• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Doe maar een dubbele.' zeg ik tegen Nick en kan mijn ogen niet afwenden van Kate's foto. Misschien was het toch niet zo'n goed idee dit album te gaan halen. Ik ben niet klaar voor herinneringen op te halen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Sure' Andwoord ik en liet niet twee glazen verschijnen maar gewoon een groot glas en vulde die om volgens voor zijn fotoboek te laten zweven zodat hij die kon pakken en liet de fles verdwijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik pak het glas en drink ervan. Ik leun naar achteren in de zetel en kijk Nick dankbaar aan. 'Had ik even nodig, thanks.' zucht ik en leg het fotoalbum weg. Dit was geen goed idee. Ik neem een grote slok en sluit even mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Volgens mij redden die twee het samen wel, maar ik kijk lichtelijk bezorgd naar Jake als hij een dubbele whisky van Nick wil. Oké, er is dus iets mis. Ik sta op en loop richting Jake en ga achter hem staan. Ik kijk naar het fotoboek. 'Kate,' zeg ik zachtjes en kijk ernaar. Ik denk dat het beter voor Jake zou zijn geweest als ik dood zou zijn geweest en niet Kate. Jake legt dan het fotoboek weg en ik bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 19:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Kate.' bevestig ik gewoon en laat haar weer zitten. Ik heb haar warmte even nodig. Gewoon al haar hand vasthouden is voor mij al genoeg. Gewoon om het gevoel te hebben niet alleen te zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Mijn adem stokt even in mijn keel als hij naar mijn keel afdwaalt. Ik zucht zachtjes en sluit genietend mijn ogen. Ik hou me aan hem vast zodat ik niet onderga als ik vergeet te trappelen.

    Axton
    "En heb je nog een idee wat je wilt doen?" vroeg ik grijnzend.
    Ik herinnerde me plots haar vraag van gisteren, over wat ik nog droomde, en er viel me wel iets kleins te binnen. Maar ik zou het sowieso zelf niet voorstellen.
    Ik drukte een kusje op haar sluitelbeen en glimlachte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Als je dat doet denk ik maar één ding dus die vraag is ontoepasselijk.' grinnik ik zachtjes. En dat ding is niet denken gewoon doen dus ik heb geen antwoord voor hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zorgt ervoor dat ik ga zitten en ik pak zijn hand beet en kijk even van hem naar Nick en weer terug naar Jake. Ik geef hem een klein zacht kneepje in zijn hand. 'Waarom wordt er eigenlijk niet aan mij gevraagd of ik whisky wil?' Vraag ik dan met een opgetrokken wenkbrauw aan beiden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde.
    "Hmm, eigenlijk hebben we de slaapkamer nog niet ingewijd." grijnsde ik en drukte mijn lippen weer op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Tuurlijk wel' Zeg ik met een grijns, 'Wil je Wisky Les?' Vraag ik vervolgens en laat een nieuw glas voor haar neus langs zweven laat de fles in mijn hand verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik moet zachtjes lachen maar voel zijn lippen dan op de mijne. Ik ga door zijn natte haren met mijn hand en trek hem nog dichter tegen me aan. 'Misschien moeten we dat dan maar gaan doen.' prevel ik tegen zijn lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik gris het glas uit de lucht en laat de fles dan simpel uit nick's handen verdwijnen en in die van mij verschijnen. Ik schenk voor mezelf in en gooi het achterover. Ik voel het door me keel heen glijden en pak dan Jake's hand weer beet. 'Dank je Nick,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Volgensmij was het wel bijna tijd om te gaan.. Al had ik geen zin om terug naar de school te gaan en drink mijn eigen glas leeg en laat deze verdwijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk even van Jake naar Nick weer. Wat Nick daarstraks zei over dat hij een kinderwens heeft gehad heeft me echt verbaasd. Ik richt mijn aandacht weer op hen, want anders heeft Nixk sowieso weer door dat ik in gedachten ben. 'Wil je niet nog wat whisky?' Vraag ik dan aan hem als hij zijn glas laat verdwijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik moet zachtjes lachen maar voel zijn lippen dan op de mijne. Ik ga door zijn natte haren met mijn hand en trek hem nog dichter tegen me aan. 'Misschien moeten we dat dan maar gaan doen.' prevel ik tegen zijn lippen aan.

    Axton
    "Dat lijkt me een goed idee." grijnsde ik. Ik liet haar los om me op de kant te hijsen en toen ik helemaal recht stond, hielp ik haar ook uit het zwembad.
    Meteen toen we rechtop stonden, liet ik ons met mijn krachten opdrogen en drukte daarna mijn lippen vurig op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”