• Vanmorgen kreeg ik mijn eigen gedrukte boek binnen via de post en ik ben zo ontzettend trots op mezelf. Drie/vier jaar geleden begon ik te schrijven als hobby. Ik had nog nooit eerder zelfs ook maar een gedicht geschreven, dus het was natuurlijk zwaar crap.

    Maar als ik zie hoe hard ik vooruit ben gegaan de afgelopen paar jaar en dat ik nu daadwerkelijk mijn eigen boekje heb, iets waar ik in die jaren echt wel van gedroomd heb, ben ik gewoon zo ontzettend trots (pirate). Iedere keer als ik door het boek blader word ik weer helemaal über happy!

    Ik weet het. Dit topic klinkt major -ghehe (krul)- ego, maar ik moest het gewoon even met jullie delen. Ik vind dat veel users hier ook ontzettend trots mogen zijn als je gaat kijken naar een paar jaar geleden schreven en hoe goed ze nu zijn geworden. Er zitten hier echt genoeg mensen op die echt ontzettend goed kunnen schrijven en waar veel volwassen schrijvers nog iets van kunnen leren! Dus.. ik vind dat dat ook wel eens gezegd mag worden (bat)(clown)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 0:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Vindt ik best iets om trots op te zijn. Zelf nog nooit een boek geschreven, laat staan een enkel hoofdstuk (Ik suck er nogal in). Vindt het altijd erg mooi als een persoon hier wel de tijd/moeite voor heeft genomen. Is het een enkele uitgave of is het te koop op een site? (Om rond te kijken ofcourse) Ben erg benieuwd hoe het geworden is.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 0:02 ]


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Sensei schreef:
    Vindt ik best iets om trots op te zijn. Zelf nog nooit een boek geschreven, laat staan een enkel hoofdstuk (Ik suck er nogal in). Vindt het altijd erg mooi als een persoon hier wel de tijd/moeite voor heeft genomen. Is het een enkele uitgave of is het te koop op een site? (Om rond te kijken ofcourse) Ben erg benieuwd hoe het geworden is.
    Het is enkel voor eigen gebruik en heb er een voor een vriendin laten drukken als geschenk, omdat het verhaal aan haar is opgedragen. Misschien dat ik ooit nog wel iets voor uitgave doe, maar voorlopig is het alleen voor mezelf :3. Nahww. Gewoon blijven proberen! Ik weet zeker dat dat jou uiteindelijk ook wel lutk als het schrijven je ligt en je oefent (nerd)!


    Wie du mir, so ich dir.

    En je verdient het, ik weet wat ik nu voor me verjaardag wil hehe. -wbw.


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    En je verdient het, ik weet wat ik nu voor me verjaardag wil hehe. -wbw.
    Hahah fudge you.. Jij moet zeker ook een gecustomized verhaal hebben of wat :'D?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 0:19 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar jij schrijft ook supergoed _O_ alleen 1 foutje in je bericht 'mayor ego' betekent 'burgemeester ego', dus het moet major zijn :'D

    ik ben ook echt trots op mezelf als ik zie hoe ik vooruit ben gegaan :3 btw, you need to tell me the website, want, heel misschien, wil ik het verhaal dat ik nu schrijf ook wel als boek als die klaar is... :3

    okee, ik heb het idee dat m'n bericht nogal onsamenhangend is :3

    go Q *O*


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Q heeft ook goede scrijfsters :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omniscience schreef:
    Maar jij schrijft ook supergoed _O_ alleen 1 foutje in je bericht 'mayor ego' betekent 'burgemeester ego', dus het moet major zijn :'D


    Mhehe, ik ben moe, dan mag je fouten maken (nerd)!

    Ja vind ik ook! Go Quizlet! *O*(banana)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben ook trots op jou. :Y)
    Niet alleen om hoe je met je schrijven vooruit bent gegaan (ik heb je trouwens altijd al goed vinden schrijven, maar het kan ook zijn dat mijn lezen en jouw schrijven allebei zijn ontwikkelt), maar sowieso om hoe je bent.

    Niet alleen qua verhalen voeg je iets toe aan quizlet, maar ook qua persoonlijkheid.
    Je bent echt een lief en prachtig persoon. Ik weet zeker dat (vrijwel) iedereen je aanwezigheid hier kan waarderen.

    Go Kirsten, Go quizlet! (krul)

    Dat is echt super vet!
    En zeker iets om trots op te zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    Dat is echt super vet!
    En zeker iets om trots op te zijn.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Zeker vet! ^^

    nog even en je wordt gewoon een heel bekend schrijfster ;)

    gewoon doen waarbij jij het prettigste bij voelt ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Archimedes schreef:
    Dat is echt super vet!
    En zeker iets om trots op te zijn.


    <3

    Archimedes schreef:
    Dat is echt super vet!
    En zeker iets om trots op te zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Romeo schreef:
    En je verdient het, ik weet wat ik nu voor me verjaardag wil hehe. -wbw.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    YAAAAY!!(yeah)(yeah)
    Ik ben heel erg blij voor je(hoera)(hoera)(hoera)_O_(dance)(yeah):Y)

    Mag ik weten op welke site je dat hebt gedaan?:$


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'