• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ga wel." grijnsde ik. Ik stond op en liep naar de deur.
    "Ik schrik de stoute mensen wel af met mijn sixpack." riep ik nog eens grinnikend achterom, toen ik me herinnerde dat ik nog geen shirt aan had.
    Glimlachend opende ik de deur.
    "Jake! My bro!" riep ik blij uit en stak grijnzend mijn vuist naar voren voor een handdruk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S/
    Ik grijns als Axton de deur opendoe en sla met mijn vuist tegen de zijne. Ik sla mijn ene arm nu gewoon om Les haar middel aangezien zij de cadeautjes droeg. 'Mogen we binnenkomen?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We flitsen naar Axton en Alexi, ook goed. Het maakt mij nooit uit op welke manier ik reis zolang het maar niet met een motor is. En het liefst ook niet via mijn gave. Ax doet de deur open en Jake legt zijn arm om mijn middel. 'Hee Axton,' begroet ik hem warm glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Tuurlijk!" grijnsde ik.
    "Dag Leslie." zei ik dan ook en ging aan de kant zodat ze naar binnen konden. Terwijl ze langs liepen, wreef ik eens grijnzend met mijn hand door Leslies haren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Alexi!' zeg ik vrolijk en ze kijkt op van de tv. Ze glimlacht breed als ze ons ziet staan. 'Jake! Les!' zegt ze en springt recht. Ze komt op ons afgelopen en heeft eerst mij een kus op mijn wang en dan Les een knuffel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik probeer Ax's hand weg te slaan maar helaas ben ik daar te laat mee. Ik glimlach dan naar Alexi en knuffel haar terug. Daarna fatsoeneer ik mijn haar. 'Je wordt bedankt Axton,' mompel ik sarcastisch maar wel met een lachje tegen hem. 'Hoe gaat het hier?' Vraag ik dan in het algemeen aan ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Graag gedaan." grijnsde ik.
    "En best goed. Ik ben net vervangen door spongebob." antwoordde ik grinnikend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik word rood en stomp hem even in zijn zij. Ik pak dan Leslie haar pols vast en trek haar mee verder naar binnen. Ik moet geen genante dingen over mij meer horen. Ik ga zitten op de bank en kijk haar aan. 'Ga je naar het bal vanavond?' vraag ik haar om van onderwerp te veranderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik laat me meetrekken door Alexi verder naar binnen. Ik lach want Alexi is rood geworden. Ze vraagt dan of ik naar het bal ga en ik knik. 'Ja, en raad eens met wie?' Zeg ik lachend. 'Met Jake.' Duh, natuurlijk ga ik met Jake. Het is een gemaskerd bal, dat is wel cooler. Je herkent niet iedereen gelijk. 'Jij en Ax gaan niet hè?' Zeg ik dan vragend hoewel ik het bijna zeker weet. Dan bedenk ik me iets. Ik kan Alexi wel vertellen over de verandering van Ashley. Ik maak haar met een blik duidelijk dat ik zo even samen met haar moet praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zie haar blik en kijk dan naar Axton. 'Ax? Ik en Les gaan even naar de kindjes kijken ok?' glimlach ik en trek haar zachtjes mee naar de kinderkamer. Ik ga op de grond zitten en klop op de plaats voor me als teken dat ze moet zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "En weg zijn ze." grijnsde ik en plofte in de zetel. Ik deed teken naar Jake dat hij hetzelfde kon doen, terwijl ik mijn voeten op tafel legde. Mijn blik gleed naar het blauwe lint dat nog op de grond lag en ik grinnikte hoofdschuddend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S
    Ik ga ook zitten en kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan als hij plots grinnikt. 'En hoe bevalt het vader zijn je tot nu toe?' lach ik zachtjes en kijk hem iets nieuwsgierig aan. Ze leven nu eigenlijk min of meer al als een echt gezin. Enkel werken maar dat gaat niet zo snel gebeuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Best goed." grijnsde ik en keek hem aan.
    "Mayra en Tyler zijn echt schatjes. Je hoort hen bijna niet. Ik en Alexi worden echt in niets gestoord." zei ik glimlachend en grijnsde toen ik besefte hoe verkeerd dat klonk. Ah ja, dat was ook de waarheid.
    "En het is echt gezellig. Gewoon thuis zitten met Alexi vlakbij is minstens even leuk als uitgaan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Over uitgaan gesproken, Leslie had het er daarnet over dat we nog eens met zijn 4en moeten uitgaan.' zeg ik en kijk hem aan. 'Heb je iemand die als baby-sit kan funderen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Alexi snapt mijn blik natuurlijk gelijk, en ze zegt dat we even bij de kindjes gaan kijken. Ze gaat zitten en ik kom er bij zitten. 'Het is niet iets ernstigs hoor,' zeg ik tegen haar. 'Maar toch wel.. Schrikbarend denk ik.' En glimlach een beetje naar haar. 'Het gaat over Ashley.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.