• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik begin met demonen snelheid gewoon alles klaar te maken, maar bak de pannenkoeken zelf wel op mensen snelheid, want die dingen bakken nou eenmaal niet sneller. Ik kijk even naar Jake n zie hem zitten en glimlach. Ik begin spullen op tafel te zetten zoals suiker, stroop en al die dingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hangt er maar net aan wat voor smaak je hebt' Andwoord ik simpelweg, 'Geen leuke jongens gezien?' Vraag ik haar als ze zecht dat ze niemand mee heeft gevraagt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Dat is waar,' zeg ik dan tegen hem en kijk hem weer aan. Hij vraagt of ik niemand heb gezien die leuk is. 'Geen zin in afwijzing,' mompel ik dan en blijf hem aan kijken. 'Dus voor mijn eigen gemak blijf ik dan liever op mijn kamer dan afgewezen te zijn en alsnog op mijn kamer zit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach en beroer zachtjes met mijn lippen zijn eikel. Ik zet mijn handen naast zijn onderlichaam en neem zijn lid dan in mijn mond. Ik begin hem te pijpen en streel zachtjes zijn sixpack.

    Axton
    Ik kreunde hard en beet op mijn lip.
    God, hoe moest ik het ooit tegenhouden?
    Gelukkig was het zover nòg niet. Ik beet zacht op mijn lip en liet nog een kreun over mijn lippen rollen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Hmm.. Geen idee of ik dat nou handig moet noemen of niet, in iedergeval slim op een of andere manier.' Andwoord ik, kleren waren geen moeite, ik kon gemakkelijk een masker en een pak laten verschijnen als ik het zou willen.. Ik zou ook haar mee kunnen vragen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik glimlach eventjes naar hem. 'Een mens moet zich toch op een of andere manier beschermen tegen dat soort dingen?' Zeg ik dan. 'Ik ben echt niet zo'n mens die het niets doet als ze afgewezen wordt.' Ik grinnik kort. 'Ik zou het alleen niet laten merken.' En kijk met een lachje naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm.. En wat doe je als je word gevraagt? Ookal is het iemand die je niet.. leuk is' Vraag ik haar vervolgens, mischien dat ik het vroeg, mischien wel niet. Hangt er vanaf.


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    (...)
    Axton
    Ik kreunde hard en beet op mijn lip.
    God, hoe moest ik het ooit tegenhouden?
    Gelukkig was het zover nòg niet. Ik beet zacht op mijn lip en liet nog een kreun over mijn lippen rollen.


    Alexi
    Ik glimlach als hij kreunt. Ik pijp hem verder, nu iets sneller. Ik reik met mijn hand naar het nachtkastje en haal er een condoom uit voor straks die ik naast me leg. Ik concentreer me nu terug op het pijpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik kijk naar hem als hij zijn vraagt stelt. Even had ik hoop dat hij me misschien mee zou vragen. 'Ach, zolang diegene acceptabel genoeg is vind ik het best, maar ik ben nou ook weer niet wanhopig,' zeg ik met een klein glimlachje. 'Maar ten eerste denk ik niet dat het gebeurd, en ten tweede heb ik geen jurk gehaald. Ik ben toch net meer gevraagd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    Ik glimlach als hij kreunt. Ik pijp hem verder, nu iets sneller. Ik reik met mijn hand naar het nachtkastje en haal er een condoom uit voor straks die ik naast me leg. Ik concentreer me nu terug op het pijpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde nog eens en voelde nu echt hoe het orgasme dichterbij kwam. Mijn hand klemde zich steviger om het touw, terwijl ik mijn tanden hard op elkaar zette, om het tegen te houden. Denk aan iets anders, denk aan iets anders...
    Maar dat was gewoon onmogelijk. Al mijn aandacht werd meteen naar het gevoel van haar mond aan mijn geslachtsdeel geleid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi P.
    Ik voel dat het moeilijk voor hem word aan gezien hij plots dubbel zo gespannen is en ga nu iets trager. Eigelijk veel trager. Misschien kan hij zo wel wat afkoelen want ik ben nog niet klaar met hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Het gevoel verminderde, maar bleef duidelijk aanwezig. Het werd dan weer vervangen door een lust, aangezien mijn lichaam hunkerde naar het gevoel van het klaarkomen. Ik beet op mijn lip en vroeg me even af wat ze nog allemaal van plan was.


    “To live will be an awfully big adventure.”