• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dan ineens dat hij even naar huis gaat en zegt verder dan dat hij het huis van zijn ouders bedoelt. 'Eh, ja oké, is goed,' zucht ik dan. 'Ik zie je straks dan wel ja?' En ik druk nog een kus op zijn lippen en loop zonder glas terug naar de living. 'Ben ik weer,' zeg ik tegen Nick. 'Maar dat zie je ook wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik laat mezelf verdwijnen en verschijn voor de zo bekende voordeur. Ik bel aan en mijn moeder doet open. 'Jake? Wat doe jij hier?' zegt ze en ik slik zachtjes. 'Ik kom een fotoalbum halen.' Ze knikt en laat me binnen. Ik ren naar mijn kamer en begin te zoeken naar dat album van mij en mijn familie. Het album dat Kate gemaakt had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik volg het gesprek tussen Leslie en Jake niet en hoor Leslie de living weer inlopen, 'Ben ik weer' Zegt ze vervolgens. 'Als ik weg moet zeg je het maar hoor' Zeg ik vervolgens, aangezien ik niet zeker wist of ze me weg wou hebben of niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zucht een keer en schud mijn hoofd. 'Niet nodig,' zeg ik dan. Ik kijk even voor me uit en trek mijn benen op en sla mijn armen er om heen. 'En als Jake het wel wil heeft hij pech, hij is nu zelf toch weg dus.' En ik kijk even opzij naar Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm' Mompel ik, niet echt wetend wat ik moest zeggen aangezien ik geen onderwerp wist om over te praten, waarschijnlijk zou zij wel wat zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik heb het eigenlijk niet echt door dat het even echt awkward stil is. Zoals gewoonlijk zal ik wel met een onderwerp moeten komen. Ik heb het gevoel alsof ik dat altijd moet. Maar ja. 'Hoe heet dat nieuwe meisje?' Vraag ik dan maar aan hem en kijk even opzij naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik pak het fotoalbum en flits terug. Ik verschijn in de living en ga in een aparte zetel zitten met een emotieloos gezicht en kijk naar de foto's. Als ik me nu laat gaan, glimlach ik om daarna te huilen en dat wil ik niet met Nick in de buurt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Die laatste foto O.o Ashley...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik kijk naar de andere bank om te zien dat Jake er in is verschenen, ik had al opgemerkt dat er iemand anders in de kamer was dan alleen ik en Leslie. 'Hoe heet dat nieuwe meisje?' Vroeg Leslie me. 'Hayden' Andwoord ik, en snapte niet echt waarom Leslie er om vroeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    [toen was ze nog normaal, geen Plastische chirurgie en weet ik veel xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [reactie vn Alexi staat gequot op pg 1, helemaal bovenaan]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schrik als Jake ineens in de kamer is. Ik moet echt minder schrikachtig worden. Ik weet niet eens waarom ik echt schrik. Nick verschiet helemaal niet en geeft gewoon antwoord op mijn vraag. 'Hayden dus,' zeg ik. Ik kijk even opzij en zie nu pas dat Jake iets in zijn handen heeft. Een foto album. Die zie ik later nog wel, denk ik. 'En je vindt haar dus wel aardig?' En ik kijk terug naar Nick. Ik moet toch ergens over praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik strijk zachtjes met mijn vinger over de rode haren van Kate op de 1ste foto. Bij het woordje uitleg waarom ze het album had gemaakt. Er staan tientallen foto's in maar alleen de eerste bekijk ik normaal. Tot de foto van Ash. Ik vraag me nog steeds af hoe het meisje, dat ik kende van toen ik 15 was zo verandert is. Ze lijkt helemaal niet op het meisje die me geholpen had jaren later.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hayden dus' Zegt ze na geschrokken zijn van Jake's verschijning. 'En je vind haar dus wel aardig?' Vraagt ze vervolgens, en ik rol met mijn ogen. Ik wist al wat ze bedoelde en waar ze naar toe wilde. 'Blijkbaar wel' Andwoord ik waarna ik mijn glas weer bijvulde na de fles wodka te hebben laten verschijnen en kijk opzij naar Jake. 'Wil je ook?' Vraag ik en hou de fles wodka omhoog zodat hij kan zien wat ik bedoel.


    Don't be like the rest of them, darling