• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Als Lieke haar ogen dicht doet, doe ik dat zelf ook even. Vandaag was de raarste dag van mijn leven. Hij begon zo gewoon, maar eindigt geweldig, maar ook raar. Ik zit met een meisje tegen me aan die ik hooguit vier keer heb gezien. Ik klooi wat met mijn mobiel, en ijk een saai programma, als ik merk dat ze slaapt. Ik lach in mezelf, maar laat haar slapen. Ik speel wat met haar haar en richt mezelf dan op het programma, The voice of Holland, ik heb dit nooit zo heel leuk gevonden dus kijk ik steeds naar Lieke. Niet raar, want ze is prachtig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik moet niet slapen, dacht ik, niet slapen. het was best genant eigenlijk.Maar na weet ik veel uren wordt ik wakker. Ik wil Floris roepen maar ik merk dat ik niet thuis ben. Ik leun op mijn armen en kijk dan in de ogen van Zack. O ja ik was zo moe. dacht ik. Wat ben ik toch een klus. Ik lach en kijk naar de tv, het was niet interessant dus keek ik weer naar Zack.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 14:33 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Fijn geslapen?' Vraag ik, en ik kijk recht in haar ogen. Ik hoor hard geschreeuw van boven waardoor ik mijn ogen afwend. "Ik ben zo terug,' Zeg ik, en ik druk een kusje op haar hoofd. Daarna ga ik naar boven om te kijken wie het was en zie Willem. 'Naar bed jij, nu!' Zeg ik boos. Willem is de brutaalste, en ik moet hem vaak aanpakken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk Zack na en als hij weg is ren ik snel naar de wc om te kijken of mijn make-up nog goed zit. Dit was echt te gênant. In slaap vallen op je eerste date!? Ik loop weer rustig naar de kamer en pak mijn glas. Vervolgens loop ik naar de keuken en vul hem met wat water. Als ik terug kom zit Zack al weer op de bank en ik schrik van hem.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Coockies schreef:
    Evelynn Rosalie Flow

    Ik knik even en glimlach. Oké bijna jaar ouder. Ik kijk hem met een lachje na en wacht geduldig. Nu had ik dus geen tijd meer om te oefenen.... Ach ja. Ik bijt op mijn lip en grinnik even. Dat werd bioscoop vanavond. Ik kijk op als hij er weer is. 'Jep, we gaan.' Ik haak mijn arm door de zijne en trek hem mee naar mijn fiets. Nog een paar maanden en dan kreeg ik een scooter. Nu was ik bezig met mijn rijbewijs. Ik laat hem los en kijk hem aan. 'Wacht hier heel even. Even mijn vriendinnen gedag zeggen.' Ik ren richting de boekenwinkel en open de deur. Ik zie Felicia met de jongen praten. 'Felies ik ben naar huis. Met Sebas,' grijns ik en zwaai even. Dan loop ik de winkel weer uit en kijk om me heen. Waar waren Eliza, Emily, Lieke en Jolie. Jolie kon ik wel raden... Vlug loop ik naar de kapsalon. 'Jo ik ben weg naar huis. Kan jij dat tegen Lizzie, Em en Lieke zeggen? Felies weet het al.' grijns ik en kijk haar aan. Dan kijk ik naar de jongen. 'Dag,' grijns ik. Ik loop weer naar mijn fiets en kijk naar Sebas. 'Waar staat jouw fiets,' vraag ik hem met een lachje en kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zack

    Ik lach als ik Liekes gezicht zie. 'Dit is mijn huis hoor,' Zeg ik lachend, en ik sluit haar in mijn armen. 'Je weet toch dat ik niet meer zonder je kan?' Vraag ik, maar ik laat haar niet antwoorden. Ik druk mijn lippen op de hare, en leg mijn hand op haar rug.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik laat me in zijn vallen en hij zoent me direct. 'Wacht, gaat het niet te snel?' wat is dat een stomme vraag zeg heb je eindelijk een vriendje. 'Ik bedoel euh, niet ik het erg vind want ik weet wel zeker dat ik je leuk vind' als ik weer in zijn ogen kijk heb ik spijt van deze vraag. Straks is dat de reden dat het afgelopen is.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Ik weet dat het te snel gaat, en ik weet ook dat er dan 85% kans is dat onze relatie het niet overleefd, maar ik weet gewoon dat jij de ware bent, ik hou echt verdomd veel van je,' Zeg ik, maar die van binnen weet ik niet zeker ofdat ik de waarheid spreek. Ik hou van haar, dat weet ik zeker, maar dat ze de ware is... Misschien hoop ik gewoon dat het zo is, maar is het gewoon verbeelding.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Ach daar komen we wel achter' zei ik lachend waarna ik hem een kus gaf om hem te vertellen dat het goed zat. Ik keek weer naar de tv denkend aan wat er allemaal kon gebeuren als hij niet de ware was of andersom. 'Hoelaat is het eigenlijk?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Half tien,' Zeg ik nadat ik op mijn horloge gekeken heb. 'Zal ik je naar huis brengen?' Vraag ik, en ik zet de glazen in de afwasmachine. Kan ik jou familie ook zien,' Zeg ik, en ik knipoog naar haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    xkimx124 schreef:
    jolie

    'oke dankjewel, dan ga ik maar even afrekenen dan he' ik sta op uit de stoel, en bekijk mijn haar nog even goed in de spiegel en loop dan vervolgens naar de kassa toe. 'dus hoe duur word dat dan?' Vraag ik hem

    Brandon Jason Jefferson
    'Uhm, voor jou 10 euro.' zei ik grijnzend. Ik wist dat mijn baas niet blij zou zijn dat ik er 5 euro vanaf gehaald had, maar ik kon zo'n mooi meisje toch niet de volle prijs laten betalen?

    Felicia Kiara Mancini
    'Hmm oke.' zei ik toen ik het boek uit zijn handen pakte en de achterkant las, niet echt iets wat me op dit moment aantrok, maar ik besloot het toch maar te nemen.
    'Dus, je houdt van Harry Potter?' vroeg ik grijnzend toen ik het boek op de balie legde en mijn portemonnee tevoorschijn haalde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Emily Johnson
    Toen ik zag dat hij mijn verzoek had geacepteerd, kreeg ik een glimlach op mijn gezicht. Maar eigenlijk draaide bij mij niet alles om de quest, ik vond hem knap en hij zag er ook wel lief uit. De tijd zal het wel uitwijzen. Ik besloot om even met mijn hond gaan te wandelen. Snel zocht ik de riem en deed die om bij Diva. Ik riep nog dat ik weg was en vertrok richting het park.

    Lieke

    Ik glimlachte naar hem tot dat hij over mijn familie begon. Ik slikte mijn tranen weg als ik naar de jurk kijk. 'Is goed,' besluit ik toch maar. Ik had geen zin om in mijn eentje door het donker te fietsen. Ik was bang dat hij raar zou reageren op de vervallen flat maar hij kwam er toch ooit achter.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ze vind het op de een of andere manier moeilijk, waarschijnlijk door zenuwen. Of een familiedrama. Vroeger ben ik wel eens geslagen door mijn vader, vroeger was hij ook wel een playboy. Alleen voor ons zijn ze bij elkaar. Als we bij had thuis zijn zie ik een man voor de deur kotsen. Als hij Lieke groet heb ik door dat het haar vader is. 'Je vader?' Vraag ik, en ik probeer geen afkeer te laten merken.


    Spoiler alert: you will save yourself