• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lieke

    'Ja eeum mijn stiefvader' zeg ik bedroeft. Waarschijnlijk is hij alweer weg gegaan. Ik had geen zin om erop te reageren dus ik zeg: 'Ik moet mijn broertje en zusje nog ophalen.' zeg ik 'Ga je mee?' vraag ik. Als hij stilletjes ja knikt loop ik naar de deur van mevrouw Sieber. Ik bel aan en ik hoor kleine trappelende voetjes mijn kant op lopen. Als de deur open gaat zie ik Floris in de deur opening staan. 'Lieke!' schreeuwd hij en hij knuffeld mijn been. 'Dit is Floris.' zeg ik lachend. Mevrouw Sieber kwam aan gewaggeld met Emma in har pyama. 'Sst,' fluisterd ze,'ze slaapt nog.' Ik neem haar over en bedankt mevrouw Sieber. 'Dit is Emma.' zeg ik wanneer ik haar een kusje op haar kruin geef. 'Wil je nog mee naar boven?' vraag ik stilletjes, en ik zie dat Floris Zacks hand probeert vast te houden.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:25 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    {Tsubaki --> Kwijt}


    Tijd voor koffie.

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik knik even en glimlach. Oké bijna jaar ouder. Ik kijk hem met een lachje na en wacht geduldig. Nu had ik dus geen tijd meer om te oefenen.... Ach ja. Ik bijt op mijn lip en grinnik even. Dat werd bioscoop vanavond. Ik kijk op als hij er weer is. 'Jep, we gaan.' Ik haak mijn arm door de zijne en trek hem mee naar mijn fiets. Nog een paar maanden en dan kreeg ik een scooter. Nu was ik bezig met mijn rijbewijs. Ik laat hem los en kijk hem aan. 'Wacht hier heel even. Even mijn vriendinnen gedag zeggen.' Ik ren richting de boekenwinkel en open de deur. Ik zie Felicia met de jongen praten. 'Felies ik ben naar huis. Met Sebas,' grijns ik en zwaai even. Dan loop ik de winkel weer uit en kijk om me heen. Waar waren Eliza, Emily, Lieke en Jolie. Jolie kon ik wel raden... Vlug loop ik naar de kapsalon. 'Jo ik ben weg naar huis. Kan jij dat tegen Lizzie, Em en Lieke zeggen? Felies weet het al.' grijns ik en kijk haar aan. Dan kijk ik naar de jongen. 'Dag,' grijns ik. Ik loop weer naar mijn fiets en kijk naar Sebas. 'Waar staat jouw fiets,' vraag ik hem met een lachje en kijk hem vragend aan.


    [Bluehope? :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ben Er! Mot ik ook nog met Mitchell reageren? God, dit gaat snel..)

    Sebastian Hotchner
    Ik liep het ene moment nog naast haar en het andere was ze weg. Vasr iemand gedag zeggen. Je ging namelijk normaal niet in je eentje naar de stad. Vrolijk bleef ik even staan. Normaal was ik niet zomaar met een meisje meegegaan, maar haar had ik al een aantal keer eerder gezien. Ze kwam terug en vroeg waar mijn fiets stond. "Mijn fiets staat daar" Zei ik wijzend naar mijn fiets die echt gewoon naast mij stond. Ik lachte even en haalde hem van het slot. "Waar staat de jouwe?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zack

    'wat een schatjes, ik zou ze bijna willen adopteren, en ja, ik wil wel mee naar boven.' zeg ik, en ik til Floris op. 'Hallo, ik ben Zack.' Zeg ik, en ik glimlach vriendelijk naar het jongetje in mijn armen. Hij doet me lichtelijk denken aan Tommie, maar die is thuis. Als we de trap op lopen pakt Floris mijn haar beet, en ik moet kachen. 'Niet doen, loslaten,' Zeg ik, ik ben gewend om kleine kinderen te laten doen wat ik wil. Als je het rustig zegt, kunnen ze het beter verstaan, en als je iets boos zegt, willen ze niet luisteren. 'Volgens mij ben jij niet zo blij met je stiefvader,' Merk ik op als we boven zijn, en ik zet Floris weer op de grond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik lach even en loop naar de fiets vlakbij de zijne. Snel haal ik hem van het slot en ga op het zadel zitten. Ik fiets naar Sebastiaan toe en grinnik even. 'Het is tien minuten fietsen, iets meer. Hoop niet dat je daar problemen mee hebt,' grinnik ik en bijt op mijn lip. Dan begin ik alvast langzaam te fietsen en wacht tot hij naast me fietst. 'O en niet op mijn ouders letten, ze zijn heel chique,' grinnik ik en rol met mijn ogen. Ik bijt op mijn lip en denk na.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lieke

