• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kus hem al even vurig terug en trek hem zachtjes mee, terwijl ik achteruit loop, naar de uitgang van het zwembad om de weg te zoeken naar de slaapkamer. 'Heb je nu al een andere droom?' prevel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Nee, ik denk dat ik maar weer eens ga' Andwoord ik als Leslie vraagt of ik niet nog meer Wisky wil, en kijk even naar Leslie om vervolgens op te staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    O, hij gaat dus. Ach ja, misschien maar beter ook. Ik zet het glas neer en sta dan ook op. En voordat Nick weg kan duiken of wat dan ook geef ik hem weer een knuffel, ik heb me gewoon snel verplaatst. Zodat hij het niet echt zag aan komen. Ik laat hem weer los en kijk naar hem. 'Dan zie ik je later wel weer, oké?' Zeg ik met een glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kus hem al even vurig terug en trek hem zachtjes mee, terwijl ik achteruit loop, naar de uitgang van het zwembad om de weg te zoeken naar de slaapkamer. 'Heb je nu al een andere droom?' prevel ik zachtjes.

    Axton
    Ik volgde haar richting de slaapkamer en bloosde licht bij haar vraag.
    "Hmm... misschien wel." begon ik voorzichtig. We kwamen aan bij de slaapkamer en ik opende de deur vanachter haar rug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schuif naar binnen en trek hem mee. Ik sluit de deur weer en laat hem dan los. Ik laat me op het bed neerploffen. 'Vertel maar.' glimlach ik en kijk hem iets ondeugend en afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Wat heb jij toch met knuffelen?' Vraag ik zuchtend gelukkig laat ze me los, ik was net vanplan geweest haar te ontwijken toen ze naar me toe kwam. 'Sure' Andwoord ik waarna ik naar Jake 'Dag dag Jake' Zeg ik voordat ik verdwijn en laat mezelf weer verschijnen voor de school en loop direct richting mijn kamer waar als ik daar aankom de deur opendoe en naar binnenloop en kijk of er ook iemand in de kamer is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Een klein glimlachje zit op mijn lippen en ik zwaai nog een keer naar Nick en loop dan terug bij Jake en kijk naar hem. 'Gaat het met je?' Vraag ik dan aan Jake. Ik denk dat dat foto album best veel losgemaakt moet hebben.

    Hayden Fitch
    Ik kijk op als ineens de deur open gaat en zie Nick zitten. Ik kijk naar hem en glimlach dan. 'Hee Nick,' zeg ik tegen hem en kijk weer naar mijn huiswerk. Ik maak het, zittend op mijn bed. Want ja, veel anders heb ik toch niet te doen. Behalve motor rijden. 'Weet jij toevallig wat er nu met mijn motor is gebeurd na het ongeluk?' Vraag ik dan als ik me bedenk dat ik niet weet waar die is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zucht en ga liggen. Ik leg mijn hoofd in haar schoot en kijk haar aan. 'Ik was er nog niet klaar voor, dus nee het doet pijn.' mompel ik zachtjes en knipper de tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Wat moest ik daar op andwoorden? 'Heb ik naar de garage gebracht om hem te repareren, staat als het goed is al weer op de parkeerplaats' Andwoord ik en ga op mijn bed zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik werd nog wat roder en kuchte opgelaten.
    Ik voelde me verplicht om het haar helemaal uit te leggen. Mijn blik bleef op de grond gericht, terwijl de woorden over mijn lippen stroomden.
    "Dus... ik wil... me helemaal aan je moeten overleveren." ok, nu had ik vast nog een rodere kop dan een tomaat.
    "En, euhm... dat kan door..." ik beet op mijn lip en zuchtte gefrustreerd, waarom was dit zo moeilijk. Ik zou willen dat ze me zo gewoon begreep, maar snapte wel dat dat onmogelijk is. "Als je me blinddoekt?" mompelde ik zacht, twijfelend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik strijk zachtjes door zijn haren met mijn hand en knik dan. 'Dat zal waarschijnlijk ook nog lang pijn blijven doen Jake,' zeg ik zachtjes. 'Maar uiteindelijk niet meer.' En ik glimlach zwakjes naar hem. 'Het komt wel goed lief.' Als het kon had ik Kate terug gehaald, maar dat kan niet. Tenminste..? Misschien dat ik er eens resource naar moet gaan doen.

    Hay
    Ik knik na zijn antwoord. 'Dank je, daarvoor,'zeg ik glimlachend. 'Ben ik je nog geld verschuldigd voor de reparatie?' En ik kijk hem vragend aan. Ik hb geld zat, mijn vader is rijk, dus dat is het probleem niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zwijg even en probeer niet te lachen door zijn rode hoofd en kucht daarom. Ik kijk hem licht grijnzend aan. 'Hm dat word leuk denk ik.' Eén ding vind ik wel grappig hij kan de koorden doorbranden wanneer hij wil maar toch vergeet hij dat feit steeds. Ik kijk even om me heen en denk na. Waar had hij de touwen gisteren gelaten? Ik gok onderin de kast. Ik sta op, zoek en vind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Nee' Andwoord ik simpelweg, ik ging haar geen geld aftroeven voor iets wat ik in een vingerknip kan doen en heb gedaan. Daarbij heb ik geld zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik beet op mijn lip en bleef onzeker midden in de kamer staan, terwijl ik toekeek hoe ze de touwen zocht en vond.
    Mijn ogen bleven elke beweging van haar volgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hay
    Ik kijk naar hem. 'Ik vind het niet erg hoor,' zeg ik glimlachend. 'Mijn vader betaalt het me later wel terug ofzo. Of niet, boeit me alsnog niets. Mijn vader is een groot zakenman.' En ik denk wel dat Nick hiermee snapt dat we rijk zijn thuis. Ik blijf naar nick kijken. Hij is best wel knap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.