• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik ga in de zetel liggen als alles opgeruimt is. Ik sluit mijn ogen en trek mijn deken over me heen. Ik val terug in slaap.
    Ik droom van Leslie, en een kindje. Het is een fijne zachte droom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik wacht even met posten totdat nick weer wat post omdat Les anders al klaar is voordat ze hem tegen komt xd. En ik ben nog steeds aan het denken wat ze Jake kan geven x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik. 'En sinds wanneer ben jij zo braaf.' zeg ik pesterig en kus hem weer zachtjes. 'Axton is een engeltje.' zing ik plagerig en spring het bed uit. 'Axton is braaf, Axton is een klein lief schattig engeltje.'

    Axton
    "Nee, ik ben geen engeltje.... en al helemaal niet lief en schattig." mompelde ik erna. "Maar ik heb blijkbaar een duiveltje gevonden die me de baas kan." grijnsde ik en knipoogde naar haar.
    "Ik ben al bang voor wanneer ik je echt demon kan noemen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik ga naar een reisbureau en zorg ervoor dat Axton zelf kan kiezen waar ze heen willen, onbeperkt. Met Alexi, en hij kan zelf ook nog kiezen of hij de kinderen mee wil nemen of niet. En ook wanneer hij wil gaan. Als dat gedaan is ga ik naar een winkel waar ik zo'n bon kan krijgen zodat Alexi met iemand naar keuze naar zo'n chocolade ding kan. Allemaal chocola proeven. Leuk toch? Hoop ik tenminste. Ook dat is al snel gedaan. Mooi. Nog maar alleen voor Jake en Nick. Ik heb echt geen idee wat ik voor die twee moet kopen.


    Nick
    De rit naar de stad was snel aangezien mijn moter nou niet bepaalt langzaam was, al was het nou niet bepaalt erg rustig op de weg. Waarschijnlijk allemaal mensen die naar de winkels gingen voor hun kerstaankopen. Geweldig, ik had geen idee wat ik moest halen. Ik parkeerde mijn moter ergens een eindje van de stat en liet mezelf met gemak ergens in een leeg steegje in de stat verschijnen en liep vervolgens langs de winkels, mijn moterhelm had ik voor het gemak laten verdwijnen om er niet mee hoeven te zeulen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik was lekker om half 12 al vrij en ga nu heerlijk shoppen! C: dus ben pas laat online ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik leef weer :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Oké... Wat vindt Nick leuk. Motors... Sarcastisch zijn.. Mij... Nog meer sarcastisch zijn... En dat was het wel. Nee oké, ik weet best wel meer dingen waar Nick van houdt, maar het blijft lastig om iets voor hem te bedenken.. Misschien een nieuwe motor? Ja, dat kan wel. Het duurt even maar uiteindelijk vind ik een mooie motor. En die koop ik en laat ik als de man het niet doorheeft verdwijnen en verschijnen op de parkeerplaats op school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Aangezien ik geen idee heb wat ik moet kopen ga ik op het teras van een cafetje zitten en bestel iets te drinken terwijl ik voor me uitkijk, zelf op het teras was het best druk, waarschijnlijk voornamelijk omdat het binnen stampvol zat met mensen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Dan hoef ik alleen nog voor Luna en Jake. Voor Luna doe ik gewoon iets simpels, ik denk namelijk niet dat ze iets voor mij heeft. Maar goed. Ik loop een beetje in gedachten langs een druk terrasje en zet mijn muts even goed op mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Wanneer ik langs de mensen kijk die langs het teras lopen zie ik Leslie lopen en fluit ik om haar aandacht te trekken, ze zou waarschijnlijk toch wel opkijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Het is druk, maar als demon zijn mijn zintuigen beter. Ik kijk dus op als ik gefluit hoor en zie dan Nick zitten. Een glimlach verschijnt en ik besluit naar hem toe te gaan. Ik neem plaats aan zijn tafel. 'Hee,' glimlach ik. 'Wat doe jij hier?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze glimlacht en loopt naar me toe waarna ze bij mij aan tafel gaat zitten en vervolgens vraagt wat ik hier doe. 'Ik verveelde me' Andwoord ik schouderophalend, het was... Ongeveer de halve waarheid.. Ik verveelde me nu omdat ik niet wist wat ik moest kopen en wat ik moet doen. Maar zonet? Niet bepaalt 'Jij?'

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 16:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick zegt dat hij zich verveelde en ik lach. 'Dus ga jij, mensenschuw, op een overvol terrasje zitten om je niet meer te vervelen?' Vraag ik met een lachje. Nick vraagt wat ik hier doe en ik glimlach. 'Kerstcadeautjes kopen. En je moet misschien maar eens gaan kijken straks bij school.' Want op het schoolplein heb ik zijn nieuwe motor laten verschijnen met voor de grap een rode strik omheen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Zoiets' Andwoord ik met een grijns, 'Hoezo?' Vraag ik haar al weet ik het andwoord al, 'Volgensmij mag je je cadeautje morgen pas openen of niet?' Vraag ik haar en neem een slok van mijn drinken. 'Wil je iets drinken?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick antwoordt met een grijns, als hij zo kijkt is hij altijd wel aantrekkelijk. Ik word er zelf alleen niet heel erg meer op die manier aangetrokken. Maar ik geef wel eerlijk toe, ik denk wel dat ik altijd een zwak voor Nick zal hebben. 'Normaal gesproken wel, maar sommigen vieren het ook op kerstavond. En ik denk dat je er niet echt omheen kan.' Nick vraagt of ik iets te drinken wil en ik knik. 'Doe maar hetzelfde als jij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.