• Ik was zo gisteren naar de verjaardag van mijn tante. Dus ik mij helemaal optutten en daarna alvast naar de auto lopen, op weg naar mijn tante. Fietsten er 2 jongens van 14/15 langs ons en volgens haar keken die de hele tijd naar mij en floten ze naar mij(heeft ze vast wel weer overdreven) gaat ze vervolgens op dat feestje van mijn tante dat door heel de kamer schreeuwen >.<
    Maar goed, hebben meerdere mensen hier genante momenten dankzij hun vader/moeder/broer/zus/opa/oma enz?
    En zo ja, welke?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oh, zo veel. En gelukkig kan ik er nu niet eentje opnoemen.

    Ik flikker altijd op mijn bek ALTIJD!! vooral als er veel mensen zijn


    all i need is love, all i get is homework

    Ja, ik was op het feest van een oom, en er was daar dus ook een leuke jongen, en die had mij toen gezoend, (dat was mijn eerste zoen), ging mijn zusje gillend naar beneden: "ANNICK HEEFT GEZOEND!!!"
    Schaam -.-'


    Life is hard and then we die

    Ja, ik was op bezoek bij mijn tante met de hele familie, had ik net een vriendje. Die had dus allemaal van die lieve berichtjes op Hyves gezet, maar mijn neven [die eig best wel chill zijn] hadden dat dus gelezen. Maar die weten dat ik niets van jongens moet hebben.. Dus hun 2 door de woonkamer heen: 'Heee, wie is dat vriendje van je? Jaap ofzo?'
    En toen de hele familie: 'Heb jij een vriendje? o.o'
    Ik helemaal rood :$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42