• ok een vriend en ik hebben dus een meningsverschil

    ik : meiden vallen alleen op uiterlijk, feit als ze konden kiezen tussen iemand die stevig is of wasbordje is het altijd wasbordje.

    vriend : das niet zo meiden vallen eerder op aardige jongens hoe ze er ook uitzien daar heb je meer aan als iemand met een wasbordje die niks om je geeft.

    geef je mening en laat zien wie gelijk heeft xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Die vriend heeft gelijk. (':
    Ik val niet zo op het uiterlijk. -kijkt naar ex.- Nee, totaal niet op het uiterlijk. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Beide, vind ik dan uiterlijk maar ook innerlijk is belangrijk. Ik bedoel je wilt niet met ene sloddervos thuis komen maar ook niet ene vriendje die heel mooi is maar ontzettend een ego heeft?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 22:10 ]


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Beide. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het innerlijk, maar het oog wil ook wat.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rooftops schreef:
    Die vriend heeft gelijk. (':
    Ik val niet zo op het uiterlijk. -kijkt naar ex.- Nee, totaal niet op het uiterlijk. (':


    I solemny swear i am up to no good

    Beide. Het is wel een pluspunt - voor mij dan - als de jongen er gewoon goed uitziet. Maar karakter maakt het of breekt het bij mij echt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Qlimax schreef:
    Beide. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het innerlijk, maar het oog wil ook wat.


    +
    Trouwens, op 1 of ander manier word je niet gauw verliefd op een "lelijk" iemand. Zo wel, dan is er iets aan zijn uiterlijk wat hem weer aantrekkelijk maakt (: Sylli heeft in dit geval er ervaring mee


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik vind dat je allebei ongelijk hebt. Meiden vallen vooral op de uitstraling.


    Olive

    Ik heb iemand gedumpt omdat ie lelijk was maar wel super lief en ik heb er zoooo geen spijt van
    mijn mening is:
    knap kan nu.
    Strax ben je 23 ofzo en DAN pas neem je echt een vaste relatie echt vast vast samewone en die shit dan denk ik dat je pas echt naar een lieve lieferd gaat zoeken ^^


    its always the same road,it just go's on and on..

    Tsjaa..

    Hij mag best knap zijn, maar dan moet hij wel heel lief zijn enzow.
    Ik kijk meestal hoe hij is, als het nou z'n knappe jongen is dat hij ego heeft knap ik meteen al af.


    What is youre favo scary movie?

    Je vriend heeft gelijk.
    Ik kijk totaal niet naar het uiterlijk (tenzij een jongen nooit douchet oid 0.0)
    Innerlijk is het alleralleraller belangrijkste. (A)

    Ik val op uiterlijk, maar zeker ook op innerlijk. Wat heb je aan een jongen die er super hot uit ziet die een karakter heeft van een steen? Niets dus. Maar als hij lelijk is dan knap ik daar ook op af.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ok tot nu toe valt uiterlijk vooraan xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Jij hebt gelijk. Ik val eerst op het uiterlijk, na een tijdje op het innerlijk (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind mijn vriend heel lief en ja, er zijn knappere jongens, maar ik vind hem knap omdat ik gewoon van hem hou.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik geef jullie allebei gelijk. Ik val in eerste instantie op uiterlijk, daarna komt het innerlijk.


    *insert philosophical cringe expression here*