    Ik pak mijn sleutels en doe de deur open. 'Zag je hem net? zo is hij altijd. Als ik 18 wordt dat over een paar maand is wil ik graag de voogdij over ze en ik ben aan het sparen voor mijn eigen appartement.' zeg ik en ik gooi de deur open. Ik loop naar de rommilge kinderkamer en leg Emma weg. 'HIj mag nog wel even opblijven.' zeg ik wanneer ik een beker pak en die vul met roosvice. Ik zet cars 2 op en Floris zit al in de film. Ik plof op de bank neer en zucht diep. 'zo gaat het nou iedere dag' zeg ik en ik klop op de plaats naast mij op de bank als teken dat hij mag gaan zitten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    'dat is lief, scheelt me weer geld, ben ik zo speciaal meisje dan' zeg ik grijnzend tegen hem en geef hem 10 euro. 'Je zult wel blij zijn, eindelijk klaar met werken naar zo'n lange dag, wat ga je meestal doen na werktijd' vraag ik aan hem en stop mijn portemonee weer in mijn tas.

    Sebastian Hotchner
    Vrolijk begin ik te fietsen. Een klein stukje moet ik iets sneller fietsen om haar bij te houden, maar het ging wel. "Mijn huis is een half uurtje fietsen en dan nog een kwartier met de trein, dus nee, geen probleem mee." Zei ik lachend. Ze leek er echt moeite mee te hebben dat haar ouders zo chic waren.al leek het mij nou niet echt een stuikel punt. "Gaan we niet meer last hebben van je broertje?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik kijk opzij naar Sebastiaan. Wat was ik een leugenaar... 'nee hij is nu bij zijn vader.' Ik glimlach even. 'Lang verhaal,' glimlach ik en fiets rustig door. Al snel kwamen we in de buurt van de grote huizen, met groot bedoel ik dan oprijlanen van echt twintig meter en grote huizen. Ik stop voor mijn huis en toets de code van het hek in. Ja dat soort huis was het. Ik was er heel blij mee, maar mijn ouders... Ik kon hun soms echt wel slaan. Mindere waren niet goed genoeg voor hun. Ja dag. Iedereen is goed genoeg. Ik loop met mijn fiets de oprijlaan op en kijk achterom. 'Loop maar achter me aan,' glimlach ik naar Sebastiaan. Ik parkeer mijn fiets voor de garage en pak de huissleutel. Vlug open ik de garage deur en rij mijn fiets naar binnen. Ik wacht tot Sebastiaan ook in de garage staat en open dan de deur van de garage naar het huis. Die zit gewoon aan het huis vast namelijk. 'Ik ben thuis,' schreeuw ik. Mijn moeder komt aangelopen. Ze heeft een zwart jurkje aan. Zo'n streng chique jurkje. Ik trek Sebastiaan achter me aan. 'Wie is dat,' hoor ik mijn moeder nog vragen. 'Sebastiaan,' reageer ik. Ik loop de keuken in en laat zijn hand los. ik schenk voor mezelf een bacardi cola in, maar voordat ik een slok kan nemen gooit mijn moeder het weg in de gootsteen. 'Geen drank,' zegt ze streng. Ze loopt weer weg. 'Wat wil je drinken? Je mag drank,' grijns ik en kijk hem aan,


