• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Evelynn Rosalie Flow

    Geintresseerd luister ik naar zijn verhaal en glimlach bemoedigend naar hem. Ik plof neer op de bank en leg mijn voeten op het tafeltje voor me. Mijn moeder glimlaht nog even naar Sebas en haalt dan mijn voeten van het tafeltje. Ik zucht diep en geïrriteerd en leg mijn voeten er weer op. ik pak de controllers en geef er eentje aan Sebas. 'Alsjeblieft.' ik grijns Even. 'Evelynn haal je voeten va het tafeltje.' ik luister niet en installeer alles zonder naar mij moeder te kijken. Ineens wordt het tafeltje onder mijn voeten weggetrokken en valle die met een klap op de grond. 'Je gedraagt je als een kleuter.' 'Auw,' zeg ik ng van de klap van mijn voeten. 'Waaro moet je me altijd zo dwarszitten?' ik kijk mijn moeder nu wel aan. Dan kijk ik naar Sebas. 'Kan dat niet een andere keer? En je weet het antwoord al mam' zonder nog iets te zeggen loopt mijn moeder weg. 'Oke ben je klaar om te verliezen,' zeg ik grijnzend tegen Sebas en kijk hen met een Lachje aan. Ik druk op start en ga klaar zitten. 'Eerst potje inkomen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zack

    'Ik ben over een maand al achttien,' Zeg ik, en ik glimlach als ik kijk naar Floris. Vroeger was ik ook dol op cars, alleen deel twee as er nog niet. 'Bij mij thuis gaat het geen haar beter. Mijn vader deelt klappen uit aan de eerste die thuiskomt en mijn moeder gaat sowieso vreemd,' Leg ik uit, en ik schud triest mijn hoofd. 'Mijn ouders hebben meer kinderen dan ze zich kunnen veroorloven,' Leg ik uit, en ik zucht. 'Wanneer ben jij jarig?' Vraag ik, en ik ga naast Floris zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brandon Jason Jefferson
    'Gewoon naar huis, mijn kleine broertje zit waarschijnlijk nu al te springen om met me te spelen.' zei ik grinnikend toen ik aan mijn kleine broertje dacht. Hij keek tegen me op, en ik wilde een goed voorbeeld voor hem zijn.
    'En wat ga jij nu doen?' vroeg ik geïnteresseerd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lieke

    'Over 3 maand' zeg ik vrolijk. Iedere keer als iemand het me vraagt wordt ik blijer het moment van voogdij komt steeds dichterbij. Ik kreeg allemaal ideeen over samenwonen en samen opvoeden van een paar kinderen voor me. Snel schud ik met mijn hoofd. Dat zijn alleen maar dromen. Ik zie Floris langzaam in elkaar zakken. 'Kom op vent, gaan we naar bed.' zeg ik en ik til hem op. HIj legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Ga je me helpen, of moet je weg?' Hoelaat moet je trouwens weg?' vraag ik terwijl ik al een stukje loop.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    'Aah wat leuk dat je een klein broertje hebt, ik ben maar enigskind beetje saai thuis dus' ik kijk even op mijn mobiel hoe laat het is en kijk hem dan even aan. 'Euhm ik weet niet zo goed wat ik ga doen, eerst thuis eten, daarna misschien even huiswerk maken, en dan denk ik tv kijken op de bank, zo saai is mijn leven ja' lach ik naar hem.

    Zack

    'Voor twee uur zijn mijn ouders zeker niet thuis en de kleintjes slapen als een roos,' Verzeker ik Lieke. Daarna kijk ik zuchtend op mijn horloge. De avond is veel te snel voorbij gevlogen. Ik wil veel langer met Lieke samen zijn, maar over een paar uurtjes is het voorbij. Vreemd, tot kort heb ik gedacht dat liefde op het eerste gezicht niet bestaat, met wat ik vandaag heb meegemaakt, is die gedachte helemaal verdwenen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik zou willen dat ik zo'n rustig leven had.' grijnsde ik. 'Continu zo'n kleine achter je aan hebben is ook niet altijd leuk hoor.' grinnikte ik. Ik zucht en stop het geld weg in de kassa.
    'Nou, veel succes met je huiswerk.' zeg ik glimlachend en ik draai me om om de afgeknipte haren op te vegen en alles netjes te maken.
    'Doei!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lieke

