• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach 'Ben zo terug.' glimlach ik zachtjes en sta op. Ik loop naar de keuken en haal 2 ijsblokjes uit de diepvries. Ik vraag me af hoe hij hier gaat op reageren. Ik denk even na en loop terug naar boven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik begin met demonen snelheid gewoon alles klaar te maken, maar bak de pannenkoeken zelf wel op mensen snelheid, want die dingen bakken nou eenmaal niet sneller. Ik kijk even naar Jake n zie hem zitten en glimlach. Ik begin spullen op tafel te zetten zoals suiker, stroop en al die dingen.


    Leslie Day
    Ik zie Jake nog steeds zo zitten en bak de pannenkoeken verder totdat er wel genoeg zijn. Ze liggen allemaal op een bord die ik op tafel zet. Ik ga achter Jake staan en sla mijn armen om zijn hals en druk een kus op zijn wang. 'We kunnen ontbijten, wil je nog steeds niet drinken?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik beet onzeker op mijn lip. Zenuwachtig bleef ik mijn benen bewegen, steeds weer in een andere houding, terwijl ik wachtte tot ze terug zou komen.
    Uiteindelijk hoorde ik hoe ze terug kwam. Ik hield mijn benen stil en wachtte op wat er zou komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik kijk naar hem als hij zijn vraagt stelt. Even had ik hoop dat hij me misschien mee zou vragen. 'Ach, zolang diegene acceptabel genoeg is vind ik het best, maar ik ben nou ook weer niet wanhopig,' zeg ik met een klein glimlachje. 'Maar ten eerste denk ik niet dat het gebeurd, en ten tweede heb ik geen jurk gehaald. Ik ben toch net meer gevraagd.'


    Nick
    'Hmm..' Mompelde ik, mischien dat ik wel een idee had, maar dan pas voor vanavond. En daarbij kon ze dan kiezen of ze wel of niet kwam. Al hoopte ik dat ze natuurlijk dan wel zou komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij reageert niet echt en ik zucht een keer zachtjes. 'Mag ik misschien mijn kussen?' Vraag ik aan Nick. Ik kijk hem even aan en probeer niet te gaan blozen. Ik bedenk me nu pas dat je mijn zin best op twee manieren kan interpreteren. En daarom word ik alsnog rood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik pak wel iets.' zeg ik glimlachend en spring recht. Ik ren naar de frigo en pak de fles fristi uit en pak een beker. Ik ga dan aan tafel zitten en schenk fristi in en drink er glimlachend van.

    Alexi
    Ik stop een ijsblokje in mijn mond en wacht tot het een beetje smelt en mijn mond ijskoud aan voelt. Ik kus hem zachtjes op zijn lippen zonder het ijsblokje te laten ontsnappen en pak zijn lid weer vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik had toch echt zo erg gehoopt dat Alexi dat ijsblokje over zijn lid zou laten gaan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik geef haar haar kussen en zie haar een beetje rood worden, waarschijnlijk had ze zelf bedacht dat haar vraag een dubbele betekenis zou kunnen hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    [2de ijsblokje James er zijn er 2 xd ze heeft er maar 1 in haar mond]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik ga frans leren, douchen, huiswerk maken en piano spelen. Laters :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik werd al zenuwachtig omdat ze niks zei, toen ik haar koude lippen op de mijne voelde hield ik mijn adem even geschrokken in. Een kreun verliet mijn lippen, toen ik haar hand om mijn lid voelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat gaat leuk worden.

    En doei Ellie :cccccccc]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake zegt glimlachend dat hij zelf wel iets pakt en ik loop dan naar mijn eigen stoel en ga zitten. Ik kijk even naar de pannenkoeken, ik hoop maar dat ze goed gelukt zijn. Ik pak Jake's bord en leg er een pannenkoek op. 'Alsjeblieft en eet smakelijk,' zeg ik glimlachend tegen hem waarna ik ook een pannenkoek op mijn eigen bord leg.

    Hay
    Hij geeft me het kussen en ik pak die aan. Ik trek mijn knieën op en leg het kussen er tegen aan. Dan leg ik mijn hoofd weer tegen het kussen zodat mijn rode hoofd verbergt wordt. Ik steek een vinger op naar Nick als teken dat hij er geen opmerking over moet maken en dat ik hem anders vermoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes en hou het 2de ijsblokje in mijn ene hand, ik pak het in mijn andere hand en trek hem verder af mét het ijsblokje in dezelfde hand als waarmee ik hem aftrek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik neem een hap van mijn pannenkoek en sluit genietend mijn ogen. 'Dit doet me zo hard denken aan Bretagne.' glimlach ik 'Ze zijn nog altijd overheerlijk.' En ik pak haar hand vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'