• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik pak Timmie terug en sta op. 'Sorry, ik moet me nog even klaarmaken, ik ben echt nerveus,' zeg ik met een glimlach, maar van binnen wil ik gewoon dat wat ik zei niet waar was. Ik loop naar huis, ik woon midden in het centrum. Ik zie mijn familie, het zijn gewoon te veel kinderen. Ik heb namelijk twaalf broers en zussen, en mijn moeder is ook nog zwanger. Ik ben de oudste, en daardoor heb ik veel plichten. Ik zie mijn moeder en vader in de keuken. Blijkbaar hebben ze het over geld, zoals altijd. Bij ons in huis moet iedereen vanaf zijn dertiende werken, en vanaf je vijftiende moet je een echte parttime baan. 'Ik ben thui-uis!' roep ik, en mijn moeder draait zich naar me om. 'Zack, niet zo schreeuwen, je moet trouwens vanavond op de kleine passen,' zegt ze, en ik gooi mijn tas in de hoek. 'Ik kan niet, ik heb een date,' zeg ik kalm, maar eigenlijk hoop ik dat ze trots zijn. 'we hebben oudergesprekken van Kiki, James, Willie en Jan,' Zegt ze, en ze kijkt me boos aan. 'Waarom past Tim niet op ze?' vraag ik chagrijnig. Ik besef dat ik Lieke 's nummer niet heb. 'Ik ga heus niet afzeggen voor die kleuters,' Zeg ik, en boos ren ik naar boven.nu nog een ander probleem, wat moet ik in godsnaam aandoen? Ik besluit te gaan voor een blouse met een spijkerbroek, niet al te gedurfd, maar ook niet saai of zo. Hopelijk krijg ik geen huisarrest.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 11:56 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (-.- Ik kijk echt letterlijk overal over heen)

    Sebastian Hotchner
    Ik knikte even en liep richting de persooneels ruimte(Thingy). "Umh, ik ben ook 16, word bijna 17," Zei ik, "Wacht heel even, even mijn jas pakken." Ik rende zo een beetje naar mijn jas, paktemijn sleutels en de rest van mijn spullen en liep weer terug. "Ik ben klaar." De andere man was er nog niet, maar ik wilde niet langer blijven dan ik moest. Gelukkig kwam hij binnen lopen met het excuus dat hij te laat was. Ik trok mijn jas aan. "Vandaag was een hele hele lange dag. Gaan we?" Vroeg ik vrolijk en pakte mijn sleutels uit mijn zak.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Samuel Austin

    Ik stap op de fiets en rijd naar huis. Ik voelde me een beetje stom, het leek alsof ik moeite had om met het meisje te communiceren. Wat zal ze wel niet denken? Ach ja, waarschijnlijk zie ik haar nooit weer. Ik kom thuis, kleed me om en ga achter de computer zitten. Lekker gamen tot ik moet eten. Misschien kan ik kijken of Leon online is op skype. Ik open skype en zie dat hij niet online is. Ik zucht en open LOTRO. Ik moet nog een moeilijke quest halen, dat brengt me wel op andere gedachten.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lieke

    Ik was heel nerveus en ik wist niet of het een goed idee was om juist nu weg te gaan. Ging het niet allemaal te snel? Uiteindelijk besloot ik natuurlijk wel te gaan. Het was ten slotte wel mijn eerste date. Ik deed mijn jas aan en pakte een tas in voor Floris en Emma. 'Kom maar jongens.' zeg ik en ik draag Emma en heb Floris aan mijn pink. We lopen naar beneden. Helemaal beneden in de flat woont mervrouw Sieber. Zij past altijd op als ik iets belangrijks te doen heb. 'Ach hallo, komen de kinderen weer een nachtje logeren?' zegt ze vrolijk. 'Ja je weet dat ik het liever niet heb. Dat ik u liever niet lastig val maar het is belangrijk. Vooral vandaag.' ik liep naar binnen en legde Emma in bed. 'Ach kind, ik doe dit met liefde, je kan ze altijd langs brengen dat weet je. Wat is er zo speciaal vanavond?' vroeg ze met een nieuwschierig gezicht. 'Ik heb een date.' zeg ik glimlachend. Als ik mijn horloge zie is het al laat. 'O maar ik moet gaan.' zeg ik en ik ren naar mijn fiets. Ik had nu geen zin om op de scooter te gaan.

