• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik ook niet, ik heb genoeg geld' Andwoord ik en kijk haar aan om te zien dat ze naar mij kijkt, waarom vond ik dat leuk inplaats van iritand?


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik strijk zachtjes door zijn haren met mijn hand en knik dan. 'Dat zal waarschijnlijk ook nog lang pijn blijven doen Jake,' zeg ik zachtjes. 'Maar uiteindelijk niet meer.' En ik glimlach zwakjes naar hem. 'Het komt wel goed lief.' Als het kon had ik Kate terug gehaald, maar dat kan niet. Tenminste..? Misschien dat ik er eens resource naar moet gaan doen.


    Jake S.
    Ik zucht en pak het album terug op. 'Gaan we samen kijken?' vraag ik haar zachtjes. Ik wil niet alleen kijken, ik kan het niet aan.
    En misschien wil zij de foto's ook zien.


    Alexi
    Ik pak de touwen en zoek dan een blinddoek... Ik pak een shirt van me die ik dubbelvouw en loop dan naar Ax. 'Eerst vastbinden of eerst blinddoeken?' glimlach ik en kus hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beantwoordde haar kus en haalde toen zacht mijn schouders op.
    "Kies maar." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij vraagt zachtjes aan me of we gaan kijken. En ik knik. 'Ja, is goed,' zeg ik zachtjes en leg mijn arm om zijn middel. 'En als het je teveel wordt dan kijken we later gewoon verder.' Ik druk een kus op zijn slaap.

    Hayden
    Een glimlach blijft op mijn gezicht. 'En hoe komt een jongen zoals jij aan geld als het niet van je vader komt?' Vraag ik glimlachend. 'Aangezien je zei dat je geen goed contact met je vader hebt. Of heeft hij je geld gegeven om hem met rust te laten?' Ik kijk naar hem met mijn nieuwsgierige blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm.. Zoiets' Andwoord ik met een grijns en trek mijn shirt over mijn hooft en schuif een beetje naar achteren op mijn bed om tegen de kussens te kunnen zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik sla het album open en zucht even. Ik sla de pagina met de inleiding om en zie een foto van Kate en haar broer. 'Lennert.' mompel ik zachtjes. 'Kate haar broer. Gestorven zo'n 20 jaar geleden.' Ik zucht zachtjes. Nog iemand die weg is.

    Alexi
    Ik glimlach en duw hem op het bed neer. Ik zoen hem weer en maak ondertussen zijn pols vast aan een stuk koord en bind dat vast aan zijn bed. Dan doe ik zijn andere pols en ik laat zijn benen even gewoon zo. De blinddoek kan wachten. Ik zoen hem weer en druk mijn onderlichaam tegen het zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    Ik laat mijn ogen even langs zijn lichaam glijden en kijk dan gauw weer naar mijn huiswerk. Ik bijt onbewust op mijn lip en werp een vluchtige blik opzij. 'Heb je het warm?' Vraag ik hem dan. Ik krijg het er in ieder geval wel warm van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les
    Ik kijk mee en glimlach. Het is een mooie foto. 'Dan zijn ze nu weer samen,' zeg ik zachtjes tegen hem. Misschien is het iets wat de situatie kan verzachten. En ik strijk met mijn hand door Jake's haar terwijl ik aandacht mee kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ga naar de volgende foto en zucht dan zachtjes. 'Mijn tante haar man mishandelde haar en is dan gevlucht toen ze zwanger van hem was. Nu is ze gelukkig met iemand anders.' Onze familie heeft veel geleden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Ik laat mijn ogen even langs zijn lichaam glijden en kijk dan gauw weer naar mijn huiswerk. Ik bijt onbewust op mijn lip en werp een vluchtige blik opzij. 'Heb je het warm?' Vraag ik hem dan. Ik krijg het er in ieder geval wel warm van.


    Nick
    Ik zie haar op haar lip bijten en weet nog net een grijns te onderdrukken, 'Heb je het warm?' Vraagt ze vervolgens, 'Ja, bestwel' Andwoord ik, eigelijk had ik het altijd warm tenzij ik echt in de sneeuw of in ijskoud water ging staan of liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik knik bij zijn uitleg. 'Dan ben ik blij dat ze nu haar man heeft die ze nu heeft,' zeg ik met een klein glimlachje. Ik blijf kijken naar het fotoalbum, benieuwd wat voor foto's er nog meer gaan komen. Maar ik heb het gevoel dat ik me erop moet voorbereiden.

    Hayden
    Hij antwoordt ja best wel en ik knik. 'Hm, ik ook,' mompel ik en dwing mezelf vooruit te kijken met een lichte blos op mijn wangen. Waar komt dit gevoel vandaan? Gewoon focussen op je huiswerk Hayden. Maar ik kan het niet voorkomen dat ik toch weer naar nick blijf kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik sla het album open en zucht even. Ik sla de pagina met de inleiding om en zie een foto van Kate en haar broer. 'Lennert.' mompel ik zachtjes. 'Kate haar broer. Gestorven zo'n 20 jaar geleden.' Ik zucht zachtjes. Nog iemand die weg is.

    Alexi
    Ik glimlach en duw hem op het bed neer. Ik zoen hem weer en maak ondertussen zijn pols vast aan een stuk koord en bind dat vast aan zijn bed. Dan doe ik zijn andere pols en ik laat zijn benen even gewoon zo. De blinddoek kan wachten. Ik zoen hem weer en druk mijn onderlichaam tegen het zijne.

    Axton
    Ik bewoog mijn polsen even in de touwen en alleen het gevoel al wond me op.
    Toen haar onderlichaam vlak tegen het mijne drukte, voelde ik mijn erectie opkomen. Ik beantwoordde de kus vurig en vol verlangen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Ik moet weer een grijns onderdrukken als er blosjes op haar wangen verschijnen, en ik had zo'n idee dat die niet verschenen doordat ze het warm had. 'Wat moet je maken?' Vraag ik haar doelend op haar huiswerk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Kate en Luca.' zeg ik zuchtend en bijt hard op mijn lip. Alles was mijn schuld. Als ik nu 5 seconden eerder was geweest dan had hij nog geleefd. Wel met zware brandwonden maar hij zou er nog geweest zijn voor haar. Ze hadden de dag dat hij zou veranderen al vastgezet net als hun trouwdatum.

    Alexi
    Ik voel hem hardkomen en glimlach even tegen zijn lippen aan. Ik verplaats mijn lippen naar zijn hals en oor en wrijf over zijn kruis. Ik haal even mijn hand weg om de blinddoek bij hem om te doen. Dan doe ik gewoon weer verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    hayden
    Nick vraagt wat ik moet maken en ik verlies me even in zijn blik. 'Ik eh eh, ik-' begin ik stamelend waardoor ik roder word. Ik kijk naar mijn huiswerk. 'Frans, ik moet Frans maken,' weet ik dan bij elkaar te zeggen en bijt hard op mijn lip en verwens mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.