• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Ik help wel. Het zijn gewoon een paar glazen, de kaarzen stop ik morgen wel in de kast.' zeg ik en haap even. Ik trek haar zachtjes recht en verzamel de glazen op het salontafeltje. Ik ga ze in de gootsteen zetten en loop terug. 'Oke nu slapie doen.' mompel ik en pak haar hand vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik help Jake en loop dan hand in hand met hem naar boven. Ik laat daar zijn hand los en trek gewoon een normaal, maar wel mooi, slaapkleedje aan en kleed me uit en doe dan het slaapkleedje aan en na mijn tanden gepoetst te hebben ga ik in bed liggen en wacht op Jake. Ik moet nog een cadeautje kopen voor hem morgen..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kleed me ook uit tot op mijn boxer, loop naar de badkamer, poets mijn tanden en loop terug. Ik ga naast haar liggen en trek haar tegen me aan. 'Slaapwel lieverd.' fluister ik zachtjes en druk een kus op haar slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me tegen zich aan en ik glimlach. 'Slaapwel lief,' zeg ik terug en druk nog een kusje op zijn wang voordat ik me goed tegen hem aan nestel en vermoeid in slaap val.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik val ook in slaap en trek haar zonder dat ik het doorheb dichter tegen me aan.
    De volgende morgen
    Ik word wakker van het zonlicht en gaap. Ik druk een kusje op haar lippen en sta voorzichtig op. Ik kleed me vlug om in de badkamer en loop op de toppen van mijn tenen terug naar de slaapkamer terug. Ik pak een briefje.
    Hi Lief,
    Normaal ben ik al terug als je wakker bent maar als het niet zo is...
    Ik ben naar de winkel voor je cadeautje
    Love you xxx
    Jake x

    Ik flits mezelf weg en denk na. Wat moet ik kopen? Een juweel of een reis of ...? Ik grijns. Ik loop naar het immobiliënkantoor en zeg tegen de vrouw. 'Kan u de eigenaars van dit huis in bretagne bellen? Ik wil een bod doen op het huis.' Ze knikt en ik denk na. Ik krijg de telefoon aangerijkt. 'Houveel wilt u voor uw huis?' vraag ik hen. '520 000 euro.' zegt de vrouw. 'Ik geef jullie 750 000 euro.' wat geld meer of minder maakt toch niet. 'Verkocht.' zegt de vrouw glimlachend.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 7:29 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De volgende morgen word ik wakker en ik rek me uit en gaap een keer en draai me op mijn andere zij. Langzaam word ik pas echt wakker en dan merk ik dat Jake niet bij me ligt. Ach, die zal vast wel ergens zijn in huis. Ik sta op en loop richting de badkamer en douche even snel. Met mijn handdoek om loop ik de badkamer uit en zie dan pas het briefje. Ik loop er heen en lees met een glimlach het briefje. Ik moet ook nog wat voor Jake kopen. Ik heb al wel een ideetje. Dan loop ik naar de kast en pak er een jeans uit en een trui. Ik trek ze aan en ga terug naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en mijn haar te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik teken een soort verkoopscontract en mag de sleutel dan gaan halen in het verhuurbedrijf. Ik bedank hen en loop naar het bedrijfje dat maar een straat verder is en vraag de sleutel. Na een tijdje geven ze me die en flits ik mezelf terug naar huis. Ik laat een mooi doosjr verschijnen en stop de sleutels erin. Dan verpak ik het met rood verpakpapier en doe er een mooi lintje aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop de badkamer uit en bedenk me wanneer ik dan naar de stad ga. Ik wil niet alleen wat voor Jake, maar voor nog... 7 anderen wat kopen. Dus dat wordt nog flink doorshoppen. Ik loop naar beneden met nog een licht slaperig hoofd op weg naar de keuken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    'Niet lang,' weet ik dan te antwoorden zonder te stamelen of wat dan ook. 'Mijn vader en ik zijn d'r niet lang gebleven.' En ik kijk hem aan en heel even dwaalt mijn blik af. Naar zijn lippen, zijn schouders, borstkas, buik. Gespierde buik. Sixoack. Hallelujah, over lekkerding gesproken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    'Niet lang,' weet ik dan te antwoorden zonder te stamelen of wat dan ook. 'Mijn vader en ik zijn d'r niet lang gebleven.' En ik kijk hem aan en heel even dwaalt mijn blik af. Naar zijn lippen, zijn schouders, borstkas, buik. Gespierde buik. Sixoack. Hallelujah, over lekkerding gesproken.


    Nick
    'Moet ik je helpen of gewoon de andwoorden zeggen?' Vraag ik haar vervolgens, het tweede ging namelijk sneller al zou ik het ook wel kunnen uitleggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik kijk opzij en open mijn mond om iets te zeggen maar sluit die weer. Ik kijk even naar mijn boeken en in dat moment herpak ik mezelf. Kom op Hayden, je rijdt motor, bent over heel de wereld al geweest en laat je toch niet gek maken door een jongen. 'De antwoorden alsjeblieft,' zeg ik dan normaal en glimlachend. Ik kan het zelfs aan om hem aan te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik schrijf de andwoorden voor haar op omdat ik simpelweg te lui ben om ze allemaal op te zeggen en sta vervolgens weer op. 'Ik ga douchen' Deel ik vervolgens mee en loop naar de badkamer. Na een tijdje hoor je de douche aangaan en stap ik eronder.

    {Ugh.. Moet gaan.. Tot vanmiddag{


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Voordat ik het goed en wel door heb heeft hij mijn schrift en schrijft de antwoorden voor me op. Hm, dat kan ook. Ik kijk naar nick, niet naar wat hij opschrijft. En ik kan maar net op tijd weg kijken als hij klaar is. Ik hoop maar niet dat hij iets heeft doorgehad.. Dan zegt hij tegen me dat hij gaat douchen en ik knik. Anders stamel ik straks weer en met knikken kan je niet veel fout doen toch? Hij vertrekt naar de badkamer en ik laat me met een zucht en gesloten ogen achterover vallen op mijn bed. O god. Wat is er met me aan de hand? Hoe lang ken ik nick nou? Kort dus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach als ik Les zie en laat dan een kerstboom verschijnen. Ik leg het cadeautje erbij en laat ook nog wat versiering verschijnen. 'Wil je helpen, lief?' glimlach ik dan warm naar haar en wacht op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk op als ik ineens Jake hoor en glimlach. Ik zie dan een kerstboom. 'Waar moet ik mee helpen?' Vraag ik glimlachend. 'Want ik doe het graag voor je. Ik moet nog wel cadeautjes kopen vandaag.' En ik loop naar Jake toe en druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.