• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Evelynn Rosalie Flow

    Ik pak het spel uit zij hand en raak daarbij expres zijn hand eventjes aan. Dan draai ik het spel om en zie dat het een schiet spel is. Ik kijk hem aan en steek mijn hand uit. 'Deal. Evelynn,' stel ik mezelf voor. 'Noem je maar Eve.' ik grijns even. 'Waar en wanneer?' ik kijk hem aan en grinnik. 'hoelaat ben je klaar met werken?' ik kijk hem vragend aan en schenk hem een glimlach. Ik had er zin in. Wat was leuker? Samen eten of bioscoop? Bioscoop was sneller zoenen, maar zou hij dat al doen zo snel? Ik kijk hem weer aan en grijns even. Hij was zeker niet verkeerd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sebastian Hotchner
    "Sebastian, maar meer mensen noemen me Bas, wat ik ook wel snap." Zei ik vrolijk met een scheve glimlach en haadle mijn hand door mijn haar. "Wel, ik ben om 5 uur klaar. Dus ik weet niet of je dan kan.Morgen hoef ik niet te werken, dus ja." Zei ik vrolijk en lachte even cheeky. Ik had nu al zin in de bioscoop, maar wilde ook wel mee uit eten met haar. Ach ja, we zagenwel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [reageer morgen pas weer. Ben moenx]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Slaap lekker^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zack

    Als ik geknipt ben, zie ik het meisje weer zitten. Grijnzend om mijn eigen gedachten loop ik naar buiten. Tenminste, dat is de bedoeling. In plaats daarvan loop ik regelrecht naar haar toe. 'Hey, ik ben Zack, de jongen van de speelgoedwinkel.' Zeg ik, en ik lach mijn scheve glimlach.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 12:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Eeum, ik ben Annelieke, maar iedereen noemd me Lieke dus..' ik wiebelde zachtjes met mijn benen wat ik wel vaker deed als ik zenuwachtig was. Ik keek in de spiegel en keek tevreden naar het nieuwe kapsel. Eigenlijk was er niet veel veranderd alleen had ik een andere pony nu. Ik keek in zijn mooie ogen en ik zag zijn lieve lach. Ik gad voor de goede jongen gekozen, dacht ik. Ik keek snel naar jolie om hulp te vinden, maar die zat helemaal in het tijdschrift. Ik schaamde me eigenlijk en keek em afwachtend aan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik moet me inhouden om niet in lachen uit te barsten, maar het is gewoon geniaal grappig dat Lieke zo verlegen is. 'Dus, jij wil de jongen van de speelgoedzaak,' zeg ik, en ik probeer mijn vreugde te verbergen. Wat zullen mijn vrienden verbaasd aankijken, ik ben altijd de gene die niemand heeft. Maar wat als ik voor haar niks beteken? De angst overheerst me, en ik kijk bang uit het raam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Nou eeuhm...' ik werd rood van schaamte. Ik had het echt te hard gezegd. ik hoopte dat hij iets zou zeggen want ik was te verlegen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Ach laat maar, alleen wil ik er wel iets voor terug, je moet met mij naar de bios.' Zeg ik, en ik grijns. Volgens mij is dit en blijvertje, zoals Jack zou zeggen. Niet dat ik die term ooit gebruikt heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Graag!'riep ik. IK had nog nooit een vriendje gehad en iedereen vond dat daar verandering in moest komen. 'Wanneer?' vraag ik rustiger dan net. 'En welke film?' vraag ik terwijl ik aan mijn armbandje friemel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik voel dat ik echt blij ben. 'Ik ben voor deze week klaar met werken, dus ik kan nu iedere dag, na schooltijd,' Zeg ik, en ik moet even tot de werkelijkheid komen. Ik heb een date voor de bios, en nog nooit heb ik zo een enthousiaste date gehad. Ik voel Timmie in mijn borstzak, en hij kruipt eruit. 'oja, je bent toch niet bang voor ratten hoop ik?' Vraag ik, en ik glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Ok is goed. Ik kan morgen wel' zeg ik aarzelend. Als ik zijn rat zie en hij mij vraagt of ik er bang voor ben rijk ik mijn hand naar de rat uit. Ik aai hem over zijn kopje. 'Nee hoor zeker niet' zei ik. Ratjes zijn mijn lievelings beestjes.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [wolffire=0o7]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zack

    Ik stop Timmie weer terug in mijn zak. 'Maar wat moet ik vandaag dan doen?' Vraag ik, en mijn lip vormt een pruillipje. Ik tast stiekem met mijn hand naar de hare, en raak die van haar heel eventjes aan. Daarna kijk ik in haar ogen, en probeer om haar hand echt vast te pakken, hopend dat het niet te snel gaat. Als ik haar hand vast heb, laat ik hem niet meer los. Ik probeer haar blik te vangen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    ik kijk weg en hou mijn hand in de zijne. Het was fijn en hij was lief. Ik keek hem even snel aan en gaf toe toe. 'Ik heb vanavond ook een plekje vrij.' zei ik om maar te verleidelijk te klinken. Ik was er nie goed in maar ach


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!