• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik grinnik en ga weer terug dan. Ik vergeet even wat de volgende foto is tot ik hem zie. Ik zeg niets. Het onderschrift zegt genoeg. Ik kijk stiekem naar Leslie om haar reactie in de gaten te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Ik kijk opzij als hij ineens wel heel dicht bij is als hij op de rand van mijn bed komt zitten. Helaas heeft hij zijn shirt weer aan. Maar misschien beter ook. Ik knipper een paar keer en focus me weer op mijn boek. Maar ik kan me gewoon niet concentreren. 'Ik eh, begrijp de tekst gewoon niet,' mompel ik dan en kijk opzij naar Nick. Als ik zo'n 15 centimeter voorover buig kan ik hem zoenen. Wat? Nee.


    Nick
    'Ben je ooit in Frankrijk geweest?' vraag ik haar voordat ik haar help, ik was er wel eens geweest, een aantal keren en kon ook vloeiend Frans. Alleen was het een beetje verouderd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik wil vragen wie dat is als mijn ogen groot worden bij het onderschrift. 'Is dat Ashley?' Fluister ik. Ik ben gewoon echt met stomheid geslagen. Ik snap wel waarom Jake voor haar gevallen is. Ze is lieflijk en een schoonheid. Wauw. Deuk in mijn zelfvertrouwen. Ik begrijp waarom hij telkens naar haar terug gaat, of ging. Zoals ze zo is, is ze echt mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden
    'Niet lang,' weet ik dan te antwoorden zonder te stamelen of wat dan ook. 'Mijn vader en ik zijn d'r niet lang gebleven.' En ik kijk hem aan en heel even dwaalt mijn blik af. Naar zijn lippen, zijn schouders, borstkas, buik. Gespierde buik. Sixoack. Hallelujah, over lekkerding gesproken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Dat was Ashley, ze was aardig en lief net als jij.' zucht ik zachtjes. 'We hebben nooit echt iets gehad toen maar ze was één van mijn beste vrienden samen met Ax' Ik voel me verplicht alles uit te legggen. 'Ik weet niet wat er met haar gebeurt is maar ze was plots verdwenen en ik had een halve eeuw bijna niets van haar gehoort tot ik plots half stervende was en ze voor me stond. Zoals ze nu is. Ik ging terug met de hoop dat ze nog steeds het meisje van vroeger was. Fout gehoopt dus.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sla mijn ogen neer. 'Ik denk dat dat meisje nog steeds in haar zit,' zeg ik gemeend. En kijk dan even op naar Jake. 'Alleen dat die te diep schuil gaat onder al het andere.' Ik slik een keer en kijk dan weer naar de foto van Ashley. Ik heb haar al even niet meer gezien. Ondanks dat ze me mentaal echt pijn heeft gedaan, samen met Jake, wil ik haar niet dood. Nooit gewild ook. Ik slik weer een keer. Ik zie het zo weer voor me, dat filmpje. Van Ashley en Jake. Ik begrijp nu meer hoe het heeft kunnen gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik leg het album weg als ik voel dat er iets is. Ik kijk haar aan. 'Leslie Day, die ene keer was een grote fout. Misschien zit dat meisje nog steeds in Ashley, ze kan nu nooit meer worden dan een vriendin na wat ze jouw heeft aangedaan, na wat ze ons heeft aangedaan. Ik laat niemand meer tussen ons komen als het van mij afhangt. Je bent mijn heden en toekomst.' zeg ik gemeend en kijk haar recht in de ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt me recht aan en verteld me dan dingen. Ik wil niets verpesten maar ik kan het toch niet laten om te vragen. 'Ik weet dat je het meent Jake,' zeg ik naar waarheid. 'Maar ze heeft je al zo ver gekregen nu ze nog zo'n bitch is. Zo'n barbiepop. Hoe weet je zo zeker dat het niet zal gebeuren als ze weer haar oude zelf is?' Vraag ik zachtjes aan hem. Ik wil hem geloven, en als hij nu zegt dat hij zeker weet dat hij nooit meer naar haar terug gaat geloof ik hem. Maar ik wil het nog 1 keer horen. 'En jij bent altijd al mijn toekomst geweest, vanaf het moment dat ik je leerde kennen vier maanden geleden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik ga nooit meer naar haar terug Les, dat weet ik zeker. Ik weet zonder wie ik niet kan en dat ben jij. Zonder jouw kan ik niet verder Les. Er zijn tientallen Ashley's op de wereld maar van jouw is er maar één. En ik hou van je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en glimlach dan. 'Ik geloof je,' zeg ik eerlijk tegen hem. 'En eigenlijk zijn d'r qua uiterlijk twee Leslie's,' lach ik dan zachtjes en druk dan liefdevol mijn lippen op die van hem. Ik leg er in mijn liefde en dat ik hem geloof en hem voor de volle honderd procent vertrouw.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zoen haar terug en zucht. 'Ik heb niet zo veel zin meer om uit te gaan.' zeg ik dan eerlijk en kijk haar aan. 'Jij?' vraag ik haar dan. Ik wil het liefst gewoon vlug opruimen en onder de lakens kruipen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik heb ook geen zin meer, en zeker omdat het nu wel laat is omdat Nick pas zo laat kwam,' zeg ik dan tegen Jake en glimlach naar hem. 'Als jij alvast naar boven gaat, ruim ik hier nog wel het laatste beetje op ja?' Stel ik dan voor. Jake hoeft echt niet alles te doen, en ik doe het graag voor hem.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 22:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    AAHHH KAK XD


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [phaha xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol nu is ie wel goe d:3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.