• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Het gaat over Ashley.' zegt ze en ik zucht 'Wat heeft ze nu weer gedaan?' vraag ik haar en kijk haar aan. Allerlei erge dingen schieten door me heen. Ashley die Jake weer probeert af te pakken of een of andere leugen rond verspreid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Oke, deze reactie had ik kunnen verwachten. 'Eerst is het belangrijk dat je hier niets over zegt tegen Jake of Axton. Oke?' Vraag ik haar dan. 'Hoewel, Axton kan nog wel. Maar vandaag nog niet. Morgen dan pas ofzo,' zeg ik tegen haar en kijk haar aan. 'Kan ik je hiermee vertrouwen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ja, Ax niet vertellen tot morgen.' zeg ik braaf en kijk haar aan. Op dat moment klinkt er gehuil. Ik sta even recht en haal Mayra uit het bedje en ga weer zitten. Ik wieg haar zachtjes en glimlach dan. 'Vertel maar.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze zegt dat ze het niet gaat vertellen en ik knik dan. Ik open mijn mond om te praten en dan gaat Mayra geluid maken. Ik kijk even opzij en Alexi gaat haar pakken. Ze zegt dan dat ik het kan vertellen. 'Ik ben vanmiddag bij haar langs geweest om haar een kerstcadeautje te geven,' begin ik dan en kijk even naar haar reactie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Wacht wacht wacht... even terugspoelen.' zeg ik niet begrijpend. 'Jij bent het meisje die je bijna kapot gemaakt heeft een kerscadeautje te gaan geven?' 'Ok ga maar door dan snap ik het misschien.' zeg ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze begrijpt het niet, en dat had ik al verwacht natuurlijk. Het zou niet reëel zijn geweest als ik het niet verwacht had. 'Ja dat klopt,' mompel ik. 'Ik ben haar een cadeautje gaan geven. Twee dagen geleden was Nick hier en Jake ging even langs zijn huis, om weet ik veel wat. En hij kwam terug met een fotoalbum. Die heeft Kate gemaakt en toen Nick weg was zijn Jake en ik die samen gaan bekijken. En daar zat een foto in van Ashley..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk haar geduldig aan en blijf Mayra wiegen.
    'Ga verder.' zeg ik zachtjes en luister aandachtig naar haar verhaal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach even kleintjes. 'Daar zag ik een hele andere Ashley. Zonder make-up en met bruinachtig haar. Een lief meisje waar ik van kan begrijpen dat Jake altijd naar haar terug ging. Ik denk dat hij altijd heeft gehoopt dat ze weer die Ashley werd,' zeg ik en sla mijn blik neer. Ik denk dat dat de reden is dat hij zich toen heeft laten gaan toen hij al met mij was. 'Maar goed. Dat maakt niets uit.' Ik richt mijn blik weer naar Alexi. 'Ik wist gewoon dat Ashley anders is, en dat dat meisje nog steeds in haar zit. Dus ging ik langs met een cadeautje. Een zilveren ketting met daaraan een plaatje waarin gegraveerd staat Be who you truly are and believe in yourself.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk even verbaast als ze over die andere Ashley praat. Ik dacht dat ze altijd al een bitch geweest was maar ok. Ik luister verder. 'zulke kettingen zijn echt gaaf.' glimlach ik en sla dan mijn ene hand voor mijn mond. 'Sorry, ik mocht je niet onderbreken.' Ik wieg Mayra weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik als ze zegt dat ze me niet mocht onderbreken. 'Dat mag best hoor Alexi, ik heb niet gezegd dat het niet mag,' zeg ik glimlachend. Even laat ik me afleiden door Mayra die mijn kant op kijkt en heel schattig en een beetje onnozel kijkt. Ik heb geen idee hoe dit soort dingen gaan, want ik lees niet in een demonen familie. Dus ik weet niet hoe snel die kindjes gaan groeien en dergelijke. 'Maar goed,' zeg ik dan en kijk weer naar Alexi. 'Ik ging langs en het lijkt nu wel alsof het ijs is gebroken... Ze doet aardig tegen me. Gevraagd om opnieuw te beginnen. Haar make-up is er zelfs vanaf en ze heeft haar spoeling eruit gehaald.... We hebben elkaar zelfs een knuffel gegeven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik moet moeite doen om te zorgen dat mijn mond niet openvalt. 'Wow wow wow.... weten we zeker dat wij het hier beiden over dezelfde Ashley hebben?' vraag ik haar en probeer het me voor te stellen. 'Dus ze heeft Jake opgegeven?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Alexi en zie haar reactie. Ik strijk een lok achter mijn oor, mijn haar is bijna altijd los, en bijt op mijn lip. Ik knik. 'Ja, we hebben het over dezelfde,' zeg ik dan. 'Ze gaat met ene Damien naar het bal. Hij herkende haar ook niet.' Op haar laatste vraag knik ik aarzelend. 'Ja, ik geloof van wel. Ze zei iets in de trant dat ze gewoon door moet gaan.'

    [Lol. En dan blijkt het dat het een plan was van Ashley en ze helemaal niet verandert is maar gewoon op een andere manier Jake voor zich wil winnen :Y) just kidding :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee ik wil haar ook eens een kans geven om verliefd te worden xd op Damien xd]

    Alexi
    'Hm al één bitch minder op school dus.' zeg ik met een glimlach. 'Doe me een plezier en trek een foto van haar, ik wil echt zien hoe ze veranderd is.' Ik sta recht en leg Mayra terug in het bedje. 'Kom dan gaan we terug naar de jongens.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat verdiend ze ook wel ^.^]

    Leslie Day
    Ik glimlach, ze gelooft me en doet er ook gewoon normaal over. 'Ik zal een foto van haar maken,' stem ik glimlachend in. Ik heb Alexi niet verteld over de reden waarom Ashley in een bitch verandert is, maar dat vind ik ook niet nodig. En ik hoop dat Alexi er ook niet naar vraagt. 'Ja is goed,' knik ik dan en sta ook op en loop terug naar de jongens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en loop naar de kerstboom. Ik pak de 2 cadeautjes en loop eerst naar Les. Ik geef haar glimlachend het cadeautje met het armbandje in en loop dan naar Jake. 'Axton heeft dit gekozen.' zeg ik en geef het hem. Dan laat ik me in de zetel vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'