• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    'Kerstboom versieren.' zeg ik met een glimlach 'En moet ik meegaan?' vraag ik haar. De cadeautjes voor mijn familieleden en vrienden laat ik wel verschijnen. Dat huis kon ik niet laten verschijnen.

Les
    Ik glimlach. 'Kerstballen en slingers en wat nog meer?' Vraag ik dan. 'En ik ga lekker alleen. Want ik moet ook voor jou iets kopen.' En ik druk nog een kus op zijn lippen. Dan loop ik richting de keuken. 'Wil je ook wat drinken?' Vraag ik vanuit de keuken.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    'Nee dank je' zeg ik glimlachend terug en versier verder. De lichtjes hang ik er zorgvuldig in, dan doe ik de kerstballen. De slingers ga ik denk ik niet gebruiken, anders is het zo slordig. En dat wil ik niet. Het moet mooi zijn en dan is eenvoudig misschien ook het beste.

[ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 16:52 ]

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Voordat ik het goed en wel door heb heeft hij mijn schrift en schrijft de antwoorden voor me op. Hm, dat kan ook. Ik kijk naar nick, niet naar wat hij opschrijft. En ik kan maar net op tijd weg kijken als hij klaar is. Ik hoop maar niet dat hij iets heeft doorgehad.. Dan zegt hij tegen me dat hij gaat douchen en ik knik. Anders stamel ik straks weer en met knikken kan je niet veel fout doen toch? Hij vertrekt naar de badkamer en ik laat me met een zucht en gesloten ogen achterover vallen op mijn bed. O god. Wat is er met me aan de hand? Hoe lang ken ik nick nou? Kort dus.

Nick
    Als ik na een tijdje uit de douche stap kom ik er achter dat ik schone kleren ben vergeten, slim. Ik laat er een paar verschijnen en trek die aan om vervolgens mijn andere kleren in de wasmand te dumpen en weer de badkamer uit te lopen, tussendoor droog ik mijn haar wat beter af en gooi de handoek gewoon achterwaarts in de wasmand. Ik was gewoon een lui persoon

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    Ik blijf gewoon met gesloten ogen liggen, want wat moet ik anders doen? Niets dus. Behalve stamelen en waarschijnlijk ook nog blozen. Ik draai op mijn buik met mijn hoofd in mijn kussen want Nick zal zo wel naar buiten komen.

Nick
    'Wat ben je aan het doen?' Vraag ik haar als ik haar op haar buik zie liggen en grijns licht, een grijns die zij toch niet ziet aangezien ze met haar hooft in haar kussen begraven ligt.

Hayden Fitch
    Ik kijk op als ik ineens zijn stem hoor en zie een lichte grijns. Ik verberg mijn hoofd weer voordat hij kan zien dat ik rood begin te worden. 'Niets,' mompel ik tegen het kussen aan. In werkelijkheid weerhoud ik mezelf er gewoon van om naar Nick te kijken.

LostMagic schreef:
    Jake S.
    'Nee dank je' zeg ik glimlachend terug en versier verder. De lichtjes hang ik er zorgvuldig in, dan doe ik de kerstballen. De slingers ga ik denk ik niet gebruiken, anders is het zo slordig. En dat wil ik niet. Het moet mooi zijn en dan is eenvoudig misschien ook het beste.

Nick
    'Hmm..' Mompel ik vol vermaak en blijf tegen de muur aan staan leunen en bedenk een manier om haar weer op haar rug te draaien, kon ze tegen kielen?
    Was in iedergeval het proberen waard. Ik liep naar haar bed om haar vervolgens tegelijkertijd in haar linker en rechterzij te porren.

Leslie Day
    Jake slaat mijn aanbod af en ik knik. In de keuken pers ik een sinaasappel zodat ik lekker verse jus d'orange heb. Ik loop ermee terug en zie dat Jake al bezig is aan de boom. Ik loop naar hem toe en druk stiekem een kusje op zijn wang en loop daarna met een lachje weg. 'Ik heb geen idee hoe lang ik weg ben voor die cadeautjes. Ik moet er een aantal halen. Moeten we ook wat voor je ouders halen? En Axton en Alexi natuurlijk,' zeg ik dan en kijk hem even aan.

Hayden Fitch
    Ik slaak een kreet van kietel en schrik als ik ineens in mijn zij geprikt wordt. Ik draai me met een ruk om en kijk naar hem en houd mijn armen beschermend om me heen zodat hij niet kan prikken. Mijn hart slaat sneller maar ik weet niet of het is van schrik of van iets anders...

Jake S.
    'Voor mijn ouders niet, ik geef hem wel een fles wijn.' glimlach ik. Van die duurdere die mijn vader zo lekker vind. Ik kijk haar dan sip aan. 'Niet te lang wegblijven he?' zeg ik haar en pak haar hand even vast. Ik trek haar terug dichter en kus haar lippen.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik slaak een kreet van kietel en schrik als ik ineens in mijn zij geprikt wordt. Ik draai me met een ruk om en kijk naar hem en houd mijn armen beschermend om me heen zodat hij niet kan prikken. Mijn hart slaat sneller maar ik weet niet of het is van schrik of van iets anders...

{XD}

Nick
    Ik grijns als ze een kreet slaakt en ze zich vervolgens omdraait en haar handen tegen haar zij houd zodat ik er niet meer bij kan, 'Je kan dus niet tegen kietelen. Weten we dat ook weer' Zeg ik met een grijns.

Leslie Day
    'Oke is goed, dat is al minder lang weg blijven,' zeg ik met een lachje. Jake trekt me aan mijn hand dichter naar zich toe en ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem zachtjes terug. 'Niet langer dan nodig is,' fluister ik tegen zijn lippen aan.

[Ik vond het wel leuk klinken :Y)]

Hayden Fitch
    Ik zie dat hij grijnst en vernauw mijn ogen iets. 'Waarvoor was dat nodig?' Mompel ik dan vragend. Gelukkig, geen hapering of stameling met praten. 'En wat maakt dat voor jou uit?' Ik doe mijn armen weer gewoon, ik verwacht namelijk niet dat hij iets zal doen. Ik trek even mijn topje recht.