    'Ik ga wel zo slapen, je mag hier blijven slapen.' zeg ik slapjes. Ik was hier niet goed in en ik wist ook niet zeker of dit een goed idee was, maar hij kon sowieso toch niet bij mij in bed want ik had een eenpersoonsbed. Ik kon er zo een extra matras bij leggen. Ik leg Floris neer en hij valt direct in slaap. Ik zag dat hij aan het nadenken was dus ging ik snel nog naar de wc. Ik deed mijn (mooiste) pyama aan en ik liep terug. 'Nou?' vroeg ik om maar niet te veel aan te dringen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    'Wacht, ik wil eigenlijk je best wel mee helpen om op je broertje te passen, ik heb op zich toch niks beters te doen, ten zij jij dat niet wilt natuurlijk, ik wil me echt niet aan je opdringen ofzo' ratel ik en draai me naar hem om.

    Brandon Jason Jefferson
    'Is goed' zeg ik vrolijk, 'over 5 minuten kan ik hier weg.
    Ik zet de bezem aan de kant en zeg tegen mijn baas dat ik naar huis ga. Ik trek mijn jas aan en kijk nog even in de spiegel of ik er wel fatsoenlijk uit zie.
    'Ik ben wel op de scooter, ik weet niet hoe jij hier bent?' vraag ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik stuur mijn moeder even snel een smsje, dat ik niet naar huis kom. 'ik ben hier lopend heen, dus dat komt mooi uit' zeg ik lachend. Ik pak mijn jas van de kapstop en loop naar buiten. 'volgens mij ben jij wel een type die graag meisjes versierd of niet?' Zeg ik grijzend naar hem

    Brandon Jason Jefferson
    Ik zucht, waarom dachten meisjes dat altijd van mij. Zo was ik totaal niet, ik had pas 1 vriendin gehad. 'Nee hoor, ik heb pas 1 vriendin gehad.' zeg ik als ik de deur voor haar open hou en achter haar aan naar buiten loop.
    Ik loop naar mijn scooter en ga er alvast op zitten, de sleutel steek ik in het contact en ik start de scooter.
    'Stap op.' zeg ik vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Verbaasd kijk ik hem aan. 'heb jij serieus pas een vriendin gehad, wow dan kom ik wel heel sletterig over met mijn 5 vriendjes' ik loop met hem naar buiten en blij staan. 'uhm heb je geen helm voor mij ofzo, het is heel gevaarlijk om zo op een scooter te gaan zitten weet je dat' hij dacht toch niet dat ik zonder helm op die scooter bij hem achterop ga zitten, ik ben voor veel in, maar ik wil wel nig graag heel blijven.
    Ik weet echt nog niet zo goed wat ik van hem moet denken.

    Brandon Jason Jefferson
    'Hier' grinnikte ik toen ik een helm uit mijn scooter haalde en aan haar gaf. 'Staat je goed' zei ik grijnzend toen ze het ding opzette en eindelijk achter op stapte.
    Ik reed niet zo hard en gevaarlijk als ik normaal deed naar huis toe en stopte de scooter toen we er waren. Ik zag mijn broertje al voor het raam staan en zwaaide even naar hem.
    'Dat is mijn broertje' zei ik tegen... Hoe heet ze eigenlijk?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    'Ja, zie ik er met deze helm ook nog mooi uit?' vraag ik aan hem terwijl ik achterop stap. we komen uiteindelijk bij zijn huis aan en ik stap af. 'zeg maar jolie hoor, hoe heet jij eigenlijk ben ik helemaal vergeten te vragen' lach ik naar hem. 'Wat heb jij een schattig broertje zeg, hoe oud is hij?' vraag ik aan hem terwijl ik naar zijn broertje kijken en zwaai er even na. 'Hoe heet je broertje trouwens, is ook wel handig om te weten'