    Na een half uur rijden ben ik eidelijk bij de bios. Ik pak het boekje dat Zack heeft laten vallen, volgens mij expres, en zie daar zijn telefoon nummer in staan. Ik sms hem dat ik er sta en ik kijk vol verwondering naar een mooie fontein in het midden van het plein.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Mijn ouders zijn 'm gewoon gepeert, en blijkbaar ging Tim op date. Hij wel, en ik niet! De hele tijd kijk ik op de klok. Bah, ik had al bij de bios willen zijn. Net voordat ze gingen kondigden mijn ouders aan dat ze na de gesprekken ook nog naar vrienden zouden gaan. Ik krijg niet eens betaald voor dit! Als ik een smsje van Lieke krijg voel ik dat het nog niet voorbij hoeft te zijn. Hey, moet op broertjes/zusjes passen, kan je morgen? <3 Zack Stuur ik terug, en ik zie Kiki kijken. 'Was dat je vriendinnetje?' Vraagt ze giechelend, en Anna giechelt mee. 'Nee, nou ja... We hadden een date,' Zeg ik, en ik denk weer aan het moment dat ze riep dat ze de jongen van de speelgoedwinkel wou.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Snel stuur ik terug . Ik wil wel mee oppassen. En ik kijk in het boekje waar ook zijn adres staat ik pak mijn fiets en rij ernaar toe. Ik bel aan en wacht even


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik knik even en glimlach. Oké bijna jaar ouder. Ik kijk hem met een lachje na en wacht geduldig. Nu had ik dus geen tijd meer om te oefenen.... Ach ja. Ik bijt op mijn lip en grinnik even. Dat werd bioscoop vanavond. Ik kijk op als hij er weer is. 'Jep, we gaan.' Ik haak mijn arm door de zijne en trek hem mee naar mijn fiets. Nog een paar maanden en dan kreeg ik een scooter. Nu was ik bezig met mijn rijbewijs. Ik laat hem los en kijk hem aan. 'Wacht hier heel even. Even mijn vriendinnen gedag zeggen.' Ik ren richting de boekenwinkel en open de deur. Ik zie Felicia met de jongen praten. 'Felies ik ben naar huis. Met Sebas,' grijns ik en zwaai even. Dan loop ik de winkel weer uit en kijk om me heen. Waar waren Eliza, Emily, Lieke en Jolie. Jolie kon ik wel raden... Vlug loop ik naar de kapsalon. 'Jo ik ben weg naar huis. Kan jij dat tegen Lizzie, Em en Lieke zeggen? Felies weet het al.' grijns ik en kijk haar aan. Dan kijk ik naar de jongen. 'Dag,' grijns ik. Ik loop weer naar mijn fiets en kijk naar Sebas. 'Waar staat jouw fiets,' vraag ik hem met een lachje en kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zack

    Als ik de bel hoor staan Kiki en Willem al bij de deur. Mijn hart gaat wild tekeer en ik bereid me voor. Lieke is al half binnengetrokken door mijn broertjes en zusjes, en ik glimlach. Als Lieke op de bank zit stel ik alle kinderen voor. 'Die daar is Kiki, daar is Tommie, Willie, Jan, Willem en James. De rest ligt al in bed,' Zeg ik, en ik loop naar de keuken om wat cola voor mij en Lieke, en wat sap voor de kleintjes te halen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 12:45 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emily Johnson
    Toen ik niemand van mijn vriendinnen zag staan besloot ik naar huis te gaan. Na een kwartier wandelen zag ik mijn huis om de hoek verschijnen. Ik stak mijn sleutel in het slot en zwaaide de deur open. 'Ik ben terug!' Riep ik en rende naae boven. Ik starte mijn laptop op en deed mijn haar in een losse dot. 'Zou Ik Sam op facebook vinden?' Mompelde ik in mezelf en logde me in. 'Hebbes.' Ik vertsuurde hem snel een verzoek, waarna ik mij tussen mij kussens op bed liet vallen.

    Lieke

    Als ik binnen ben zie ik allemaal schattige kinderen. Als ik op de bank ga zitten gaan ze in een kringetje rond mij zitten. Als zack ze aan mij voorstelt geven ze me keurig een hand. Als zack vervolgens even de kamer verlaat krijg ik direct allemaal vragen naar me toe gesmeten. Tommie wil graag op mijn schoot zitten en dat laat ik ook gewoon toe. Dat heeft Emma ook zo vaak, de drang om tegen je aan te hangen.

    Als zack terug komt met wat cola gaan alle kinderen allemaal naar een andere kant van het huis. Best een grappig gezicht. Alleen Tommie blijft zitten.
    'Wat zijn jou broertje en zusje schattig zeg.' zei ik terwijl ik een slokje van mijn cola nam. 'O ja, deze had ik gevonden.' ik gaf hem het boekje terug terwijl ik tommie even op mijn andere been til.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Bedankt, ik was he al kwijt. Gelukkig heb jij hem gevonden, anders was het helemaal mis gelopen!' Zeg ik vrolijk, en ik haal Timmie uit mijn borstzak om hem in zijn kooitje te doen. Daarna komt Willem om te zeggen dat Kiki hem heeft gebeten. Zuchtend loop ik naar de kinderen en stuur ze bijna allemaal naar bed, ze mogen geen ruzie maken. Alleen Tommie en James mogen nog op blijven. Tommie valt binnen twee minuten in slaap en James vindt het saai om beneden te blijven en gaat boven een film kijken. Daardoor blijven ik en Lieke samen over. We besluiten samen een film te kijken, en ik laat alle films die we hebben zien aan Lieke, zij mag uiteindelijk kiezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk toe hoe Zack alle kinderen aanpakt en lach er zachtjes om. Als iedereen naar bed is komt Zack terug met een stapel films. "doe die maar' zeg ik lachend. Ik wees naar dumb&dumber die ik al honderd keer had gezien.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Oke,' Zeg ik, en ik zet hem op. Ik heb deze echt al heel vaak gezien, maar hij blijft grappig. Ik ga dicht tegen Lieke aanzitten. Ook heb ik wat chips op tafel gezet. Ik stop er twee in mijn mond en doe de derde in die van Lieke. Lachend om de grappen sla ik stiekem mijn arm om haar heen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel Austin

    Ik ben druk bezig met het verslaan van de boss als mijn moeder me roept voor het eten. Bam! We hebben gewonnen, gelukkig kwam ze niet eerder. Ik sluit LOTRO af en kijk nog snel even op mijn facebook pagina. "Emily Johnson heeft je een vriendenverzoek gestuurd". Emily? Oh! Ik kijk nog eens naar haar foto en klik op accepteren. Meisjes krijgen het niet vaak voor elkaar dat ik moeite heb met ze te communiceren, dus dit kan nog interessant worden.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lieke

    Zack had de film ook al vaak gezien at kon ik zien. HIj zei steeds zinnetjes na en lacht steeds een paar seconden van tevoren. Dat is wel grappig want dat doe ik zelf ook. Na een tijdje voel ik dat hij zijn armen om mij heen slaat en ik ga automatisch iets meer tegen hem aan leunen.

    Als de film afgelopen is ben ik moe maar ik wil niet dat hij dat merkt. Ik lig nu helemaal tegen hem aan en heb mijn ogen dicht gedaan, het was vandaag een hele lange dag en ik ben doodop, maar ik heb geen zin om hier weg te gaan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!