• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik laat haar zuchtend los en zet een stap achteruit. 'Bay bay.' zeg ik op een kinderachtige toon en kijk haar sip aan voor ik me omdraai. Ik pak de piek en een stoel. Ik ga op de stoel staan en zet voorzichtig de piek erop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Dat was gewoon nodig, en daarbij had ik het idee dat je bijna stikte in je kussen' Andwoord ik simpelweg en kijk haar aan, ze had haar handen al weer bij haar zij weg gehaalt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Wil je me zo snel weg hebben?' Lach ik. 'Ik dacht eraan om eerst nog even te ontbijten. Tenzij je graag hebt dat ik wellicht flauw val van te weinig eten gegeten te hebben?' Een scheef lachje zit op mijn lippen en ik sla tegen zijn kont als hij op de stoel staat maar let er wel op dat niet hij of de piek valt.

    Hayden Fitch
    'Je had net zo goed mijn kussen kunnen wegtrekken in plaats van mij de schrik van mijn leven te bezorgen,' zeg ik dan simpel en kijk terug naar hem. Hij heeft mooie ogen, laat je er niet door gevangen nemen. Maar ik blijf er toch in kijken, ik wil niet weg kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Je had net zo goed mijn kussen kunnen wegtrekken in plaats van mij de schrik van mijn leven te bezorgen' Andwoord ze en kijkt me aan.
    'Hmm.. Ik had het idee dat ik niet zo eng was en daarbij was mijn idee toch leuker' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'He!' protesteer ik lachend als ze op mijn kont slaat. Ik stap van de stoel en knik dan grinnikend. 'Sorry iets vergeetachtig en verstrooid.' zeg ik met een glimlachje en druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik kijk nog steeds naar Nick en zucht dan een keer. 'Nee hoor, totaal niet eng, ik heb alleen een halve hartverlamming,' zeg ik tegen hem met een licht sceptische blik, maar wel ook een lachje. Ik ga recht zitten met mijn rug tegen mijn muur en haal een hand door mijn haar. Ik klop naast me ten teken dat hij kan gaan zitten als hij wil. 'Wat ga jij met kerst doen?' Vraag ik dan aan hem. 'En ga jij vanavond nog naar het bal?' Ik heb niemand, dus ik zal wel forever alone blijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Wat is er Jakey?' Grinnik ik. 'Wil je niet dat ik op je kont sla?' En ik kijk naar hem met een scheef lachje. 'Nou, ik kan je vertellen. Echt dingen vergeten is en stuk minder fijn,' lach ik dan naar hem. Ik druk nog een kusje op zijn mondhoek en trek hem dan mee richting de keuken. 'Ik g pannenkoeken voor ons bakken!' Zeg ik enthousiast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze gaat met haar rug tegen de muur zitten en klopt naast haar op het bed als teken dat ik kan gaan zitten, iets wat ik ook doe en luister vervolgens naar wat zij vraagt. 'Geen idee wat ik met kerst ga doen.' Andwoord ik na een erg korte denkpauze, 'Ik denk het wel' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Je mag zoveel op mijn kont slaan als je wil' zeg ik en rol met mijn ogen 'maar niet als ik op een stoel sta.' Dan zegt ze dat ze pannekoeken gaat bakken en ik glimlach even. 'Moet ik helpen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik kijk naar hem, hij is naast me komen zitten, en vind het eigenlijk wel stom dat hij waarschijnlijk wel gaat. 'Met wie ga je?' Vraag ik dan aan hem en kijk hem heel even aan voordat ik voor me uit kijk en onbewust op mijn lip begin te bijten. Misschien wel met die Leslie. O nee, die heeft een vriendje. 'Ik heb ook nog geen idee wat ik met kerst ga doen, mijn vader is er niet dus..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Geen idee, ik heb niemand gevraagt en daarbij weet ik nog niet eens zeker of ik wel wil gaan' Andwoord ik, ik was wel gevraagt.. Door een aantal meisjes maar had op allemaal nee geandwoord


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Dat ga ik onthouden,' zeg ik met een kleine grijns wanneer Jake zegt dat ik zo veel op zijn kont mag slaan als ik wil. En om de daad bij het wordt te voegen sla ik weer. Niet hard ofzo, want ik wil hem dus echt geen pijn doen of wat dan ook. Gewoon pesten nu. Maar dat is dan ook het enige wat ik doe. 'En nee hoor, het enige wat jij hoeft te doen is op een stoel zitten en wachten tot ik klaar ben met de pannenkoeken,' glimlach ik en begin dan spullen te pakken voor het eten.


    Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij niemand heeft gevraagd en ik knik dan. Ergens ben ik opgelucht. 'En niemand heeft jou ook gevraagd?' Vraag ik hem dan en kijk opzij naar hem. Als ik iets opzij zou schuiven zou ik misschien zijn lichaamswarmte voelen. Nee Hayden, doe normaal. Ik kijk hem aan. 'En zelf ga ik niet,' zeg ik met een klein glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    ''Iemand heeft mij wel gevraagt maar ik heb nee geandwoord.' Andwoord ik, 'Waarom ga je niet?' Vraag ik haar vervolgens als ze mededeeld dat ze niet gaat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik glimlach. 'Oke.' zeg ik en laat me in de zetel vallen. Ik schop mijn schoenen uit en ga liggen in de zetel. Ik sluit even mijn ogen en leg mijn handen achter mijn hoofd. Even gewoon niets doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hay
    Ik kijk Nick aan. Hij is wel meegevraagd. 'Niet leuk genoeg?' Vraag ik dan voordat ik er erg in heb. Ik kijk weer voor me uit. Hij vraagt dan aan me waarom ik niet ga, die vraag viel te verwachten. 'Ik ben niet meegevraagd,' zeg ik dan. Je zou kunnen beredeneren dat het komt omdat ik hier nog geen week ben, maar ik ben een meisje. Ik zie het alsof niemand met me wil. 'En ik heb ook niemand meegevraagd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.