• Zoals de titel van het topic al vermeld, ik heb een probleem.
    Dit probleem is dat er zeg maar een meisje op school is en wij kunnen elkaar echt niet uitstaan, helaas is dat meisje een vriendin van X een vriendin van mij.
    Nou goed, X en ik zitten op basketbal en nu heeft onze trainer aan dat meisje gevraagd of ze een keer kwam mee trainen.
    Nu komt ze waarschijnlijk vanavond mee trainen maar in de tussentijd heeft dat meisje me in mijn gezicht geslagen, wat er voor heeft gezorgd dat ik nu alleen zit in de pauze omdat X bij het groepje wilt zitten waar dat meisje bij zit en ik wil niet meer bij dat meisje zitten. X weet niet dat ik alleen zit anders zou iedereen het nu weten en dat wil ik dus niet. Maar nu komt dat meisje dus trainen en ik weet niet wat ik daarmee aanmoet, basketbal was het enigste waar ik nog geen problemen had en ik kon er best wel gewoon plezier hebben.
    Ik heb mijn trainer al verteld wat er gebeurd zit, hij zegt dat hij met haar zal praten maar dat als ze wilt komen ze gewoon moet kunnen komen.
    Ik weet nu niet wat ik hier mee aan moet want ik wil niet dat dit kleine pleziertje nu ook in een hel word veranderd vanwege een meisje.

    Wat zouden jullie doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Haar hard terugslaan :Y)


    •*• Lululu •*•

    Heb je je vriendin al verteld dat dat meisje je in je gezicht geslagen heeft?


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Mallory schreef:
    Haar hard terugslaan :Y)


    Dat heb ik ook eens bij iemand geprobeerd, maar zij kon harder slaan. Oei.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Mallory schreef:
    Haar hard terugslaan :Y)


    Probeerde ik heus wel.....ik miste.>_<'


    You were born original, don't die as a copy.

    Savoureur schreef:
    Heb je je vriendin al verteld dat dat meisje je in je gezicht geslagen heeft?


    Ze zag het gebeuren.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ze zag het gebeuren.


    Dan is ze geen goede vriendin dat ze dat gewoon accepteert, tenzij ze (ook) bang is van haar.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Savoureur schreef:
    (...)

    Dan is ze geen goede vriendin dat ze dat gewoon accepteert, tenzij ze (ook) bang is van haar.


    Nou nee ze vind het wel niet kunnen maar zegt er volgens mij niet veel van. Dus ja, nou ja ze is ook niet zo'n geweldige vriendin maar het is het enigste wat ik over heb momenteel.


    You were born original, don't die as a copy.

    Jeetje wat erg! Weten je ouders hier vanaf? Want dit moeten ze denk ik toch wel weten, vind ik.
    En zelf zou ik het niet zo goed weten hoe je dit moet oplossen, maar ik kan me voorstellen dat je het heel naar vind en er ontzettend mee zit.


    Chaos is a ladder.

    Vind ik ook moeilijk. Ik zou open kaart spelen, ook op school. Je mag gewoon niet slaan. punt. Ga naar een vertrouwenspersoon, en praat ook met je ouders. Dat kan veel helpen. Je ouders willen je áltijd helpen, no matter what.
    veel succes en ik hoop dat je er wat aan hebt!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Heeft ze je dan gewoon zonder reden geslagen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Heeft ze je dan gewoon zonder reden geslagen?


    Haha, ik werd eens geslagen omdat een meisje mijn haarkleur niet mooi vond. Of zoiets, het kon ook aan mijn lengte liggen. :s
    Sommige mensen slaan dus echt zonder echte reden.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:32 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Doppelganger schreef:
    Jeetje wat erg! Weten je ouders hier vanaf? Want dit moeten ze denk ik toch wel weten, vind ik.
    En zelf zou ik het niet zo goed weten hoe je dit moet oplossen, maar ik kan me voorstellen dat je het heel naar vind en er ontzettend mee zit.


    Mijn moeder weet het, mijn vader niet nee. Ik ben naar mijn decaan gegaan en ook mijn teamleider, we hebben een gesprek gehad maar er is niks mee gedaan helaas.


    You were born original, don't die as a copy.

    Horizons schreef:
    Heeft ze je dan gewoon zonder reden geslagen?


    Nou we hebben altijd al moeite gehad met elkaar en het is nogal een lang verhaal.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:34 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Savoureur schreef:
    (...)

    Haha, ik werd eens geslagen omdat een meisje mijn haarkleur niet mooi vond. Of zoiets, het kon ook aan mijn lengte liggen. :s
    Sommige mensen slaan dus echt zonder echte reden.
    Dat is best onnozel zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou we hebben altijd al moeite gehad met elkaar en het is nogal een lang verhaal.
    Oh oki.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?