• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (Ik snap jullie volkomen en ik probeer het realistisch te houden. Wat er allemaal is gezegd kan ik niet veranderrn maar van af nu snap ik het en zal ik het ook anders doen. Lieke is nu aan het eten koken en daar begint ze altijd vroeg mee dus zo laat is het niet.)


    (oke dat zou fijn zijn, want het is inderdaad niet zo realistisch als ze gelijk met de eerste de beste jongen een date kunnen regelen)

    Samuel Austin

    Ik had het eigenlijk een beetje gehad met mijn werk, maar gelukkig was ik bijna vrij. Ik vind het altijd veel leuker om tussen de mensen te zijn, in de winkel. Ik probeer uit te tellen hoe ik het het beste kan aanpakken met het spel dat ik wil. Ik denk dat ik het volgende week wel kan kopen, als ik niet te veel lekkers koop. Ik hang nog een beetje tot iemand zegt dat ik wat moet doen en maak mijn werk af. Fijn om je na zo'n lange dag te beseffen dat je het wel ergens voor hebt gedaan. Ik ga naar buiten en pak mijn sleutel uit mijn zak om mijn fiets van het slot te doen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Zack

    Lachend om de reactie van Dan kijk ik Lieke nog even na. 'Ja, een soort van, ik heb haar vandaag ontmoet.' Zeg ik, en ik moet lachen. 'Naar skyfall?' Vraag ik. 'Ik heb echt zin om hem te zien en zometeen moet ik naar een zwijmelfilm.' Zeg ik, en ik kijk met een scheve glimlach naar Dan. Timmie zit al op zijn schouder.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik was fluitend aan het koken en luisterde muziek. Zo kon ik me beter concentreren terwijl mijn broertje en zusje aan het rondrennen waren. Ik schrok toen ik een zachte gil hoorde gevolgd door een deur die dicht gegooid werd. Shit, Herman. Het was mijn stiefvader en ik kon aan de manier waarop hij liep horen dat hij weer te veel gedronken had. Ik liep snel naar Floris en Emma. 'Ga maar lekker naar jullie kamer,' zei ik zachtjes in de hoop dat Herman het niet zou horen. Ik had Herman nog nooit papa genoemd en dat was ik ook niet van plan. Ik deed de deur van de kinderkamer dicht en liep naar de plek waar al het lawaai vandaan kwam. 'Hey, meeissy, hey je wejr gesjopt?' vroeg hij, en hij wees naar de tassen van de Douglas. 'Waar ben je nu weer geweest?' vroeg ik hem terwijl ik zijn schoen uit trok. Zijn voeten stonken vreselijk en ik trok ook zijn sokken uit. Ik legde zijn benen op het bed. Ik had altijd een bed in de woonkamer staan voor zulk soort gebeurtenissen, wat eigenlijk bijna elke avond was. Ik keek naar de tafel waar mijn voogdijpapieren lagen die alvast had meegenomen van het gemeentehuis. Ik pakte ze snel en deed ze in mijn bh. Ik had geen andere plek om het te verbergen. Herman sliep al bijna maar bukte toen voorover. IK wist dat hij moest overgeven maar ik was te laat het ging half over mij heen. "kut!' riep ik hard. Het ging ook deels over mijn jurk. Ik pakte een doekje en maakte zijn vieze baard schoon. Het was zo ransig dat ik er bijna van over mijn nek ging. Ik liep naar de kast en haalde ene sopje tevoorschijn. Ik had dit al vaker gedaan dus ik was er al snel in geworden. Snel ruimde ik de kots op en liep ik naar de douche. Ik ging snel onder de straal staan en akte mijn shampoo en zeep. Als ik toch onder de douche moest kon ik net zo goed ook mijn haar wassen. Na een tijdje stapte ik uit de badkamer. en wikkelde de handdoek om mij heen.Ik liep even naar de kinderkamer om te luisteren of ze nog binnen waren. Gelukkig hoorde ik dat ze politietje aan het spelen waren en ik liep verder naar mijn eigen kamer. Ik zocht in mijn kast naar een jurkje maar ik kon niks geschiktst vinden. Ik ging op het bed zitten. Opeens schoot me te binnen dat mijn moeder mij een jurk had gegeven voor 'als het ooit nodig was'. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik eraan dacht dat zij hem ook had gedragen. Ik keek op de plank waar het jurkje lag. Met een diepe zucht trok ik het aan. Ik ging huilend op het bed zitten en ik zag mijn moeder voor me. 'Liefje, deze heb ik aangehad op mijn eerste bal. Als het ooit nodig is mag je het aanhebben.' had gezegd met de bedoeling voor mijn eerste date. Ik liep naar de spiegel en droogde mijn laatste tranen. Ik werkte mijn make-up bij en ging weer naar de keuken. Ik dekte de tafel en riep de kinderen aan tafel. 'Je ziet er mooi uit!' zeggen ze in koor. 'Dankje' zeg ik en ik moet nog een keer extra slikken om niet in huilen uit te barsten.

    Na het eten pak ik mijn telefoon.

    Hoe gaat het met jullie quest?

    sms ik naar iedereen.
    (sorry had even wat inspiratie)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 13:25 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daniel

    'Skyfall, here we come' zei ik lachend. Timmie zat op mijn schouder. 'Wie zegt dat ze naar een zwijmel film wil? Als je haar laat kiezen zit er altijd kans in dat ze een film kiest die jij ook leuk vind.' zeg ik om maar als goed advies te klinken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    Ik zit ondertussen nog in de kapsalon, en lieke is gewoon zo maar weg gegaan met die jongen zonder iets te zeggen, nou lekker gaat dat ze kent die jongen amper. ik loop even naar de jongen van de kapsalon toe om te vragen of ik misschien nog geknipt kan worden. 'Hey, ik heb een vraagje en weet niet of je tijd hebt maar zou ik misschien nog geknipt kunnen worden, want het is bijna sluitingstijd, dus ik snap als het niet zou kunnen, maar het zou wel fijn zijn'

    Brandon Jason Jeffersons
    Ik keek even naar de wachtruimte en zag maar 1 iemand nog zitten, en we waren met zijn 3en aan het werk, dus druk was het niet. Ik keek het prachtige meisje glimlachend aan.
    'Ga maar zitten, wat kan ik precies voor je doen?' vroeg ik toen ik de zwarte cape bij haar omdeed en haar haren nat maakte met wat water.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    'Ik zou graag de puntjes geknipt willen hebben, maar niet te kort graag, ik haat het als er veel van mijn haren worden afgeknipt, snap je dat' ik kijk de jongen in de spiegel vragend aan. 'trouwens wat ik me af vraag, waarom gaat een jongen in een kapsalon werken, best vreemd toch, de meeste jongens, willen auto monteur worden ofzoiets'

    Brandon Jason Jefferson
    'Je moet wat doen om geld te verdienen, en zonder opleiding word je geen automonteur, en dit heb ik van vrienden en mijn moeder geleerd.' zei ik grijnzend toen ik voorzichtig de uiterste puntjes van haar haar afknipte.
    'Maar jij zat hier net ook al te wachten toch?' vroeg ik want ik herinnerde haar van toen ik de vorige klant ophaalde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Emily Johnson
    Ik zag de jongen van de supermarkt naar het fietsenrek lopen. Ik twijfelde geen moment en liep achter hem aan. Toen hij zijn fiets van het slot haalde dacht ik na over hoe ik hem kon aanspreken. 'Eum sorry, maar waar heb je dat shirt gekocht? Mijn broer is namelijk binnenkort jarig.' Ik wou mezelf tegen mijn hoofd slaan, had ik niks beters kunnen bedenken? Ik keek hem afwachtend aan en beet op mijn lip.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik liep de Mediamarkt uit, Eve vermaakte zich wel met die jongen, en Lizzie was al snel weer weg gegaan. Ik besloot om de jongen van de boekenwinkel maar eens te gaan bekijken en ik liep de boekenwinkel in.
    'Hey, uhm, heb je misschien advies over een goed boek?' vroeg ik hem. Hij was echt geen lelijke jongen, maar dat wist ik al, want ik had hem al eerder gezien, en ik wist dat het een ontzettend domme vraag was, maar dan had ik in ieder geval iets om een gesprek mee te beginnen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    'Ja dat klopt, mijn vriendin moest eigenlijk geknipt worden, maar die ging er met een klant van jou vandoor, dus bleef ik hier alleen achter, en ik had toch niks beter te doen, dus dan maar even de puntjes bij laten knippen, zo simpel is het' ik voel mijn mobiel trillen in mijn zak, en pak hem snel en stuurt even een smsje terug.

    Samuel Austin

    Ik had net mijn fiets van het slot gedaan toen een meisje aan me vroeg waar ik mijn shirt had gekocht. Ik keek op en zag best wel een mooi meisje. Mijn moeder neemt eigenlijk vaak gewoon shirts voor me mee, dus ik weet niet wat ik moet zeggen. "Uh, eigenlijk ben ik dat vergeten, ik heb hem al best lang, sorry," zeg ik. Kom ik eens een knap meisje tegen, en dan kan ik haar niet eens helpen! Nou ja, ik vind vast ooit wel het perfecte meisje.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik kijk hem lachend aan. 'mooi ik denk dat ik nog even in het winkelcentrum blijf, maar ja. Dan kan ik gelijk met je mee fietsen naar mijn huis.' ik grinnik eventjes en zet een stapje weg van de kassa. Mensen staan namelijk in de rij. Ik loop om en ga naast Sebas staan achter de kassa. Zodat de mensen beter in de rij kunnen staan. Ik kijk rond door de mediamarkt, maar Felicia en Eliza zijn nergens te bekennen. Ik trek een pruillipje en kijk even Lachend naar Sebas. 'ik ben 16,' grijns ik. 'Net geworden.' Ik kijk hem aan. Hoe oud zou hij zijn? Ik viel altijd rond de twee jaar ouder. Ik vond hun nou eenmaal aantrekkelijker. Dus hoe oud zou hij zijn? 'En jij,' vraa ik maar met een lachje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    'Ah.' knikte ik begrijpend toen ik de laatste puntjes eraf knipte. Ik ging nog een keer met mijn handen door haar haar en föhnde ze losjes droog.
    'Zo, klaar.' zei ik glimlachend toen ik de cape afdeed en haar in de spiegel aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.