• Het leek me wel geinig om covers voor mensen te tekenen die dat leuk vinden; dat fotomanipuleren heb ik inmiddels wel gezien en zelf heb ik geen verhalen die dringend een cover nodig hebben.

    Het wordt sowieso digitaal; voor traditioneel heb ik de ruimte de laatste tijd niet echt meer.

    Ik doe er voorlopig max. vijf, gewoon om te zien of het een beetje wil omdat ik niet veel in opdracht heb gewerkt so far (en omdat ik niet echt verwacht dat het storm gaat lopen xD)

    1 CxStylinson AF


    2 Material
    3 Mousider
    4 Frodo
    5 Burning

    Voor voorbeelden van mijn manier van werken op de computer:
    Mijn blog - hier staat het meeste recente werk op:
    http://ivrdesign.blogspot.nl/

    En DA:
    http://virtuxa.deviantart.com/

    As for information; laat me weten wat je er ongeveer op wil hebben en, belangrijker nog, wat voor sfeer het moet uitstralen. Titel 'nd stuff is ook wel handig.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:41 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Van mij mag je proberen, als je wilt.

    Is het trouwens niet handiger voor jou om een overzichtelijk lijstje te maken? Maar goed...

    De titel heb ik nog niet, dus er hoeft geen tekst op.
    Louis Tomlinson moet erop, op de voorgrond om precies te zijn. Maar hij mag niet glimlachen of blij zijn, eerder... normaal zeg maar.
    Een meisje met blond haar, zo rond de achttien jaar op de achtergrond die een beetje wordt weggevaagd, maar haar gezicht moet wel onherkenbaar blijven.
    De sfeer moet droevig zijn, maar het liefste geen tranen of zo...

    Take your time, ask it if you need more information.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb toevallig een cover nodig. :Y)

    En zo'n uniek getekende lijkt me bijzonder leuk.
    Het gaat om mijn verhaal 'The Northern is calling for you’.
    De tekening moet vooral veel.. winter uitstralen. Sneeuw, of in ieder geval kilte.
    Op de voorgrond dan het liefst een meisje van een jaar of zeventien. Als het kan verstopt ze zich een beetje in zo'n eskimojas met heel veel bond.
    En aan de ene kant een jongen, en aan de andere kant een gevaarlijk ogende wolf. Zowel de jongen als de wolf moeten een beetje in strijd lijken. (gespannen/agressief.) en een beetje in spiegelbeeld haar beschermen, als je snapt wat ik bedoel?
    Verder ben je volledig vrij in hoe je het tekent. Close-up, halve lichamen etc.
    Als je meer informatie nodig hebt hoor ik het wel. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    On it ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    Jou tekeningen zijn echt heel mooi!
    Zou je voor mij ook een cover willen maken? Het is voor mijn 'Short stories'
    Ik zou graag een open liggend boek willen hebben waar een boom uit de bladzijde groeit.
    Een persoon zit met zijn rug tegen de boom aan met een laptop op zijn schoot een verhaal te typen.
    Letters vallen met regen uit de lucht.
    Het liefst geen felle kleuren het moet een beetje een warme sfeer geven.
    Er hoeft geen tekst op!
    Als je nog vragen heb erover mag je die altijd stellen.
    Alvast bedankt!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Thanx ^^ Heb je op de lijst gezet ^_^

    Voor mensen die verder nog willen; als je precies weet wat je wil mag je me zoveel details geven als je wil, maar wil even kwijt dat ik het ook geen punt vind om met wat vagere dingen te werken; er een beetje een eigen draai aan kunnen geven vind ik ook erg leuk ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    Heb niet echt iets nodig, maar jouw werk is echt prachtig!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dank je o3o
    Also, jouw username is badass o3o Morrowind... wat een game was dat (al werden de cliffracers op een gegeven moment wel storend xD)


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik wil er zo graag eentje O.o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    xD Toen ik zei dat het best een beetje vager mocht zijn bedoelde ik eigenlijk dat ik nog wel graag een paar aanknopingspunten wilde hebben xD Hoeft niet eens per se een cover t zijn hoor; voor characters, omgevingen en dat soort dingen draai ik mn hand ook niet om o3o


    Don't run away this time and die like a man.

    Haha nee ik wilde gewoon snel laten weten dat ik op je lijstje wil, voor het geval dat er iemand voor me was (;
    Ik wil graag iets met een kooi, tralies. Een vogelkooi met een vogel in, als dat zou kunnen, zou echt geweldig zijn. Je mag er alles mee doen wat je wilt, als dat vogeltje en die tralies maar duidelijk te zien zijn (: ook liefst een donkere vogel. Het moet iets duister uitstralen.

    De titel is 'gevleugeld en gekooid'

    Wauw ik ben onduidelijk.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:14 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Colt45 schreef:
    Dank je o3o
    Also, jouw username is badass o3o Morrowind... wat een game was dat (al werden de cliffracers op een gegeven moment wel storend xD)


    Ghehe, ik heb het spel eigenlijk nooit zelf gespeeld. Maar ik speel wel Skyrim :3
    And I like Andy Sixx too :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb mijn username veranderd. LeeSsang is nu Mousider!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    @Frodo; duidelijk genoeg ^^ Kan er wel wat mee o3o
    @Morrowind: Shame on you xD Morrowind is echt geweldig. Skyrim ook, maar Morrowind heeft gewoon iets wat het een te gek spel maakt
    And yay ^^ BVB for the win o3o
    @Mousider; lol kay, changed it ^^


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik ben echt benieuwd :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ghehe, garandeer niet dat het een meesterwerk wordt of zo; I'm still learning, but I'll do my best ^_^


    Don't run away this time and die like a man.