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sebastian Hotchner
    Ik fronste toen ze zei dat haar broertje bij zijn vader was. Oke dan. Ik ging er niet verder op in, dat vond ik onnodig. We kwamen bij de grote huizen aan en stopte bij een huis met een code op het hek.Dit was ik niet gwend. Ik was vervallen halletjes en vele trappen gewend. Nou had dit huis vast ook vele trappen, maar ik woonde in een flat. Samen met mijn broer van 21. Mijn ouders woonde vrij verweg en ik woonde voor mijn studie bij mijn broer, tot mijn achttiende dan he? Ik kee verbaasd rond en zette mijn fiets neer. Ik werd meegetrokken door Ev en alles wat ik zag was een vrouw in een zwarte jurk. Ik volgde hun gesprek niet helemaal. "Umh, die maar gewoon cola." Zei ik met en kleine glimlach. Ik dronk niet, nog niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik knik en pak een glas en een fles cola. Ik schenk twee glazen cola in en geef hem een glas. Ik Loop door de keuken heen de Hal in en open de gamekamer. Daar staan alle wii spellen en xbox spellen boem maar op. Ook kijk ik hier films. Een groot scherm hangt aan de muur. Ik pak de game uit mijn tas en loop naar de installatie. Snel zet ik alles aan. Dan kijk ik op naar Sebas. 'Gooi je jas en schoenen maar ergens neer.' ik glimlah even en trek mijn hakken uit. Ik neem mijn jas mee naar de hal. Mijn moeder kijkt je even aa en vraagt wie het is. Ik zeg doodleuk dat het de jongen van de mediamarkt is. Gelijk vernauwen haar ogen zich. Ze wilt een rijke jongen als mij vriendje. Het liefst huwelijkt ze me nog uit, maar dat sta ik lekker niet toe. Dan zou ik weglopen. Ik loop de kamer weer in en plof naast Sebas op de bank.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sebastian Hotchner
    "Dit is een heel groot huis." Mompelde ik verbaasd. Ik voelde mij een beetje ongewenst en niet echt op mijn plek, maar ik kwam normaal niet in deze buurt, de rijke buurt. ik keek even naar alles games die er stonden en het scherm aan de muur. Wow. Ik ging ongmakkelijk zitten na mijn schoenen netjes tegen de muur gezet te hebben en mijn jas opgevouwen en er overheen gelegd te hebben. Ik keek een beetje verwonderd om me heen. Ev kwam terug en ik keek haar met een schuin hoofd aan. "Umh, moet ik mij niet voorstellen aan je moeder?" Vroeg ik en ging wat gemakkelijker zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik kijk hem met een lachje aan en bijt op mijn lip. 'Ne-,' wil ik zeggen maar mijn moeder snoert de mond. 'Dat zou ik heel fijn vinden,' glimlacht ze. Ik zucht diep. Mijn moeder loopt langs me heen en steekt haar had naar Sebastiaan uit. 'Amy,' stelt ze zichzelf voor. Ik plof neer op de bank. 'Evelynn ruim jij de spullen van Sebastiaan even op.' ze gebaard naar zijn jas en schoenen. Ik ko weer overeind. 'Tuurlijk mama,' zeg ik expres overdreven bekakt. Mijn moeder zucht diep. Ik ruim vlu alles op. I laat Sebastiaancecht niet alleen achter met min moeder!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sebastian Hotchner
    Aan Ev te zien wilde ze me niet voorstellen aan haar moeder. O god, ze moest eens weten, mijn vader was waarschijnlijk nog erger. "Amy" Stelde haar moeder zichzelf voor. Ze leek mij een aardige vrouw. Ik gaf haar beleefd ee nhand. "Sebastian. Hotchner, maar dat is van mijn moeders kant. Van mijn vaders kant is het Patel, als in dé Patel." Stelde ik mezelf voor. dit was de eerste keer in vijf jaar dat ik mijn vader noemde, maar aangezienik me in een heel groot huis bevond leek het me wel zo gepast. Ik was een Patel, yippy. Ik vond het niet erg, maar mijn vader had mijn moeder wel mooi laten zitten. Ik kon hem niet uitstaan, maar zou wel zijn bedrijf overnemen aangezien mijn broer daar niet geschikt voor was. Ïk lachtte even onzeker naar Ev.


    We've lived in the shadows for far too long.