• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake zegt glimlachend dat hij zelf wel iets pakt en ik loop dan naar mijn eigen stoel en ga zitten. Ik kijk even naar de pannenkoeken, ik hoop maar dat ze goed gelukt zijn. Ik pak Jake's bord en leg er een pannenkoek op. 'Alsjeblieft en eet smakelijk,' zeg ik glimlachend tegen hem waarna ik ook een pannenkoek op mijn eigen bord leg.

    Hay
    Hij geeft me het kussen en ik pak die aan. Ik trek mijn knieën op en leg het kussen er tegen aan. Dan leg ik mijn hoofd weer tegen het kussen zodat mijn rode hoofd verbergt wordt. Ik steek een vinger op naar Nick als teken dat hij er geen opmerking over moet maken en dat ik hem anders vermoord.


    Nick
    'Als je maar niet stikt' Zeg ik met een lach als ze haar hooft weer in haar kussen verbergt, ik kon het niet laten om er een opmerking over te maken.. Ik was wel benieuwt wat ze zou doen..

    {Okey, nu ga ik echt}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik glimlach breed om zijn woorden. O ja, Ailyn komt volgende week samen met haar tante. Dat gaat nog wat worden. 'Volgens mij valt dat wel mee,' zeg ik met een bescheiden lachje als Jake zegt dat ze nog altijd overheerlijk zijn. 'Ik heb zin in de komende week en deze dagen,' zeg ik gemeend tegen Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik hoor zijn opmerking en haal het kussen weg en kijk hem met licht vernauwde ogen aan. Voordat ik het zelf echt weet wat ik doe ga ik gewoon op hem zitten zodat hij niet gelijk weg kan en sla hem met mijn kussen tegen zijn hoofd. 'Je had best wel gezien welk gebaar ik maakte en nu zie je wat er van komt als je het niet opvolgt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Natuurlijk, kerst is de leukste periode van het jaar.' glimlach ik en knijp zachtjes in haar hand. Ik eet verder met gewoon een vork en drink fristi. Ik neem een hap van de pannekoek terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    'En vanavond is het bal, vanaf morgen echt de kerst dagen. En volgende week Ailyn. En bijna de jaar wisseling. Geen school op dit moment,' vul ik dan nog aan. Ik eet verder en houd zijn hand beet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik hoor zijn opmerking en haal het kussen weg en kijk hem met licht vernauwde ogen aan. Voordat ik het zelf echt weet wat ik doe ga ik gewoon op hem zitten zodat hij niet gelijk weg kan en sla hem met mijn kussen tegen zijn hoofd. 'Je had best wel gezien welk gebaar ik maakte en nu zie je wat er van komt als je het niet opvolgt.'


    Nick
    Ik grijns als ze op me gaat zitten zodat ik niet weg kan en ze slaat met haar kussen tegen zijn hooft. 'Ja, ik word er bang van' Zeg ik met een lach waarna ik ten eerste het kussen uit haar handen haal zodat ze niet meer kan slaan en vervolgens haar handen vastpak en haar over mijn hooft trek, ze komt op haar bed terecht aangezien ik net daarvoor was opgestaan en achter haar bed was blijven staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Het ene moment zit ik nog op hem, vanaf het volgende moment lig ik op mijn bed en staat Nick er naast. 'Dat was niet eerlijk,' zeg ik dan verontwaardigd. 'Het was de bedoeling dat ik het kussen zou houden,' zeg ik hem. Ik kom half overeind en zit weer op mijn bed. 'En nick, heb jij een zwakke plek?' Vraag ik dan. Ik lach mijn lach waar dan kuiltjes in mijn wangen weer komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dit kussen?' Vraag ik haar en houd het zo zodat ze er niet bij kan. 'En nick, heb jij een zwakke plek?' Vraagt ze en lach waardoor er kuiltjes in haar wangen komen. Op dit moment? Waarschijnlijk haar, waarom? Geen idee. 'Tsja, mischien. Mischien niet. No way dat ik het ga vertellen.' Andwoord ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik grinnik zachtjes en hou het 2de ijsblokje in mijn ene hand, ik pak het in mijn andere hand en trek hem verder af mét het ijsblokje in dezelfde hand als waarmee ik hem aftrek.

    Axton
    Een schok ging door mijn hele lichaam heen en een grom verliet mijn lippen, toen ik het ijskoude op mijn lid voelde. Mijn handen klemden zich opnieuw hard rond de touwen en al mijn spieren stonden gespannen. Ik gromde nog eens zacht en drukte mijn lichaam in de matras in een soort reflex om van het koude weg te geraken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach zachtjes en besluit het nog iets anders te doen. Ik haal het ijsblokje weg en begin hem dan te pijpen met het andere ijsblokje nog steeds in mijn mond. Het was zijn keuze om zich aan me over te geven, als hij wil dat het stopt kan hij nog altijd de touwen doorbranden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    'Ja dat kussen ja,' zeg ik dan. En ik sta op en reik naar het kussen en leun half tegen hem aan terwijl ik op mijn tenen ga staan om erbij te komen. Hij wil me zijn zwakke plek niet vertellen en ik kijk hem aan. 'Iedereen heeft die, en anders kom ik er bij jou nog wel achter,' zeg ik met een scheef lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Een geluid dat leek op een kreun gemengd met een grom rolde opnieuw over mijn lippen. Ik duwde mijn heupen dieper in de matras. Ik trok zacht aan de touwen en kreunde zacht. De gemengde prikkels maakten me gek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal mijn lippen weg. 'Is er iets Ax?' vraag ik hem plagerig en doe weer verder. Zachtjes streel ik over zijn lies en kijk naar omhoog om zijn reactie te zien. Ik laat één hand naar beneden afzakken om me zelf zachtjes te strelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Ja dat kussen ja,' zeg ik dan. En ik sta op en reik naar het kussen en leun half tegen hem aan terwijl ik op mijn tenen ga staan om erbij te komen. Hij wil me zijn zwakke plek niet vertellen en ik kijk hem aan. 'Iedereen heeft die, en anders kom ik er bij jou nog wel achter,' zeg ik met een scheef lachje.


    Nick
    Ik houd het kussen buiten haar berijk -al zou ik het niet erg vinden als ze zo bleef staan- 'Hmm.. Veel plezier daarmee' Zeg ik met een grijns, 'Ik kan in iedergeval tegen kietelen.' Deel ik mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik antwoordde met een nieuwe grom en beet weer op mijn lip bij het gevoel van haar hand in mijn lies.
    Ik kreunde zacht. Het koude begon eindelijk wat af te zakken. Of misschien wende ik er gewoon aan...


    “To live will be an awfully big adventure.”