey :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hellojj]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Aangezien ik de ober nergens kan zien laat ik gewoon een glas met drinken voor haar verschijnen, veel makkelijker dan wachten tot een mens je opmerkt.
    'Ik vier geen kerst' Andwoord ik, mischien vroeger wel.. Mischien dan alleen voor Leslie of als ik er echt niet omheen kon. En mischien nu... En alweer voor een meisje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik grinnik. 'En sinds wanneer ben jij zo braaf.' zeg ik pesterig en kus hem weer zachtjes. 'Axton is een engeltje.' zing ik plagerig en spring het bed uit. 'Axton is braaf, Axton is een klein lief schattig engeltje.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    (...)
    Axton
    "Nee, ik ben geen engeltje.... en al helemaal niet lief en schattig." mompelde ik erna. "Maar ik heb blijkbaar een duiveltje gevonden die me de baas kan." grijnsde ik en knipoogde naar haar.
    "Ik ben al bang voor wanneer ik je echt demon kan noemen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nick zegt dat hij geen kerst viert. 'Dan vieren wij nu kerst samen,' zeg ik glimlachend. Hij heeft drinken voor me laten verschijnen en ik drink er van. 'Dus fijne kerst Nick,' zeg ik dan en kijk hem aan. Raar hoe we na zoveel jaren van elkaar niet zien nu samen op een terras zitten. Als vrienden. Niet elkaars liefde. Althans.. Onmogelijke liefde. Ik blijf naar nick kijken, zijn gezicht, gezichtsuitdrukkingen, gelaatstrekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oeps erover gelezen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik pruil 'Ik ben geen duiveltje.' zeg ik en tik op mijn voorhoofd. 'Zie jij horentjes? Ik niet hoor.' grijns ik en draai nog een rondje. Over hyper gesproken. Ik spring terug op het bed en ga weer over hem hangen. Ik druk zachtjes mijn lippen terug op de zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Aangezien ik de ober nergens kan zien laat ik gewoon een glas met drinken voor haar verschijnen, veel makkelijker dan wachten tot een mens je opmerkt.
    'Ik vier geen kerst' Andwoord ik, mischien vroeger wel.. Mischien dan alleen voor Leslie of als ik er echt niet omheen kon. En mischien nu... En alweer voor een meisje.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Nick zegt dat hij geen kerst viert. 'Dan vieren wij nu kerst samen,' zeg ik glimlachend. Hij heeft drinken voor me laten verschijnen en ik drink er van. 'Dus fijne kerst Nick,' zeg ik dan en kijk hem aan. Raar hoe we na zoveel jaren van elkaar niet zien nu samen op een terras zitten. Als vrienden. Niet elkaars liefde. Althans.. Onmogelijke liefde. Ik blijf naar nick kijken, zijn gezicht, gezichtsuitdrukkingen, gelaatstrekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [oeps erover gelezen xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik pruil 'Ik ben geen duiveltje.' zeg ik en tik op mijn voorhoofd. 'Zie jij horentjes? Ik niet hoor.' grijns ik en draai nog een rondje. Over hyper gesproken. Ik spring terug op het bed en ga weer over hem hangen. Ik druk zachtjes mijn lippen terug op de zijne.

    {hehe :P}
    Axton
    Ik grijnsde en sloeg mijn armen om haar heen, terwijl ik haar kus beantwoordde.
    Ik bedacht me dat zij nog niet was gekomen. Meteen veranderde ik de kus naar een intenser en vurig soort.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Gezellig' Mompel ik sarcastisch, 'Ga je nog naar het bal?' Vraag ik haar vervolgens, ze zou vast wel gaan. Samen met Jake. Ik drink mijn glas leeg en zet deze vervolgens op tafel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik voel de kus veranderen en maak mijn lippen zachtjes los van de zijne. 'Het hoeft niet hoor.' zeg ik zijn gedachten radend. Het is meestal zo dat hij iets terug wil doen maar dat is nergens voor nodig. Ik geniet al, als hij geniet. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem dan glimlachend aan. 'Ga je mee in bad?' vraag ik hem liefjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik geef hem een harde stomp op zijn arm. 'Dat is gemeen Nick,' zeg ik dan tegen hem. 'Ik kan ook weer gaan als je dat wilt.' En ik kijk hem aan. 'Ja, samen met Jake. En jij? Nog iemand gevonden?' Vraag ik aan hem. 'Hoe heette dat meisje nou ook weer? Die je zo aardig vindt..' En ik kijk naar hem met een veelbetekenende blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.