• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Emily Johnson
    'Oh jammer.' Had ik nu echt geen betere vraag kunnen stellen? 'Ik ben trouwens Emily.' Zei ik en stak mijn hand uit. Terwijl ik wachtte totdat hij zijn naam zei probeerde ik mijn meest stralende glimlach op te zetten.

    Samuel Austin

    "Ik ben trouwens Emily," zei het meisje, en ze stak haar hand naar me uit. Ik schudde hem en antwoordde "mooie naam, ik ben Samuel, of Sam als je dat makkelijker vindt." Terwijl ik me afvroeg waarom ze zich zo voorstelde viel het me op hoe mooi ze lachte. Ik glimlachte maar terug en zei "hoe heet je broer? Misschien ken ik hem."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    jolie

    'oke dankjewel, dan ga ik maar even afrekenen dan he' ik sta op uit de stoel, en bekijk mijn haar nog even goed in de spiegel en loop dan vervolgens naar de kassa toe. 'dus hoe duur word dat dan?' Vraag ik hem

    Zack

    'Nou, ben jij ooit zo 'n meisje tegengekomen die naar een vecht of horrorfilm wou?' Vraag ik, en ik aai Timmie snel. Daarna stappen we in de bus naar het centrum. Ik heb al wel rijlessen, maar een auto nog niet, helaas.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Johnson
    'Hoe heet je broer? Misschien ken ik hem.' Ik verstijfde. Ik had helemaal geen broer! Dat was gewoon verzonnen! 'Justin.' Verzon ik uiteindelijk. Niet dat ik een fan was van Justin Bieber, het kwam gewoon in me op. 'Heb jij een broer of zus?' Vroeg ik dan maar, om van onderwerp te veranderen.

    Daniel

    'Je kan het altijd proberen' zeg ik wanneer we a
    aankomen bij het cemtrum. We lopen naar het grote gebouw waar we wel vaker komen en we koen de kaartjes.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'je hebt gelijk, weet je wat het grappige is, dat jij nou nooit een date kan vinden om naar de bios te gaan,' plaag ik hem, en ik krijg er een zachte mao voor terug. 'er is helemaal niks mis met nog nooit een echte vriendin gehad hebben, kijk maar naar mij, ik heb vandaag de eerste serieuse date van mijn leven. Ik bedoel niet zo 'n date dat wij allemaal hebben besloten twee in een keer te doen of zo' zeg ik. Jack bedenkt de hele tijd gestoorde plannetjes, en ik blijf er aan mee doen met de angst om er niet meer bij te horen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel Austin

    Justin, volgens mij kende ik geen Justin... "Heb jij een broer of zus?" vroeg ze toen. "Ja, een broer, maar hij studeert in Engeland," antwoordde ik. Ik besef me nu pas dat ik hem best wel mis. Ik besef nu ook dat ik hier zomaar met een vreemd meisje over mijn broer sta te praten. "Sorry, maar ik moet naar huis," zeg ik snel.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Daniel

    'ach het komt vast nog wel een keer' zei ik terwijl ik mijn schouder optrok. We liepen naar binnen en we kregen onze stoelen aan gewezen. Als de film begint waren we nog steeds druk aan het praten en de gene voor ons werd er gek van.

    Na de film koop ik cola omdat ik z'n droge keel heb en pak timmie. Ik ga met hem spelen terwijl ik Zack uithoor over alles wat hij me te vertellen heeft.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Hoelaat is het ong.??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (ongeveer vijf uur?? Is dat goed)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    BlueHope schreef:
    (Hoelaat is het ong.??)


    [Felicia had nog tegen je gepraat, 2 pagina's terug ongeveer.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Emily Johnson
    'Sorry, maar ik moet naar huis.' Zei hij. 'Oh ok, bye!' Zei ik en draaide mij snel om, om terug naar het winkelcentrum te wandelen. Ik was best wel afgegaan. Maar ik wist zijn naam al, en ik heb nog 3 weken.

    (Fangs, had het niet gezien )

    Mitchell Lars Thomas
    Ik was nog even aan het opruimen.vooral boeken die mensen niet haddne terug gezet. Ik haatte mensen die hun boeken niet terug zette. Om half zes moest ik afsluiten, dus ik zat hier nog wel een half uurtje. Er kwam een meisje binnen gelopen. Ze vroeg of ik nog een goed boek wist. Ik zette nog evensnel een boek terug en draaide mij om. "Umh, ik persoonlijk vind HP, PJO, HotO en dat soort series heel erg goed, maar je kan altijd nog dit mooie boek lezen." Zei ik bitten' in de lucht houdend. "Of een van de andere delen als je dat nog niet gedaan heb." Ging ik verder en haalde mijn schouders op


    We've lived in the shadows for far too long.

    Coockies schreef:
    Evelynn Rosalie Flow

    Ik kijk hem lachend aan. 'mooi ik denk dat ik nog even in het winkelcentrum blijf, maar ja. Dan kan ik gelijk met je mee fietsen naar mijn huis.' ik grinnik eventjes en zet een stapje weg van de kassa. Mensen staan namelijk in de rij. Ik loop om en ga naast Sebas staan achter de kassa. Zodat de mensen beter in de rij kunnen staan. Ik kijk rond door de mediamarkt, maar Felicia en Eliza zijn nergens te bekennen. Ik trek een pruillipje en kijk even Lachend naar Sebas. 'ik ben 16,' grijns ik. 'Net geworden.' Ik kijk hem aan. Hoe oud zou hij zijn? Ik viel altijd rond de twee jaar ouder. Ik vond hun nou eenmaal aantrekkelijker. Dus hoe oud zou hij zijn? 'En jij,' vraa ik maar met een lachje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne