• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Sorry, ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen als jongen in een supermarkt xD]

    Samuel Austin

    Ik zet nog snel wat dozen op een kar voor ik pauze heb. Ik stond vandaag achter in het magazijn. Ik besluit lekker even bij de mediamarkt te kijken naar games en loop erheen. Ik zie wat meiden staan bij een jongen en grinnik even. Ik weet hoe je je voelt man, dacht ik, maar eigenlijk lijkt het alsof hij het even leuk vindt als de meisjes. Ik kijk wat tussen de games en zie "fatal frame 2". 45 Euro! Dan zal ik nog even op mijn loon moeten wachten...


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Daniel

    Ik heb bijna geen ppauze meer en ik bedenk me dat ik vanavond niks te doen heb en ik pak mijn iphone ,die ik net nieuw had gekocht van mijn spaargeld, uit mijn broekzak. zin om vanavond uit te gaan? stuur ik naar zack. Ik loop terug naar de winkel en verlos een collega achter de toonbank.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sebastian Hotchner
    Ik liep mee naar de toonbank. "UMh, wel dit is mijn nummer." Zei ik en legde mijn mobiel op de toonbank naar haar toegedraaid. Ik twijfelde even. Bij mij kon wel, maar ik wist niet of da zo een goed idee zo zijn, aangezien mijn thuis situatie. Ook was mijn zusje niet zo heel fijn om bij in de buurt te zijn, eng kind. "Bij mij zou kunnen, maar aangezien jij het voorstelde." Zei ik. Ik kee haar even met een scheve glimlach aan en zuchtte. "Als het kan kunnen we morgen, of vanavond, nog uit eten." Zei ik vrolijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik kijk hem lachend aan. 'Uiteten zouden we gaan als ik won, naar de bioscoop, als jij won. Dus loop nou niet te hard van stapel,' grijns ik en bijt verleidelijk op mijn lip. Ik pak mijn Iphone en zet zijn nummer in mijn mobiel. Daarna zet ik mijn nummer in zijn mobiel en geef hem met een glimlachje mijn mobiel terug. Dan pak ik mijn portomonnee en leg geld neer. Ik kijk hem met een lachje aan. 'Dus bij mij. Na je werk? Dan zouden we inderdaad vanavond uit eten kunnen. Want ik win,' grijns ik en kijk hem even lachend aan, voordat ik het spel pak en die ik in mijn handtas stop.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zack

    Terwijl ik een berichtje van Dan krijg, ga ik op het bankje zitten. Sorry, date vanavond, wat dacht je van zometeen? stuur ik, en ik richt me weer op Lieke. 'Oke, jij gaat naar huis om je klaar te maken en ik ga mijn vrijgezellenfeest houden met Dan,' zeg ik met een grijns. Ik druk een klein kusje in haar nek en loop alvast naar de dierenwinkel. Op de een of andere manier vindt Timmie Dan helemaal geweldig. Dan is ook wel een van mijn beste vrienden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sebastian Hotchner
    "Pff." Zeg ik en blaas een klein plukje haar uit mijn gezicht, niet dat het lukt aangezienhet plukje te kort is. Daarom doe ik het maar weer goed met mijn hand. "Oke, ik ben zo klaar hier. Dus dan kan ik hier weg." Zeg ik nog altijd even vrolijk en ga weer op de toonbank zitten. "Dus, hoee oud ben jij eigenlijk? sorry als je het al gezegd heb"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel

    Ik ontvang het berichtje van zack en zie hem bij een meisje zitten. Ze zag er niet verkeerd uit. Ik zag zack deze kant op lopen en ik zag Timmie al uit zijn borstzak komen. Ik liep op Zack af en gaf hem een box. 'Wie is dat meisje? eindelijk een vriendin?' vroeg ik terwijl ik het meisje achterna keek.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lieke

    Ik ga naar huis en doe mijn allermooiste jurk die ik vanmiddag had gekocht aan en bracht een klein laagje make-up op. Ik had geen idee wat ik kon verwachten dus ik wou alles goed doen. Als mijn broertje binnen komt schrik ik en schiet ik uit. SHIT! ik haal het weg en het moest allemaal overnieuw. 'Lieke, wat doe je?' vraagt hij schattig. 'Ik ga vanavond weg en ik wil er mooi uit zien.' zeg ik en ik aai hem ver zijn bol. Nu moest ik nog eten dus ik trok even een shirt over mijn jurk aan tegen alle vlekken. Ik liep naar beneden en begon te koken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (ik wil niet moeilijk doen ofzo, maar niemand heeft echt moeite hoeven doen voor een date,,iedereen had zo ineens een date geregeld, dat moet je helemaal zelf weten maar daardooe gaat het wel vrij snel, vinf ik zrlf)

    xkimx124 schreef:
    (ik wil niet moeilijk doen ofzo, maar niemand heeft echt moeite hoeven doen voor een date,,iedereen had zo ineens een date geregeld, dat moet je helemaal zelf weten maar daardooe gaat het wel vrij snel, vinf ik zrlf)


    [sluit me volledig bij jou aan, de 1ste dag is nog niet eens voorbij en ze hebben al gezoend alles? Hou het realistisch+hou rekening met de mensen die niet de hele dag online kunnen zijn en blijf rond dezelfde tijd hangen in plaats van het ineens avond te laten worden.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (dat doe ik toch ook? Alleen het realistische niet echt maar dat kwam bij mij ook raar over maar ik dacht ok. Doen we it en niet meer. En ik vind dat ook maar het is niet een quest er kunnen nog meer dingen zijn. Er komen nog meer quests. Maar die moet iedereen zelf bedenken en er kunnen ook problemen alsnog ontstaan tussen de personen.). (dit bedoel ik niet aanvallend)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 23:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Depay schreef:
    (...)

    [sluit me volledig bij jou aan, de 1ste dag is nog niet eens voorbij en ze hebben al gezoend alles? Hou het realistisch+hou rekening met de mensen die niet de hele dag online kunnen zijn en blijf rond dezelfde tijd hangen in plaats van het ineens avond te laten worden.]


    (Op de vorige pagina is ook al gezegd door mij en nogiemand dat we dit erg snel vonden gaan en ofhet wat langzamer kon.
    Maar ik moet wel bekennen dat Bas maar al te graag met Ev ginggame. Al ziet hij dit niet echt als een date. )


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Fuuu ipod qat ben je aan het doen)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 0:08 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Ik haat mijn ipod ik druk steeds op pot terwijl ik nog niet klaar ben met typen)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 0:04 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Ik snap jullie volkomen en ik probeer het realistisch te houden. Wat er allemaal is gezegd kan ik niet veranderrn maar van af nu snap ik het en zal ik het ook anders doen. Lieke is nu aan het eten koken en daar begint ze altijd vroeg mee dus zo laat is het niet.)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!