• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik kijk naar de foto. 'Ze zien er gelukkig uit,' zeg ik dan tegen Jake. En ik glimlach. Zij zijn nu ook weer bij elkaar. Hoe was Luca ook alweer omgekomen? Jake heeft het me een keer verteld.. O ja, door een bosbrand. Ik kijk naar Jake en kan letterlijk zien wat hij denkt. 'Jake, het was jouw schuld niet,' zeg ik zachtjes en druk een kusje op zijn wang. 'Echt niet.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik kreunde zacht, maar toen ze de blinddoek bij me om deed, werd alles nog intenser. Iedere aanraking kwam nu onverwachts en leek dubbel zo intens.
    Mijn adem stokte even zacht in mijn keel, maar toen ontspande ik. Ik gaf me aan haar over.

“To live will be an awfully big adventure.”

[Ik luister de hele avond al hetzelfde nummer :3

Ik houd zo van het nummer; who you are van Jessie J :3]

Jake
    'Als ik een paar seconden eerder was geweest leefden ze nog allebei.' zeg ik en mijn lip trilt zachtjes terwijl ik haar aankijk. Al jaren verwijt ik mezelf dat feit en ik weet dat ik niet de enige ben. Luca's ouders verweten het me ook.

Alexi
    Ik glimlach en trek zijn boxer uit. 'Je mag niet klaarkomen tot ik het zeg.' zeg ik in zijn oor met een strenge ondertoon. Mijn wraak voor gisteren. Ik druk weer kusjes in zijn hals en zoen me dan een weg naar beneden toe.

Leslie Day
    Ik zorg ervoor dat Jake me aan kijkt. 'Dat soort dingen kan je jezelf heel lang verwijten Jake, maar dat doe je alleen maar zodat je het iets een reden kan geven,' zeg ik tegen hem. 'Het is jouw schuld niet. Jij had toch niet kunnen weten dat er een bosbrand zou uitbreken? Je wordt er alleen maar ongelukkiger van. En trouwens, als zelfs Kate je het nooit verweten heeft, dan zegt dat veel Jake.'

jaimyhoi schreef:
    hayden
    Nick vraagt wat ik moet maken en ik verlies me even in zijn blik. 'Ik eh eh, ik-' begin ik stamelend waardoor ik roder word. Ik kijk naar mijn huiswerk. 'Frans, ik moet Frans maken,' weet ik dan bij elkaar te zeggen en bijt hard op mijn lip en verwens mezelf.

Nick
    ze stammelde, iets wat eigenlijk alleen maar lief klonk. En vervolgde daarna dat ze Frans moest maken. 'Heb je hulp nodig?' vraag ik waarna ik mezelf iets afvroeg. Begon ik gevoelens te krijgen voor een mensenmeisje? Net als bij Leslie?

[ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:49 ]

Don't be like the rest of them, darling

Jake S.
    'Luca's ouders wel.' zeg ik zachtjes en ga naar de volgende pagina dan. 'Mila, mijn andere nicht.' zeg ik met een glimlachje. Mila leeft wel nog maar het is al jaren geleden dat ik haar voor het laatst gezien heb.

Hayden
    Ik kijk twijfelend opzij, ik weet nu al dat ik alleen maar afgeleid zal raken als hij me zal helpen. 'Ja graag,' zeg ik tegen mijn gedachten in. 'Ik begrijp deze teksten niet helemaal en ik moet er vragen bij beantwoorden.' Ik kijk naar hem en kan niet voorkomen dat mijn ogen weer over zijn lichaam gaan. Beschaamd kijk ik dan weer weg als ik besef wat ik doe.

LostMagic schreef:
    Jake S.
    'Luca's ouders wel.' zeg ik zachtjes en ga naar de volgende pagina dan. 'Mila, mijn andere nicht.' zeg ik met een glimlachje. Mila leeft wel nog maar het is al jaren geleden dat ik haar voor het laatst gezien heb.

Leslie Day
    'Maar zijn ouders waren er niet bij Jake,' zeg ik dan nog zachtjes. Jake gaat door naar de volgende pagina. Ik zie een vrolijk knap meisje en ik glimlach. 'Ze ziet er mooi uit,' zeg ik gemeend. 'En dat rode haar staat haar goed.'

jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Ik kijk twijfelend opzij, ik weet nu al dat ik alleen maar afgeleid zal raken als hij me zal helpen. 'Ja graag,' zeg ik tegen mijn gedachten in. 'Ik begrijp deze teksten niet helemaal en ik moet er vragen bij beantwoorden.' Ik kijk naar hem en kan niet voorkomen dat mijn ogen weer over zijn lichaam gaan. Beschaamd kijk ik dan weer weg als ik besef wat ik doe.

Nick
    Ik trek mijn shirt maar weer aan als ik opsta en naar haar toe loop om haar te helpen en ga op de rand van haar bed zitten terwijl ik eerst de zinnen lees en vervolgens naar de vragen kijk.

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach en trek zijn boxer uit. 'Je mag niet klaarkomen tot ik het zeg.' zeg ik in zijn oor met een strenge ondertoon. Mijn wraak voor gisteren. Ik druk weer kusjes in zijn hals en zoen me dan een weg naar beneden toe.

Axton
    Dat ik dit verwacht had, maakte het niet minder erg. Ik was totaal niet van plan om expres haar bevel te negeren, maar ik was er gewoon zo slecht in.
    Ik greep de touwen alvast beet, als een soort van steun.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake S.
    Ik glimlach even trots. 'Ja maar ik heb haar al jaren niet meer gesproken.' zucht ik zachtjes en ga verder; Ik grinnik. 'Nate, de grootste snotaap van de familie. Nou ja hij is wel al stukken veranderd, kijk. ' Ik hou mijn hand er tussen en ga ondertussen naar één van de laatste pagina's. 'Dit is Nate nu.'

Hayden
    Ik kijk opzij als hij ineens wel heel dicht bij is als hij op de rand van mijn bed komt zitten. Helaas heeft hij zijn shirt weer aan. Maar misschien beter ook. Ik knipper een paar keer en focus me weer op mijn boek. Maar ik kan me gewoon niet concentreren. 'Ik eh, begrijp de tekst gewoon niet,' mompel ik dan en kijk opzij naar Nick. Als ik zo'n 15 centimeter voorover buig kan ik hem zoenen. Wat? Nee.

Alexi
    Ik glimlach en beroer zachtjes met mijn lippen zijn eikel. Ik zet mijn handen naast zijn onderlichaam en neem zijn lid dan in mijn mond. Ik begin hem te pijpen en streel zachtjes zijn sixpack.

LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik glimlach even trots. 'Ja maar ik heb haar al jaren niet meer gesproken.' zucht ik zachtjes en ga verder; Ik grinnik. 'Nate, de grootste snotaap van de familie. Nou ja hij is wel al stukken veranderd, kijk. ' Ik hou mijn hand er tussen en ga ondertussen naar één van de laatste pagina's. 'Dit is Nate nu.'

Leslie Day
    'Neem dan weer contact met haar op,' stel ik glimlachend voor. Ik lach bij zijn volgende woorden. 'Dan kan ik je zeggen dat hij aardig goed is opgedroogd in vergelijking met die eerste foto,' grinnik ik zachtjes. Niet mijn typ maar ik denk dat menig meisje hem wel leuk zal vinden.