• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach en slik het ijsblokje dan door, het is toch al gesmolten. Ik begin hem nu terug goed te pijpen en probeer het zo lekker mogelijk te doen. Ik laat het even om iets te zeggen. 'En o ja, je krijgt toestemming.' Ik lach zachtjes, hij heeft al genoeg meegemaakt voor vandaag. Ik pijp hem weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik kan niet bij het kussen en ik probeer er nog steeds bij te komen. 'Je bent gemeen Nick,' zeg ik met een klein lachje. Ik kijk op naar hem, slecht idee. Want ik kijk hem recht in zijn ogen en dat is een dom ding. Ik kan me namelijk echt in zijn ogen verliezen. 'Kan ik een hint krijgen?' Vraag ik met een klein glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Wasn't born to be nice' Andwoorde ik met een grijns en keek haar aan toen zij dat ook deed, ''Kan ik geen hint krijgen?' Vroeg ze met een klein glimlachje, 'Nop' Andwoord ik simpelweg met een vermakelijke twinkeling in mijn ogen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik haalde een beetje beverig, maar opgelucht adem toen ze eindelijk toestemming gaf. Ik voelde mijn hoogtepunt al snel dichterbij komen, terwijl de kreunen over mijn lippen stroomden.
    Na een tijd kwam ik dan hard kreunend klaar en bleef hijgend liggen. Eindelijk ontspanden al mijn spieren weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [NAAWWW DAMON IS ZO LIEF <3]

    Hayden Fitch
    Hij antwoordt met een grijns dat hij niet geboren was om aardig te zijn. 'Je was gisteren anders aardig,' help ik hem herinneren. 'Na het ongeluk.' En ik blijf hem aankijken en trek langzaam mijn arm terug. Het heeft toch geen zin. Ik blijf nog wel zo dicht bij hem staan. Ik zie dan de twinkeling in zijn ogen en dat is het moment waarop ik dichter tegen hem aan wil staan en hem.. Ik wil er niet aan denken. Maar ik ben verstandig en zet een stapje naar achter. 'Sorry, ik stond wel heel erg in je privé ruimte,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik besluit dat het wel genoeg is voor nu. Ik leg de condoom weer weg en knoop voorzichtig zijn koorden los en zijn blinddoek. 'Was het iets te?' vraag ik hem bezorgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [NAAWWW DAMON IS ZO LIEF <3]

    Hayden Fitch
    Hij antwoordt met een grijns dat hij niet geboren was om aardig te zijn. 'Je was gisteren anders aardig,' help ik hem herinneren. 'Na het ongeluk.' En ik blijf hem aankijken en trek langzaam mijn arm terug. Het heeft toch geen zin. Ik blijf nog wel zo dicht bij hem staan. Ik zie dan de twinkeling in zijn ogen en dat is het moment waarop ik dichter tegen hem aan wil staan en hem.. Ik wil er niet aan denken. Maar ik ben verstandig en zet een stapje naar achter. 'Sorry, ik stond wel heel erg in je privé ruimte,' zeg ik dan.


    Nick
    'Hmm.. Tsja, ik zij dat ik niet geboren was om aardig te zijn, niet dat ik het soms niet was.' Andwoord ik. ze zet een stap achteruit en ik moet de neiging om haar terug te trekken weerstaan en houd het kussen naar beneden. 'Wil je hem terug?' Vraag ik vervolgens en houd hem voor haar.

    {XD Welke aflevering ben je?}

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 20:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik opende mijn ogen. Het licht deed pijn nadat ik mijn ogen zo lang had gesloten en ik liet ze dus maar langzaam weer wennen.
    "Heftig." mompelde ik zacht. "Heftig, maar niet te."
    Ik keek in haar ogen en glimlachte. Mijn borstkas ging nog steeds sneller dan normaal.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    'Dat is waar,' zeg ik dan en kijk naar hem. 'Maar je deed het wel voorkomen als.' Ik bijt een keer op mijn lip en weerhoud mezelf er van om iets te doen. Waar komt deze drang vandaan? Dan komt het kussen in mijn bereik en nick vraagt aan me of ik het wil hebben. Ik pak het met een hand beet maar trek het nog niet uit zijn handen. 'Dank je, wil je er nog iets voor terug? O nee, je pakte het kussen zonder te vragen dus krijg je er niets voor terug,' zeg ik met een scheef lachje.

    [Seizoen 1 aflevering 14 :3 niet ver dus. Maar ik was -zoals jullie weten- vanaf moment 1 dat ik Damon zag verliefd :Y)]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 20:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Dank je, wil je er nog iets voor terug? O nee, je pakte het kussen zonder te vragen dus krijg je er niets voor terug' Zei ze met een scheef lachje, 'Jammer, ik vond een kus wel toepasselijk voor een kussen' Zeg ik met een grijns en zet een paar stappen achteruit tot ik tegen de muur aan sta.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik laat me voorzichtig naast hem vallen en kruip zachtjes tegen hem aan. Ik luister naar zijn ademhaling en glimlach. 'Niet zo gezond voor je je kruigt nog een hartattack.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Hmm.. Ik moet nu elke weer wachten op een nieuwe aflevering :c In seizoen heb je een grote kans om te huilen om iets wat er gebeurt -met damon-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik zie hem grijnzen en dan tegen de muur aan staan. Ik word langzaam rood. Was dat niet wat ik wou? Dan zou dit mijn kans zijn om het te krijgen, zonder dat hij door zou hebben dat ik het zou willen. 'O-oké?' Mompel ik en loop naar hem toe. Ik kijk hem nog even aan. Ik sta dicht bij hem. En nu maar hopen dat hij geen grapje maakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    {Hmm.. Ik moet nu elke weer wachten op een nieuwe aflevering :c In seizoen heb je een grote kans om te huilen om iets wat er gebeurt -met damon-}


    [lol. In seizoen? :Y) welk seizoen Ellie? Seizoen 3? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik laat me voorzichtig naast hem vallen en kruip zachtjes tegen hem aan. Ik luister naar zijn ademhaling en glimlach. 'Niet zo gezond voor je je kruigt nog een hartattack.'

    Axton
    Ik sloeg een arm om haar heen en grijnsde.
    "Ah, valt wel mee. Ik heb een sterk hart." grinnikte ik. Ik ging op mijn zij liggen, zodat ik haar dicht tegen me aan kon trekken en begroef mijn gezicht in haar haren.


    “To live will be an awfully big adventure.”