• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'O-oké?' Mompelde ze waarna ze naar mij toeliep, ik had haar rood zien worden.. De reden daarvoor.. wist ik overgens niet echt. Ze liep naar me toe en keek me aan, toen ze dicht bij me stond drukte ik zacht mijn lippen op die van haar. Dit.. Was sowieso veel beter dan praten.. waarschijnlijk iets waar ik al een tijdje op had gewacht.. Al telde ik de andere keer niet mee.. Aangezien zij het zich niet herinnerde.. Ik besloot dat ik het ook uit mijn geheugen bande.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij drukt zijn lippen zacht op die van mij en het voelt alsof er vanbinnen iets in me ontploft. Ik herken dit gevoel? Onmogelijk. Ik heb nog nooit met een jongen gezoend, dat weet alleen niemand. Ik ga iets dichter bij hem staan en kus hem gewillig terug. Dan bedenk ik me dat het dan verder gaat misschien dan wat hij alleen vroeg dus ik verbreek de kus en kijk hem aan. 'Een kus voor mijn kussen,' zeg ik dan en zet langzaam een stapje achteruit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en snuif even zijn geur op. 'Ik heb je echt geen pijn gedaan he?' vraag ik hem voor de zekerheid. Ik had me een beetje te veel laten gaan. Ik trek het deken voorzichtig over ons heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Een kus voor een kussen' Zei ze toen ze de kus had verbroken en ze zette een stap achteruit, ik wou haar terug trekken maar wist niet zeker of zij het zou willen of niet. 'Seems fair' Andwoord ik, 'Ga je nog iets doen voor Kerst?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Nope." stelde ik haar glimlachend gerust. "Trouwens als het me teveel werd of als het pijn deed, had ik het zo kunnen laten ophouden."
    Ik keek haar aan en toen viel me iets te binnen.
    "Ik heb er zelfs niet aan gedacht dat ik het ijsblokje gewoon kon laten smelten..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Als Nick het echt had gewild, die kus, had John me nu nog een keer gekust. Maar dat doet hij niet. Boodschap begrepen. Nick vraagt aan me of ik nog wat met kerst ga doen. 'Geen idee, ik ben alleen met kerst,' zeg ik dan. 'Mijn vader werkt en ja, je weet dat mijn moeder overleden is.' Een klein glimlachje zit op mijn lippen en ik sla mijn ogen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach 'Dat deel vond ik nog het leukste.' zeg ik plagerig. Ik kus hem zachtjes op zijn lippen en streel zachtjes over zijn wang. 'Ik vond het grappig, je kon klaarkomen maar je deed het niet en je kon je helemaal terugtrekken door de koorden door te branden of het te laten smelten en je vergat het.' Ik grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Als Nick het echt had gewild, die kus, had John me nu nog een keer gekust. Maar dat doet hij niet. Boodschap begrepen. Nick vraagt aan me of ik nog wat met kerst ga doen. 'Geen idee, ik ben alleen met kerst,' zeg ik dan. 'Mijn vader werkt en ja, je weet dat mijn moeder overleden is.' Een klein glimlachje zit op mijn lippen en ik sla mijn ogen neer.


    Nick
    'Geen idee, ik ben alleen met kerst.' Andwoord ze, 'Mijn vader werkt en ja, je weet dat mijn moeder overleden is' Voegt ze er aan toe en ze slaat haar ogen neer. Mijn ogen blijven echter hangen op haar gezicht, en dan voornamelijk haar lippen, terwijl ik twijfel of ik het nou wel moet doen of niet. Volgensmij zouden veel mensen naar huis gaan met kerst.. En waarschijnlijk zou ik hier blijven.. Mischien moest ik dan toch maar eens cadeautjes gaan kopen.. Aangezien ik dat al erg lang niet meer had gedaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik haalde grijnzend mijn schouders op.
    "Ik mocht niet van jou." glimlachte ik blozend. Ik streelde met mijn hand door haar haren en drukte een kus op haar voorhoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie DayHayden
    Ik bijt op mijn lip en het blijft even stil. Mijn hand strijkt een lok achter mijn oor en ik kijk even omhoog naar hem. Ik zie zijn blik op me blijven hangen en wordt er een beetje ongemakkelijk van omdat ik mezelf geen houden weet te geven. 'Ik denk niet dat je al sinds daarstraks een idee hebt wat je gaat doen met kerst?' Zeg ik dan en kijk even naar hem.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik. 'En sinds wanneer ben jij zo braaf.' zeg ik pesterig en kus hem weer zachtjes. 'Axton is een engeltje.' zing ik plagerig en spring het bed uit. 'Axton is braaf, Axton is een klein lief schattig engeltje.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Gewoon hierblijven denk ik' Andwoord ik simpelweg, 'Ik zie wel wat er gebeurt' Voeg ik er aan toe en wend mijn blik af. 'Ik ga naar de stad' Besluit ik vervolgens en loop naar mijn eigen bed toe om mijn helm en jas te pakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ugh.. Moet gaan.. Night Night}


    Don't be like the rest of them, darling

    Topic

    [zullen we zeggen dat Les nu naar de winkel vertrokken is? Weet niet echt wat te posten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    BOEM!

    En ja is goed Lizl :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.